eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa umundurowania dla Kompanii Reprezentacyjnej Policji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-31

Warszawa: Dostawa umundurowania dla Kompanii Reprezentacyjnej Policji
Numer ogłoszenia: 96003 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania dla Kompanii Reprezentacyjnej Policji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla Kompanii Reprezentacyjnej Policji, zwanego w dalszej części umundurowaniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio do zadania nr 1-6), stanowią załączniki nr 2A - 2F do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone umundurowanie było fabrycznie nowe, wolne od wad, umieszczone w opakowaniu zewnętrznym, zabezpieczającym przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i/lub składowania, przed zawilgoceniem, zabrudzeniem. Umundurowanie, (odpowiednio do zadania), ma być zapakowane osobno oraz oznaczone rozmiarem. Pojedyncze opakowanie, pakowane w kartony. Na kartonie musi być zamieszczona informacja dotycząca ilości oraz rozmiarów umundurowania, odpowiednio do zadania. 4. Umundurowanie musi być wykonane z materiału Wykonawcy, zgodnego z charakterystykami materiałowymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia - Załączniki nr 2A - 2F do SIWZ. 5. Dostarczone umundurowanie musi spełniać wszystkie warunki techniczne i użytkowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2A - 2F do SIWZ. Rozmiar zamawianego umundurowania nie będzie miał wpływu na cenę. Ilości umundurowania w poszczególnych rozmiarach (dotyczy zadania 1, 4-6) zostaną podane przez Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wykonawca na własny koszt pobierze miarę w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy (dotyczy zadania 2 i 3). Koszt związany z dojazdem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszystkie dodatki krawieckie. Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie ze sztuką krawiecką, z należytą starannością, przez co należy rozumieć: trwałość, estetykę, odpowiednie dopasowanie umundurowania do sylwetki..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.21.20.00-8, 18.44.33.20-5, 18.81.51.00-6, 18.23.40.00-8, 18.33.20.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadać wiedzę i doświadczenie, w należytym wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw, odpowiednio do zadania, z których każda polegała na dostarczeniu minimum: 1) w zadaniu nr 1 - 50 płaszczy wyjściowych całorocznych, dostarczonych dla służb mundurowych, 2) w zadaniu nr 6 - 25 czapek gabardynowych zgodnych z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załącznikach nr 2 A - 2F do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a) oświadczenie, że materiały z których wykonane zostanie umundurowanie będą zgodne z wymaganiami opisanymi w Załącznikach nr 2A - 2F do SIWZ (dotyczy zadań nr 1-6), b) wyniki badań (certyfikaty) laboratoriów akredytowanych dla (dotyczy zadania nr 1 i 5): 1) tkaniny wierzchniej, 2) tkaniny podszewkowej - potwierdzające, że ww. tkaniny spełniają wymagania określone w Załącznikach 2A i 2E do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie z w/w strony lub na wniosek przesłany z kopią wpłaty do WZP KSP ul. Nowolipie 2, 00-150 W-wa, opłata 74,05 PLN przelew na rachunek 75 1010 1010 0056 5622 31 000 000.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Obsługi Interesanta KSP, Warszawa,ul. Nowolipie 2, czynny jest w godz. 7.00. - 17.00. od w dni robocze (od poniedziałku do piątku) lub przesłać pocztą (pocztą kurierską).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Płaszcz wyjściowy całoroczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płaszcz wyjściowy całoroczny, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, w szacunkowej ilości 94 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.21.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Buty oficera z prawidłami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty oficera z prawidłami, zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, w szacunkowej ilości 4 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.52.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spodnie gabardynowe służbowe do butów długich oficera (bryczesy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spodnie gabardynowe służbowe do butów długich oficera (bryczesy), zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, w szacunkowej ilości 8 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Spodnie gabardynowe służbowe typu narciarskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spodnie gabardynowe służbowe typu narciarskiego, zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, w szacunkowej ilości 97 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Czapka gabardynowa podoficera Policji, młodszego oficera Policji, starszego Oficera Policji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapka gabardynowa: a) podoficera Policji, w szacunkowej ilości 155 sztuk; b) młodszego oficera Policji, w szacunkowej ilości 25 sztuk; c) starszego Oficera Policji, w szacunkowej ilości 20 sztuk; - zgodna z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Koszula wyjściowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszula wyjściowa, zgodna z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, w szacunkowej ilości 200 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.