eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Zadanie 1. Wykonanie podjazdów dla osób niepełnosprawnych przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Bełchatowie, Zadanie 2. Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy II Liceum Ogólnokształcącym w Bełchatowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-29

Bełchatów: Zadanie 1. Wykonanie podjazdów dla osób niepełnosprawnych przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Bełchatowie, Zadanie 2. Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy II Liceum Ogólnokształcącym w Bełchatowie.
Numer ogłoszenia: 95908 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bełchatowie , ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358600, faks 044 6358617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1. Wykonanie podjazdów dla osób niepełnosprawnych przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Bełchatowie, Zadanie 2. Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy II Liceum Ogólnokształcącym w Bełchatowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje dla Zadania 1: Podjazd przy wejściu głównym: Fundamenty: ława fundamentowa żelbetowa o wymiarach 30x40 cm, beton C-25, opis zbrojenia (zbrojenie główne 4 pręty fi 8 w układzie jak na rysunku strzemiona fi 6 co 30 cm) Ścianka oporowa żelbetowa wysokości od 77 do 130 cm i grubości 20 cm: beton C-25 opis zbrojenia (zbrojenie główne 6 prętów fi 8 w układzie jak na rysunku, strzemiona fi 6 co 30 cm.) Podjazd z kostki betonowej grubości 8 mm na podsypce piaskowo-cementowej grubości 8 cm: podsypka piaskowa zagęszczana mechanicznie grubości 40 cm, Pochwyt dla osób niepełnosprawnych: pochwyt z rur stalowych wykonany zgodnie z rysunkami z rury fi 32, malowany dwukrotnie farbą ftalową, Podjazd przy części sportowej: Fundamenty: ława fundamentowa żelbetowa o wymiarach 30x40, beton C-25, opis zbrojenia (zbrojenie główne 4 pręty fi 8 w układzie jak na rysunku, strzemiona fi 6 co 30 cm), Ścianka oporowa żelbetowa o wysokości od 77 do 118 cm i grubości 20 cm: beton C-25 opis zbrojenia (zbrojenie główne 6 prętów fi 8 w układzie jak na rysunku, strzemiona fi 6 co 30 cm), Podjazd z kostki betonowej grubości 8 mm na podsypce piaskowo-cementowej grubości 8 cm: podsypka piaskowa zagęszczana mechanicznie grubości 40 cm przeróbka słupa stalowego zgodnie z rysunkiem Pochwyt dla osób niepełnosprawnych: pochwyt ze stali nierdzewnej wykonany zgodnie z rysunkami z rury fi 32, Zakres robót obejmuje dla Zadania 2: Rozwiązanie projektowe: Podjazd został zaprojektowany jako podest wykonany z dwóch ceowników 100 z wypełnieniem betonem i ułożonym zbrojeniem z prętów o średnicy 12. Powierzchnia betonu utwardzona durobetem. Podjazd wykonać ze spadkiem 6%. Konstrukcja podjazdu została oparta na stopach fundamentowych wykonanych z betonu C20/25, w miejscu podparcia słupka osadzić markę w betonie o wymiarach 29x29 cm. Słupki dopasować na budowie kształtując spadek 6%. Konstrukcję stalową zabezpieczyć farbami poliuretonowymi, grubość powłoki 240. Przygotowanie powierzchni oraz aplikacja farb zgodna z wymogami kart technologicznych. Wszystkie elementy betonowe należy zabezpieczyć dysperbitem. Barierki zaprojektowano jako systemowe np. firmy VIDO. Kolorystyka obarierowań wg Zamawiającego . W zakres opracowania wchodzi także demontaż drzwi wejściowych i zamontowanie dwóch nowych drzwi. Jedne należy zamontować do komunikacji bezpośredniej, drzwi z PCV o wymiarach 1,0 x 2,0 otwierane na zewnątrz, drugie drzwi rozsuwane wykonane z aluminium w kolorze białym wyposażone w fotokomórkę zlokalizowane na wprost ciągu dla osób niepełnosprawnych. Podczas wykonywania prac należy dostosować poziom posadzek tak, aby nie powstały progi. W czasie wykonywania prac budowlanych nie niszczyć istniejącego drzewostanu. Wszystkie prace prowadzić pod stałym nadzorem osób posiadających stosowne uprawnienia. Opis poszczególnych elementów: Wykopy pod stopy fundamentowe należy wykonać ręcznie po uprzednim wyznaczeniu ich położenia. Należy zwrócić uwagę na jakość gruntu w wykopie, aby nie zawierał gruzu lub innych elementów, tak aby był w stanie zagęszczonym, w przeciwnym razie należy