eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Zadanie I - 24 miesięczna dostawa preparatów oraz osprzętu do terapii nerkozastępczych wraz z dzierżawą aparatu przeznaczonego do wykonywania ciągłych terapii; Zadanie II - 24 miesięczna dostawa cewników dwuświatłowych, poliuretanowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-13

Ogłoszenie nr 96079 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.

Wolsztyn: Zadanie I - 24 miesięczna dostawa preparatów oraz osprzętu do terapii nerkozastępczych wraz z dzierżawą aparatu przeznaczonego do wykonywania ciągłych terapii; Zadanie II - 24 miesięczna dostawa cewników dwuświatłowych, poliuretanowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 74138-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 78818-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 97077342600000, ul. ul. Wschowska 3, 64200 Wolsztyn, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 68 347 73 00, 347 73 63, faks 683 842 590, e-mail przetargi@spzozwolsztyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.spzozwolsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zadanie I - 24 miesięczna dostawa preparatów oraz osprzętu do terapii nerkozastępczych wraz z dzierżawą aparatu przeznaczonego do wykonywania ciągłych terapii; Zadanie II - 24 miesięczna dostawa cewników dwuświatłowych, poliuretanowych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN/10/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niezależne części/zadania/pakiety. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie I - 24 miesięczną dostawę preparatów oraz osprzętu do terapii nerkozastępczych wraz z dzierżawą aparatu przeznaczonego do wykonywania ciągłych terapii; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane ilości oraz parametry graniczne wymaganego aparatu zostały odpowiednio opisane w załączniku nr 2- (formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy)- Pakiet nr 1 i załączniku nr 3 (parametry graniczne aparatu przeznaczonego do wykonywania ciągłych terapii nerkozastepczych) do SIWZ. Zadanie II - 24 miesięczną dostawę cewników dwuświatłowych, poliuretanowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane ilości zostały odpowiednio opisane w załączniku nr 2- (formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy)- Pakiet nr 2 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który jest zakwalifikowany do wyrobów medycznych spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne z godnie z Ustawą o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017r., poz.211). c) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia zakwalifikowany do produktów leczniczych posiadał wymagane przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2001 Nr 126 poz. 1381 z późn. zmianami) właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski wydane przez uprawniony do tego organ, d) Wszystkie preparaty oraz osprzęt do terapii nerkozastępczych muszą spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu- deklarację CE. e) Zamawiający wymaga, aby okres ważności na preparaty i osprzęt do wykonywania ciągłych terapii nerkozastepczych wynosi min. 12 m-cy, a na każdym dostarczonym opakowaniu przedmiotu umowy była podana data ważności. f) Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków sukcesywnych dostaw, dzierżawy oraz serwisowania przedmiotowego zamówienia zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) w ramach Zadania nr 1 Zamawiający wymaga wydzierżawienia na cały okres obowiązywania umowy aparatu przeznaczonego do wykonywania ciągłych terapii nerkozastepczych. Szczegółowe wymagania w zakresie parametrów granicznych aparatu zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ, b) Dzierżawiony aparat musi posiadać dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań narzuconych przez Zamawiającego w SIWZ, c) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane preparaty oraz osprzęt do terapii nerkozastępczych były kompatybilne z zaoferowanym w dzierżawę aparatem d) Szczegółowe wymagania dotyczące warunków sukcesywnych dostaw, dzierżawy oraz serwisowania przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Warunki realizacji zamówienia: a) przedmiot zamówienia obejmuje 24 miesięczne dostawy (w miarę zgłaszanych potrzeb): preparatów oraz osprzętu do terapii nerkozastępczych wraz z dzierżawą aparatu przeznaczonego do wykonywania ciągłych terapii. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb, na koszt i ryzyko Wykonawcy, b) dostawy należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400, c) miejscem dostawy jest: Apteka Szpitalna d) dostawy odbywać się będą na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień ilościowo - asortymentowych w maksymalnym terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania, faksowego, e-mail lub pisemnego zamówienia, e) Wymagany termin zainstalowania aparatu do wykonywania ciągłych terapii nerkozastepczych wraz z przeszkoleniem personelu - maksymalnie do 7 dni od daty podpisania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 33181510-0
Dodatkowe kody CPV: 33181520-3, 33181000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT219600.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Baxter Polska Sp. z o.o., , ul. Kruczkowskiego 8, 00-380, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 236448.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 236448.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 236448.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6800.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Lock Pharma Sp. z o.o., , Adamówek, ul. Prosta 33, 05-152, Czosnów, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5356,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5356,80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7344,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.