eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Remont nawierzchni boiska do gry w piłkę nożną zlokalizowanego w Tomaszkowiacach, Gmina Biskupice na działkach ewidencyjnych nr 104/2 i nr 105/1"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-06-13

Ogłoszenie nr 96110 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.

Wieliczka: "Remont nawierzchni boiska do gry w piłkę nożną zlokalizowanego w Tomaszkowiacach, Gmina Biskupice na działkach ewidencyjnych nr 104/2 i nr 105/1"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 364308

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 367863

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 4335-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupice, krajowy numer identyfikacyjny 53221100000, ul. Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455, 32020 Wieliczka, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 0-12 250 68 99, faks 0-12 250 67 66, e-mail zamowienia@biskupice.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont nawierzchni boiska do gry w piłkę nożną zlokalizowanego w Tomaszkowiacach, Gmina Biskupice na działkach ewidencyjnych nr 104/2 i nr 105/1"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni boiska do gry w piłkę nożną, zlokalizowanego w Tomaszkowicach, gmina Biskupice na działkach ewidencyjnych nr 104/2 i nr 105/1, polegający na wymianie istniejącej nawierzchni wykonanej z trawy syntetycznego długość źdźbła 60mm. Parametry charakteryzujące zamówienie Wymiary nawierzchni przeznaczonej do remontu - 30m x 62m. Zamówienie obejmuje o Demontaż istniejącej warstwy wierzchniej o Profilowanie istniejącej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 1/4 mm gr 5cm o Ewentualne uzupełnienie istniejącej warstwy kruszywa łamanego 1/4 mm do grubość 5cm. o Ułożenie warstwy trawy syntetycznej "trzeciej generacji" układanej na warstwie podbudowy z kruszywa kamiennego z wypełnieniem piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym. Nawierzchnia z trawy syntetycznej musi spełniać poniższe parametry: 1. skład włókna - polietylen (PE) 100%, 2. rodzaj włókna - włókno monofilowe 100%, 3. wysokość włókna - min. 60mm, 4. ciężar włókna- Dtex: min 11.000, 5. gęstość trawy - min. 135,000 włókien/m2, 6. ilość pęczków - min. 85000/ m2, 7. waga całkowita trawy min. 2500g/ m2, 8. kolor: 2 odcienie zieleni, 9. zasyp -wypełnienie "infill´ składający się z warstwy piasku kwarcowego oraz warstwy granulaty SBR. Nawierzchnia z trawy syntetycznej musi spełniać poniższe parametry: o Posiadać aktualny certyfikat FIFA QALITY PRO lub aktualny certyfikat FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z użyciem proponowanej przez wykonawcę sztucznej trawy. o Posiadać certyfikat lub deklarację zgodności z normą PN-EN 15330:2008 lub aprobatę techniczną ITB lub wyniki specjalistycznego laboratorium potwierdzającego parametry uzytej nawierzchni. o Posiadać kartę techniczną, o Posiadać atest PZH lub równoważny dla nawierzchni i wypełnienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: o projekt wykonawczy o przedmiar robót. 3.2. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 45.00.00.00-7, 45.23.61.19-7 3.3 Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn.), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji przedmiotu umowy osób wykonujących następujące czynność : o demontaż warstwy wierzchniej boiska do gry, o uzupełnienie warstwy podbudowy z kruszywa, o profilowanie warstwy podbudowy z kruszywa, o ułożenie warstwy trawy syntetycznej.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45236119-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 150 dni od daty podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/01/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

DAWAR sp. z o.o. , , ul. Izbicka 5/7 , 60-458, Poznań, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 157510.24 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/06/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: wykonanie dodatkowych robót budowlanych w postaci montażu instalacji drenażu


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
w czasie realizacji robót, których przedmiotem jest wykonanie wymiany nawierzchni z trawy syntetycznej na podsypce 5 cm kruszywa, zaszła konieczność wykonania instalacji drenażu, odprowadzającego wodę powierzchniową z płyty boiska.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.