poinformować inspektora nadzoru i projektanta. Fundamenty nośne pod konstrukcję podjazdu wykonać z betonu C20/25 na podłożu z chudego betonu grubości ok. 12 cm. Fundament należy zabezpieczyć dysperbitem w celu ochrony betonu przed agresywnymi czynnikami. W bryle fundamentu osadzić markę stalową na której zostanie oparty słupek podestu. Konstrukcja stalowa podestu składa się z C 100, w miejscach podparć zaprojektowano rygiel z 2C 100, rygiel podparty jest na fundamencie za pomocą słupka. Słupek należy dopasować do wysokości jaka zostanie utworzona przy zachowaniu spadku 6%. Słupek należy przyspawać spoiną grubości 4 mm obwodowo do marki zakotwionej w fundamencie. Całość konstrukcji stalowej należy zabezpieczyć antykorozyjnie farbami poliuretanowymi po uprzednim przygotowaniu podłoża zgodnie z kartą technologiczną. Wymagana grubość powłoki 240. Płyta żelbetowa jest wypełnieniem między dwoma C 100, ułożone zbrojenie oparte musi być na półkach ceownika, zaleca się ich połączenie z C 100 poprzez spawanie. Zbrojenie ułożone wzdłuż biegu należy wiązać drutem wiązałkowym. Grubość płyty 10 cm. Powierzchnie betonu utwardzić durobetonem. Przy wjeździe na podest zaprojektowano blok podporowy wykonany z betonu, na który oparto konstrukcje podestu (bez mocowania), na zjeździe podestu należy dopasować dwa słupki i oprzeć na istniejących schodach nie mocując ich, stworzy to możliwość swobodnej pracy podestu przy rozszerzalności konstrukcji. Obarierowanie podestu zaprojektowano jako rozwiązania typowe firmy VIDO. Słupki w sposób łatwy mocowane są do podestu za pomocą systemowego rozwiązania. Kolorystyka obarierowania wg ustaleń z Inwestorem. Demontaż istniejącej ściany wejściowej wykonać przy zachowaniu bezpieczeństwa dla ruchu pieszego. W miejsce otworu zamontować drzwi przesuwane regulowane fotokomórką z aluminium oraz drzwi otwierane uchylnie z PCV, pozostałą przestrzeń wypełnić ścianką z PCW i szkła. Zastosowane szyby do drzwi muszą odpowiadać klasie P4. Inwestor we własnym zakresie doprowadzi zasilanie do drzwi automatycznych. Należy zwrócić uwagę, że w czasie demontażu mogą powstać progi, należy je zlikwidować tak, aby zapewnić płynną komunikację osób niepełnosprawnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.23.00 - Betonowanie 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt 6.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt 6.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 4 do SIWZ). Warunek w zakresie uprawnień zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie i posiada zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt 6.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ) .Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt 6.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ). Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (OC deliktowe i OC kontraktowe) związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt 6.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2.druk wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ). 3.kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 Zmiana postanowień zawartej Umowy po jej zawarciu w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę jest dopuszczalna przy zachowaniu następujących warunków: 1)przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 2)terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarci umowy, w szczególności: a) w następstwie wykraczających poza terminy określone w Kodeksie Postępowania Administracyjnego procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno - prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, b) działania siły wyższej. 3)wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia, 4)Zamawiający postanowił zmienić zakres realizowanego zamówienia bądź inne postanowienia Umowy ze względu na nowe okoliczności, o których nie wiedział zawierając Umowę .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/Bełchatów/Zamówienia Publiczne/ Powiat Ziemski/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19-Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19, Sekretariat /III piętro/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.