eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Budowa stałego punktu selektywnej zbiórki odpadów na działce nr 398/4 obręb Dąbrowno miejscowość Okopiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-31

Nowa Sól: Budowa stałego punktu selektywnej zbiórki odpadów na działce nr 398/4 obręb Dąbrowno miejscowość Okopiec
Numer ogłoszenia: 95901 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sól , ul. Moniuszki 3a, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3872016 w. 28, faks 068 3873277.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stałego punktu selektywnej zbiórki odpadów na działce nr 398/4 obręb Dąbrowno miejscowość Okopiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem robót budowlanych jest wykonanie następujących elementów w poszczególnych branżach: I.Branża sanitarna 1.Kanalizacja deszczowa - Odwodnienie placu za pomocą dwóch wpustów ściekowych. Wpusty żeliwne jezdniowe bez kołnierza od strony krawężnika D400. Ścieki opadowe odprowadzane będą do gruntu za pomocą zbiornika retencyjno- rozsączającego o pojemności V=5,6m3, który składa się z 28 skrzynek AZURO lub równoważne ułożonych w dwóch poziomach na szerokości 1,0m, długości 7m i wysokości 0,8m. Przed ich wprowadzaniem do zbiornika ścieki będą oczyszczone z zawiesiny i produktów ropopochodnych w separatorze koalescencyjnym ESK-H 6/600 lub równoważne o przepływie Q=6 l/s i średnicy O 1200. - Zabezpieczenie zbiornika z geowłókniny o grubości 1,5mm. - Wykonanie przewodów kanalizacyjnych z rur PVC O 160S. - Studzienka rewizyjna PP O315/160 z włazem żeliwnym B125 do rury teleskopowej. 2. Przyłącze wodociągowe. - Przyłącze wodociągowe do kontenera socjalnego z rury PE O32 wraz z instalacją wewnętrzna. - Przyłącze do hydrantu i hydrant naziemny p. poż. O80. 3. Przyłącze kanalizacyjne - Wykonanie zbiornika bezodpływowego z kręgów betonowych o śr. 1200mm, V=2,3m3 z płytą żelbetową i włazem żeliwnym. - Wykonanie przyłącza i wewnętrznej instalacji z rur PVC. II. Branża elektryczna 1.Przyłącze kablowe YKY 5x10mm2 - 70mb 2.Linia kablowa oświetlenia YKY 3x6mm2 - 120mb 3.dwa słupy oświetleniowe SAL-80 z oprawami Magnolia lub równoważne i źródłami 100W III.Branża drogowa 1.Plac składowy - wykonanie nawierzchni placu z bet. kostki brukowej szarej (szer. placu. 25m, dł. 25m) - wykonanie nawierzchni miejsca pod kontenery z bet. kostki brukowej czerwonej (szer. 2,8m, dł. 5,75m) i (4,9m, dł. 25,00m) 2. Zjazd. - wykonanie nawierzchni z bet. kostki brukowej (szer. 3,5m, dł. 4,65m) 3. Ogrodzenie - z paneli z drutu ocynkowanego, malowanych proszkowo - dł. 7m ; wys. 1,5 m - z przęseł betonowych wys. 2,0m, szer. 2,0m - dł. 88,60m - brama dwuprzęsłowa rozwierana i bramka o szer. 7,0m z siatki metalowej ocynkowanej, malowanej proszkowo. IV. Kontener socjalny 1. montaż kontenera socjalnego z węzłem sanitarnym o parametrach: - długość 6,0m - szerokość 2,44m - wysokość 2,85m - wysokość użytkowa 2,5m - konstrukcja- sztywna rama z profili stalowych - ściany- sztywne płyty wielowarstwowe, ocieplane, pokryte blacha - podłoga- wiórowa wodoodporna płyta - dach- stalowy ruszt i wielowarstwowe płyty wiórowe pokryte ocynkowaną blachą - wewnętrzne instalacje- elektryczna, wodno- kanalizacyjna z umywalką i sedesem. 2.4.Przedmiot zamówienia szczegółowo określają. 1. Projekt budowlano- wykonawczy - załącznik nr 1 do SIWZ.2. Przedmiary robót- załącznik nr 2 do SIWZ 3. Pozwolenie na budowę nr 200/2013 znak: BŚ.6740.186.2013.St.S z dnia 15.04.2013 r.- załącznik nr 3 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: przynajmniej dysponuje osobą na stanowisku kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności budowlanej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty.Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.Dowód wniesienia/wpłacenia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nie dotyczy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminanowasol.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowa Sól, ul. Moniuszki 3 a, 67-100 Nowej Soli, pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowa Sól, ul. Moniuszki 3 a, 67-100 Nowa Sól , biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: operacja realizowana w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.