eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › wykonanie robót budowlanych w ramach zadaniaKolektor potoku Wapienniczka wraz z przepustem w ciągu ulicy Esperantystów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-07

Świdnica: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Kolektor potoku Wapienniczka wraz z przepustem w ciągu ulicy Esperantystów
Numer ogłoszenia: 96090 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Kolektor potoku Wapienniczka wraz z przepustem w ciągu ulicy Esperantystów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kolektora Wapienniczki od ul. M.Curie-Skłodowskiej do ul. Esperantystów, budowa zbiornika suchego, przebudowa istniejącego potoku Wapienniczki wraz z obiektami inżynierskimi oraz przebudowa kolidujących odcinków istniejących sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnych i deszczowych. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w projekcie opracowanym przez Biuro Projektowania i Usług Technicznych - PROKOM Eugeniusza Piłata. Wyciąg z projektu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarem robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, przy ulicy Armii Krajowej nr 49, Referat Inwestycji - pok. 217. Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy dla wskazania technologii, która rzutuje na wysokość ceny oferenta. W zakresie zadania ujęto wykonanie robót budowlanych obejmujących: Kolektor deszczowy,Przebudowa sieci wodociągowych,Przebudowa kanalizacji sanitarnych,Przebudowa kanalizacji deszczowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.24.70.00 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 100 000zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawa Zamówień Publicznych, w szczególności poprzez: a. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. zrealizowanie w ostatnich pięciu latach co najmniej jednego zamówienia o wartości robót netto nie mniejszej niż 5.000.000,- zł. na budowę kanalizacji na terenie zabudowy miejskiej oraz co najmniej jednego zamówienia którego przedmiotem była regulacja potoku o wartości robót netto nie mniejszej niż 1.500.000,-zł., a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz dysponowanie kadrą techniczną posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wymaganych prawem budowlanym dla realizacji niniejszego zamówienia. c. spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej tj: - osiągnięcie w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych przychodu netto ze sprzedaży (obrót) w wysokości co najmniej 10.000.000,-zł. - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 5.000.000,- zł. - posiadanie na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 2.500.000,-zł. d. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawa Zamówień Publicznych, e. prowadzenie działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie treści wymaganych niżej dokumentów, według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej - załącznik nr 1 do oferty. W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia powinny być przedłożone w formie pisemnej osobno przez wszystkich Wykonawców składających tę ofertę. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -załącznik nr 2 do oferty, W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 3 do oferty, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 4 do oferty, 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 do oferty, 6. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - załącznik nr 6 do oferty, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605). - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 7. wykaz kadry technicznej, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest do wskazania osoby która pełnić będzie funkcję kierownika budowy: branży sanitarnej, oraz osób pełniących funkcje kierowników robót tj.: branży konstrukcyjno-budowlanej i drogowej - załącznik nr 7 do oferty wg wzoru nr 1 8. dokumenty potwierdzające, że osoby przewidziane do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót posiadają właściwe uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wymaganych prawem budowlanym dla realizacji niniejszego zamówienia tj. kserokopie uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniami o przynależności do izby zawodowej, z których wynika, że są oni ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 8 do oferty, 9. wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach robót budowlanych w tym co najmniej jednego zamówienia o wartości robót netto nie mniejszej niż 5.000.000,- zł. na budowę kanalizacji na terenie zabudowy miejskiej, oraz co najmniej jednego zamówienia którego przedmiotem była regulacja potoku o wartości robót netto nie mniejszej niż 1.500.000,-zł., a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru robót budowlanych, referencje) - załącznik nr 9 do oferty wg wzoru nr 2, Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym oraz w ramach oferty wspólnej. W związku z powyższym należy w takich przypadkach dołączyć dokumenty określone odpowiednio w pkt. 7 ust. 13 lub pkt. 7 ust. 19. - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 10. bilans oraz rachunek zysków i strat, które to dokumenty potwierdzają wysokość obrotu za dany rok obrachunkowy (rozrachunkowy) za okres ostatnich trzech lat nie mniejszy niż 10.000.000,-zł. - załącznik nr 10 do oferty, 11. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 5.000.000,-zł. Polisa może być złożona wspólnie przez wszystkich uczestników oferty wspólnej (beneficjentów), z tym iż z treści polisy powinno wynikać że suma ubezpieczeń dotyczy każdego z nich (solidarnie) - załącznik nr 11 do oferty, 12. informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 2.500.000,-zł. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 12 do oferty, - inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert 13. wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załączniki nr 13 do oferty wg wzoru nr 3, 14. harmonogram rzeczowo -finansowy - załącznik nr 14 do oferty wg wzoru nr 4, Uwaga: Załączony do SIWZ harmonogram rzeczowo-finansowy (wzór nr 4) należy w całości wypełnić. Podstawą wypełnienia harmonogramu rzeczowo-finansowego będzie kalkulacja własna Wykonawcy. 15. zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 15 do oferty, 16. dowód wniesienia wadium - załącznik nr 16 do oferty, 17. pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - załącznik nr 17 do oferty, 18. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy - załącznik nr 18 do oferty, 19. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, załączy dokumenty wskazane w pkt. 1, 2, 3, 4, 5, 6,10 i 11 - załącznik nr 19 do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta 58-100 Świdnica ul.Armii Krajowej 49 Miejskie Biuro Przetargów pokój 124 Ip.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta 58-100 Świdnica ul.Armii Krajowej 49 Miejskie Biuro Przetargów pokój 124 Ip.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.