eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hel › ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ZE STOŁÓWEK W PUNKCIE BAZOWANIA HEL



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Hel: ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ZE STOŁÓWEK W PUNKCIE BAZOWANIA HEL
Numer ogłoszenia: 96097 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Punkt Bazowania Hel, ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 0-58 6757570, fax 0-58 6757250.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ZE STOŁÓWEK W PUNKCIE BAZOWANIA HEL.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych (kod odpadu 20 01 08) ze stołówek w Punkcie Bazowania Hel w ilości szacunkowej 63 000 kg. Wywóz odbywać się będzie z następujących miejsc: 1) Hel: 4 stołówki - Stołówka nr.1 Punktu Bazowania - m.Hel - Stołówka Punktu Obserwacyjnego MW nr. 27-m.Hel - Stołówka Punktu Obserwacyjnego MW nr. 26-Góra Szwedów - Stołówka nr.2 Punktu Bazowania -m.Hel-Bór 2) Rozewie: 2 stołówki. - Stołówka Punktu Obserwacyjnego MW nr. 25 - Stołówka JW 1832 3) Białogóra: 1stołówka - Stołówka Punktu Obserwacyjnego MW nr. 24-m.Białogóra.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy rezygnuje z wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający: - aktualne pozwolenia na odbiór odpadów o kodzie 20 01 08 wydane przez odpowiednie władze terytorialne (ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 236 poz. 2008r. z 2005 r. z późn. zm.), - aktualne pozwolenia na transport odpadów o kodzie 20 01 08 wydane przez odpowiednie władze terytorialne (ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r.-Dz. U. z 2001r nr 62, poz. 628 z późn. zm.), - aktualne pozwolenia na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów o kodzie 20 01 08 wydane przez odpowiednie władze terytorialne (ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r.-Dz. U. z 2001r. nr 62, poz. 628 z późn. zm.). W przypadku nie posiadania przedmiotowego pozwolenia, wykonawca winien udokumentować gotowość przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodzie 20 01 08 poprzez załączenie do oferty odpowiedniej umowy wraz z pozwoleniem przez firmę, która unieszkodliwia odpady. Ocena spełniania tych warunków odbędzie się na podstawie informacji zawartych w dokumentach i świadczeniach przedstawionych przez Wykonawcę zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści złożonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wypełniony formularz oferty cenowej, załącznik nr 1; -aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione przez właściwy organ; potwierdzające że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); -oświadczenie wykonawcy na załączniku nr 2; -oświadczenie, iż dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami (ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach - Dz.U. z 2001 r. nr 62, poz. 628; z 2003 r. nr 116, poz. 1208; ust. z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska - Dz. U. z 2001 r. nr 62, poz. 627 z póź. zm.) - załącznik nr 3, -aktualne pozwolenie na odbiór odpadów o kodzie 200108 wydane przez odpowiednie władze terytorialne (ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z 2005 r. z późn. zm.), -aktualne pozwolenie na transport odpadów o kodzie 20 01 08 wydane przez odpowiednie władze terytorialne (ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r.-Dz. U. z 2001r nr 62, poz. 628 z późn. zm.), -aktualne pozwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów o kodzie 20 01 08 wydane przez odpowiednie władze terytorialne (ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r.-Dz. U. z 2001r nr 62, poz. 628 z późn. zm.). W przypadku nie posiadania przedmiotowego pozwolenia, wykonawca winien udokumentować gotowość przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodzie 20 01 08 poprzez załączenie do oferty odpowiedniej umowy wraz z pozwoleniem przez firmę, która unieszkodliwia odpady.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Punkt Bazowania Hel ul. Sikorskiego 20 84-150 Hel.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Jawna Punkt Bazowania Hel ul. Sikorskiego 20 84-150 Hel.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.