To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-08
Pruszcz Gdański: Dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 96101 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 77556 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, fax 058 3004843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów biurowych szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SiWZ do jednostek Zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 zadań w następujący sposób: Zadanie nr 1 - obejmuje dostawę artykułów biurowych do ANR OT w Pruszczu Gdańskim ul. Powstańców Warszawy 28, Zadanie nr 2 - obejmuje dostawę artykułów biurowych do ANR GNiAZ w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 3 i ANR CSA w Pruszczu Gdańskim ul. Powstańców Warszawy 28 Zadanie nr 3 - obejmuje dostawę artykułów biurowych do ANR GNiAZ w Skarszewach ul. Starogardzka 11 Zadanie nr 4 - obejmuje dostawę artykułów biurowych do ANR GNiAZ w Malborku ul. Wołyńska 19 Zadanie nr 5 - obejmuje dostawę artykułów biurowych do ANR GNiAZ w Bytowie ul. Zakładowa 4 Zadanie nr 6 - obejmuje dostawę artykułów biurowych do ANR GNiAZ w Słupsku, ul. 3-go Maja 44. Wykaz zadań częściowych wraz z przewidywaną ilością dostaw poszczególnych artykułów w czasie trwania umowy zawiera załącznik nr 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiajacy wymaga dostarczenia wraz z ofertą po jednej próbce następujących materiałów: 1) długopis opisany w: zadaniu 1 - poz. 6; zadaniu 2 tabela A - poz. 8; zadaniu 2 tabela B - poz. 8; zadaniu 3 - poz. 4; zadaniu 4 - poz. 6; zadaniu 5 - poz. 9; zadaniu 6 - poz. 3 2) gumka do papieru opisana w: zadaniu 1 - poz. 25; zadaniu 2 tabela B - poz. 13; zadaniu 3 - poz. 9; zadaniu 4 - poz. 12; zadaniu 5 - poz. 15, 3) klej biurowy opisany w: zadaniu 1 - poz. 32; zadaniu 2 tabela A - poz. 30; zadaniu 2 tabela B - poz. 18; zadaniu 3 - poz. 12; zadaniu 4 - poz. 15; zadaniu 5 - poz. 19; zadaniu 6 - poz. 19 4) korektor szybkoschnący w długopisie opisany w: zadaniu 1 - poz.40; zadaniu 2 tabela A - poz. 39; zadaniu 3 -poz. 17; zadaniu 4 -poz. 20; zadaniu 5 -poz. 26; zadaniu nr 6 - poz. 26 5) ołówek HB opisany w: zadaniu 1 - poz. 51; zadaniu 2 tabela B - poz. 28; zadaniu 3 - poz. 22; zadaniu 4 - poz. 27; zadaniu 5 - poz. 30; 6) taśma klejąca opisana w: zadaniu 1 - poz. 68; zadaniu 2 tabela A - poz. 77; zadaniu 2 tabela B poz. 36; zadaniu 4 - poz. 38; zadaniu 5 - poz. 38; 7) zszywacz do zszywek opisany w: zadaniu 1 - poz. 80; zadaniu 2 tabela A - poz.83; zadaniu 2 tabela B - poz.45; zadaniu 4 - poz.48; zadaniu 6 - poz. 47. Próbki należy dostarczyć w zależności na które zadanie Wykonawca składa ofertę. W przypadku składania ofert na kilka zadań, a dany artykuł powtarza się - próbkę należy złożyć w jednym egzemplarzu. Próbki należy dostarczyć w zamkniętym kartonie oznakowanym jako próbki do oferty na dostawę materiałów biurowych. 3. W trakcie realizacji umowy Wykonawca nie może dostarczyć wyrobów innego producenta niż wskazano w formularzu cenowym - załącznik nr 2a. 4.Dostarczone towary muszą być nowe, wolne od wad technicznych i prawnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.20 - Długopisy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.30 - Ołówki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.30 - Ołówki Oryginalny kod CPV: 30.23.21.40 - Markery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.30 - Markery Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 28.61.12.00 - Nożyczki Kod CPV wg słownika 2008: 39.24.12.00 - Nożyczki Oryginalny kod CPV: 25.24.72.30 - Linijki Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.25.00 - Linijki Oryginalny kod CPV: 22.85.10.00 - Skoroszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.10.00 - Skoroszyty Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 24549,05 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIURO PLUS Lewandowski Spólka Jawna, ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7467.63
- Oferta z najniższą ceną: 7467.63 / oferta z najwyższą ceną: 7467.63
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIURO PLUS Lewandowski Spólka Jawna, ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5304.49
- Oferta z najniższą ceną: 5304.49 / oferta z najwyższą ceną: 5304.49
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIURO PLUS Lewandowski Spółka Jawna, Ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2866.93
- Oferta z najniższą ceną: 2866.93 / oferta z najwyższą ceną: 2866.93
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIURO PLUS Lewandowski Spółka Jawna, ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2573.08
- Oferta z najniższą ceną: 2573.08 / oferta z najwyższą ceną: 2573.08
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: ZADANIE NR 6.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe TORIS-PAPIER Arkadiusz Tokarewicz, ul. Przemysłowa 8B, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6336.92
- Oferta z najniższą ceną: 6336.92 / oferta z najwyższą ceną: 6336.92
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Remont sali konferencyjnej w budynku administracyjno - biurowym Sekcji Zamiejscowej KOWR w Słupsku, Al. 3 - go Maja 44
- Przebudowa skrzyżowania ul. NSZZ Solidarność z ul. PCK w Pruszczu Gdańskim
- Budowa parkingu przy ulicy Zastawnej w Pruszczu Gdańskim
- Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego - 4 zadania częściowe
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Dostawa artykułów biurowych, płyt do opisów dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
więcej: Skoroszyty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.