eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wycinka drzew przydrożnych wraz z frezowaniem karp w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg w Nidzicy z podziałem na części (4).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Olsztyn: Wycinka drzew przydrożnych wraz z frezowaniem karp w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg w Nidzicy z podziałem na części (4).
Numer ogłoszenia: 9599 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, faks 089 5399876.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew przydrożnych wraz z frezowaniem karp w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg w Nidzicy z podziałem na części (4)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew przydrożnych wraz z frezowaniem karp w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg w Nidzicy z podziałem na części (4). Część Nr 1 - Wycinka 45 sztuk drzew przydrożnych oraz frezowanie 100 sztuk karp zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich Nr 538, 545, 604 na terenie działania Obwodu Drogowego w Nidzicy, Część Nr 2 - Wycinka 43 sztuk drzew przydrożnych oraz frezowanie 31 sztuk karp zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich Nr 538, 541, 542, 544, 545, na terenie działania Obwodu Drogowego w Lidzbarku, Część Nr 3 - Wycinka 93 sztuk drzew przydrożnych oraz frezowanie 92 sztuk karp zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich Nr 515, 520, 521, 536, 537, 538, 541 na terenie działania Obwodu Drogowego w Iławie, Część Nr 4 - Wycinka 184 sztuk drzew przydrożnych wraz z wyrwaniem karp i zasypaniem miejsca po karpie pospółką w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 537 na terenie działania Obwodu Drogowego w Nidzicy. Uwaga- 1.W trakcie realizacji zadań ilości przeznaczonych drzew do wycinki oraz karp do frezowania mogą ulec nieznacznej zmianie. 2.Przed rozpoczęciem wykonywania usług szczegółową lokalizację drzew oraz karp należy uzgodnić z Kierownikiem odpowiedniego Obwodu Drogowego. 3.Po wycięciu drzew poniżej 20 cm od poziomu jezdni drewno opałowe i użytkowe wykonawca odkupi w cenie obowiązującej w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie w ilości potwierdzonej protokolarnie (klasyfikacja drewna) przez uprawnionego rzeczoznawcę (brakarza) powołanego przez Rejon dla danej części (loco miejsce wykonania usługi) i Kierownika Obwodu Drogowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia : - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako główni wykonawcy lub podwykonawcy co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; - posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, leasing itp.) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu zapewniających właściwą realizację zamówienia, tj: a) piły mechaniczne min. 4 szt., b) środki transportowe do wywozu drewna min. 2 szt., c) rozdrabniacz gałęzi min. 1 szt., d) podnośnik samochodowy lub komplet sprzętu alpinistycznego min. 1 szt., - posiadają min. 2 pracowników z uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym, wydanymi przez Komendanta Wojewódzkiego Policji na podstawie rozporządzenia MSWiA z dnia 18 lipca 2008 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 132, poz. 839) - należy wymienić w oświadczeniu; - posiadają min. 2 pracowników - operatorów piły mechanicznej; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia każdy z wykonawców; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców składających ofertę wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia doświadczenie zawodowe oraz potencjał techniczny i kadrowy mogą łączyć. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg formuły spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, wg. uwarunkowań art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 6) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dołączyć kserokopie uprawnień; 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował); 8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. JEŻELI WYKONAWCA SKŁADA OFERTY NA WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ CZĘŚĆ WYMAGANE DOKUMENTY SKŁADA DO KAŻDEJ Z CZĘŚCI. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólnie: - dokumenty wymienione w pkt. 2, 3 i 8 - składa każdy podmiot; - dokument wymieniony w pkt. 1, 4, 5, 6 i 7 - składa ustanowiony pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, pok. nr 4 lub za pośrednictwem poczty..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, pok. nr 1 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycinka 45 sztuk drzew przydrożnych oraz frezowanie 100 sztuk karp zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich Nr 538, 545, 604 na terenie działania Obwodu Drogowego w Nidzicy;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka 45 sztuk drzew przydrożnych oraz frezowanie 100 sztuk karp zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich Nr 538, 545, 604 na terenie działania Obwodu Drogowego w Nidzicy;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycinka 43 sztuk drzew przydrożnych oraz frezowanie 31 sztuk karp zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich Nr 538, 541, 542, 544, 545, na terenie działania Obwodu Drogowego w Lidzbarku;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka 43 sztuk drzew przydrożnych oraz frezowanie 31 sztuk karp zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich Nr 538, 541, 542, 544, 545, na terenie działania Obwodu Drogowego w Lidzbarku;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycinka 93 sztuk drzew przydrożnych oraz frezowanie 92 sztuk karp zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich Nr 515, 520, 521, 536, 537, 538, 541 na terenie działania Obwodu Drogowego w Iławie;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka 93 sztuk drzew przydrożnych oraz frezowanie 92 sztuk karp zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich Nr 515, 520, 521, 536, 537, 538, 541 na terenie działania Obwodu Drogowego w Iławie;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wycinka 184 sztuk drzew przydrożnych wraz z wyrwaniem karp i zasypaniem miejsca po karpie pospółką w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 537 na terenie działania Obwodu Drogowego w Nidzicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka 184 sztuk drzew przydrożnych wraz z wyrwaniem karp i zasypaniem miejsca po karpie pospółką w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 537 na terenie działania Obwodu Drogowego w Nidzicy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.