eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Bieżące utrzymanie oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz bieżące remonty i konserwacja sygnalizacji świetlnych na sieci dróg publicznych na terenie miasta Gliwice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-07

Gliwice: Bieżące utrzymanie oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz bieżące remonty i konserwacja sygnalizacji świetlnych na sieci dróg publicznych na terenie miasta Gliwice
Numer ogłoszenia: 96060 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach , ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2706505, 2706512, faks 032 3354011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz bieżące remonty i konserwacja sygnalizacji świetlnych na sieci dróg publicznych na terenie miasta Gliwice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zad.I a) wykonanie prac związanych z utrzymaniem oznakowania poziomego wykonywanego masą termoplastyczną i farbą akrylową , b) wykonanie prac związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu , c) bieżące remonty sygnalizacji świetlnych (bieżące naprawy, remonty awaryjne, wymiany części). Zad. II. a) Bieżąca konserwacja i nadzór istniejących sygnalizacji. Wykaz obecnie funkcjonujących 57 szt. sygnalizacji stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Zakres i rodzaj robót przewidzianych do wykonania przy utrzymaniu oznakowania poziomego, pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu oraz sygnalizacji został określony w Formularzu Cenowym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących odpowiednio załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. Bieżąca konserwacja i nadzór obejmuje 3 grupy sygnalizacji tj: 1) 44 szt. sygnalizacji na skrzyżowaniach ulic, 2) 11 szt. sygnalizacji na przejściach dla pieszych, 3) 2 szt sygnalizacji ostrzegawczych (pulsatorów), Szczegóły w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 120000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. Warunki szczegółowe: Potencjał ekonomiczno-finansowy a) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia z sumą gwarancyjną na kwotę min.1 000 000 zł. b) Wykonawca musi posiadać średnio roczne przychody netto ze sprzedaży w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości min. 8 000 000,00 zł, Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: a) co najmniej 2 osoby do kierowania robotami z uprawnieniami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa. b) co najmniej 1 osobę do kierowania robotami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa. c) co najmniej 1 osobę przeszkoloną w zakresie obsługi sterowników stosowanych na terenie miasta Gliwice (ASR 2000-2008) i w zakresie systemu zdalnego nadzoru i zrządzania (system SNS) co powinno być potwierdzone stosownym oświadczeniem lub zaświadczeniem o odbytym przeszkoleniu, d) co najmniej 2-ch pracowników posiadających świadectwa kwalifikacyjne upoważniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru-D, e) co najmniej 2 -ch pracowników posiadających świadectwa kwalifikacyjne upoważniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji -E, f) co najmniej 3 osoby uprawnione do podawania sygnałów drogowych i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym, Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać że zrealizował jako główny wykonawca lub uczestnik konsorcjum w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie: a. jednego zadania o wartości co najmniej 100 000 zł brutto polegajacego na wykonaniu oznakowaniqa poziomego dróg farbami akrylowymi. b. jednego zadania o wartości co najmniej 100 000 zł brutto polegającego na wykonaniu oznakowania poziomego dróg masa termoplastyczną c. jednego zadania o wartości co najmniej 100 000 zł brutto polegającego na wykonaniu oznakowania pionowego dróg. d. jednego zadania polegającego na przebudowie, budowie lub remoncie sygnalizacji świetlnej. e. jednego zadania polegającego na wykonywaniu konserwacji i awaryjnych remontów co najmniej 25 szt. sygnalizacji świetlnych na terenie jednej gminy w ciągu co najmniej 1 roku. Jako referencje dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat Zamawiający uzna te, które dotyczą realizacji zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej niż w 2004 roku. Potencjał techniczny: Samochód z podnośnikiem koszykowym 1szt. Samochód ze sprzętem elektronicznym i elektrycznym do diagnostyki urzadzeń sygnalizacyjnych 1szt. Karcher do mycia znaków 2szt. Agregaty prądotwórcze 2szt. Malowarka do farb na zimno 1 szt Malowarka do mas termoplastycznych 1 szt Samochód skrzyniowy min.5 t 1 szt Piły do cięcia asfaltobetonu 2 szt Oznakowania pasa drogowego ciągnione na przyczep 2 kpl Sprzęt do szybkiego przeznakowania - zmiany organizacji ruchu w trakcie awarii ( sierżanty, barierki , znaki U21a, U21b, lampki ostrzegawcze) 2 kpl.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do formularza oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. 2.Część sprawozdania finansowego tj. bilans i rachunek zysku i strat albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, innych dokumentów określających obroty , zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wykonawca musi posiadać średnio roczne przychody netto ze sprzedaży w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości min. 8 000 000,00 zł, 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 2 do formularza oferty , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć: - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. - kopie odpowiednich uprawnień , zaświadczeń. 4 .Wykaz na załączniku nr 3 do formularza oferty ,wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami (referencjami) od poprzednich zamawiających , potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca na Załączniku nr 4 do formularza oferty. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w w/w wykazie, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice godziny urzędowania: 7.30 - 15.30 pokój: 128.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice godziny urzędowania: 7.30 - 15.30 pokój: 131 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.