eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Przebudowa ul. Tatrzańskiej w Żarach - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-27

Żary: Przebudowa ul. Tatrzańskiej w Żarach - etap I
Numer ogłoszenia: 9602 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , Rynek 1-5/18, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. (068) 363 43 13, faks (068) 374 38 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Tatrzańskiej w Żarach - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Tatrzańskiej w Żarach od skrzyżowania z ul. Podhalańską (wraz z tym skrzyżowaniem) do skrzyżowania z ul. Witosa wraz ze skrzyżowaniem ul. Witosa z ulicami: Tatrzańska, Słowiańska, Kaszubska w zakresie: 1) jezdni; 2) zjazdów na posesje; 3) ciągów pieszo-rowerowych; 4) budowy mini ronda z przejezdną wyspą centralną na skrzyżowaniu ulic Witosa - Kaszubska; 5) odwodnienia drogi poprzez montaż wpustów deszczowych; 6) montażu nowych opraw oświetleniowych; 7) wykonania oznakowania pionowego i poziomego. 2. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) Dokumentacją projektową Przebudowa ul. Tatrzańskiej w Żarach, opracowaną przez TMG Tomasz Grześkowiak z siedzibą przy ul. Śmigielskiego 10a/8, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski, na którą składają się następujące opracowania: a) Przedmiar robót branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiący zakres Rozdziału V SIWZ; b) Projekt budowlany branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiący zakres Rozdziału VI SIWZ; c) Projekt wykonawczy branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiący zakres Rozdziału VII SIWZ; d) Projekt docelowej organizacji ruchu, stanowiący zakres Rozdziału VIII SIWZ; e) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiący zakres Rozdziału IX SIWZ. 2) Wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania dokumentacji; 3) Decyzją - pozwolenie na budowę: Numer 822/2008, wydaną dnia 13.11.2008r. w Żarach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 40000.00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych, 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca załączy oświadczenie wg Załącznika nr 2 do oferty, o którym mowa w pkt. 4 ppkt. 5) lit. a) rozdziału I SIWZ, d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonali (rozpoczęli i zakończyli) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zadania polegające na: - budowie dróg o nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych wraz z odwodnieniem poprzez wpusty deszczowe - minimum 1 takie zadanie, - budowie ciągów pieszo - rowerowych lub chodników o nawierzchni z kostki betonowej - minimum 1 takie zadanie, - budowie, przebudowie lub modernizacji oświetlenia drogowego - minimum 1 takie zadanie. Zadania muszą być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót). Z dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie, okresie i miejscu wykonanych robót oraz, że roboty te zostały wykonane należycie. e) dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności: - drogowej lub równoważnej konstrukcyjno - budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych. f) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zadania tj. - spycharka gąsienicowa 75 KM - 1 szt. - koparka gąsienicowa 0,40 m3 - 1 szt. - równiarka samojezdna 74 kW/100 KM - 1 szt. - ciągnik gąsienicowy 37 kW/50 KM - 1 szt. - walec statyczny samojezdny - 1 szt. - walec statyczny samojezdny ogumiony - 1 szt. - walec wibracyjny samojezdny 7,5 t - 1 szt. - rozkładarka mas bitumicznych umożliwiająca ułożenie nawierzchni bitumicznych na całej szerokości jezdni (bez szwu) - 1 szt. - samochód samowyładowczy 5 t - 2 szt. - wibrator powierzchniowy - 2 szt. - malowarka do znakowania dróg - 1 szt. - żuraw samochodowy do 5 - 6 t - 1 szt. - agregat prądotwórczy - wytwórnia mas bitumicznych zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki na plac budowy zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznych (lub możliwość zakupu mieszanki z takiej wytwórni), czas transportu od załadunku do rozładunku nie może przekroczyć 2 godzin. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. h) przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonych w pkt. 8 Instrukcji dla Wykonawców (rozdział I SIWZ). 2) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 4 Instrukcji dla Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 1 rozdziału I SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. 3) Wymagania dodatkowe: a) Wykonawca powinien zapoznać się z terenem objętym zamówieniem. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. b) Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego przedmiot zamówienia, które podano we wzorze umowy (rozdział IV SIWZ)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ: 1) Formularz oferty wg rozdziału II SIWZ. 2) Informacja ogólna o Wykonawcy wg załącznika nr 1 do oferty. 3) Kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z pkt. 6 rozdziału I SIWZ. 4) Tabela elementów rozliczeniowych, wg załącznika nr 6 do Oferty. 5) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu, daty i miejsca ich wykonania wg załącznika nr 3 do oferty. d) Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru robót) potwierdzające informacje o zakresie, dacie i miejscu wykonania zadania oraz, że wykazane w załączniku nr 3 do oferty roboty zostały wykonane należycie. e) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego jakim dysponuje Wykonawca, wg załącznika nr 4 do oferty. f) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz ze wskazaniem osoby przewidzianej do pełnienia funkcji Kierownika Budowy wg załącznika nr 5 do oferty. g) Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji przez osoby, które będą kierować robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, poparte zaświadczeniem odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadanych uprawnieniach..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żarach, Rynek 1 - 5, 68 - 200 Żary; Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Remontów; pokój nr 27..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 11:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27, Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Remontów, UM Żary, Rynek 1 - 5, 68 - 200 Żary, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.