eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Kiszewa › Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z przebudową przepompowni w miejscowości Stara Kiszewa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-05

Stara Kiszewa: Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z przebudową przepompowni w miejscowości Stara Kiszewa
Numer ogłoszenia: 95899 - 2014; data zamieszczenia: 05.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stara Kiszewa , ul. Ogrodowa 1, 83-430 Stara Kiszewa, woj. pomorskie, tel. 058 6876020, 6876024.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starakiszewa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z przebudową przepompowni w miejscowości Stara Kiszewa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z przebudową przepompowni w miejscowości Stara Kiszewa. Przedmiotowa inwestycja w ramach oczyszczalni ścieków obejmować będzie budowę w zakresie: - dostawy i montażu automatycznej hermetycznej stacji kontenerowej wyposażonej w sito, system kontrolny ilości i jakości zrzucanych ścieków; - modernizację poziomego piaskownika dla ścieków dowożonych z jego hermetyzacją; - unowocześnienie stopnia mechanicznego oczyszczania poprzez montaż sito piaskownika w dobudowanym budynku technicznym wraz z wykorzystaniem kraty ręcznej jako bajpas w sytuacjach awaryjnych wraz z montażem systemu zbiorczego pomiaru ścieków surowych dopływających siecią kanalizacyjną na teren oczyszczalni z podłączeniem instalacji do sito-piaskownika; - modernizację reaktorów biologicznych, komory stabilizacji osadu i zbiornika uśredniającego polegająca na wymianie: a) systemu napowietrzania drobno-pęcherzykowego (ruszt, dyfuzory membranowe, dmuchawy); mieszadeł wraz z armaturą mocującą; b) sond tlenowych; c) armatury regulującej i odcinającej. - budowę rurociągów technologicznych (związana z obsługa nowych obiektów); - modernizacja systemu odwadniania osadu w oparciu o prasę; - modernizacja układu napowietrzającego ścieki dowożone w zbiorniku uśredniającym; - modernizacja systemu dozowania koagulantu; - modernizacja systemu pomiarowego ścieków oczyszczonych; - przebudowa systemu sterowania procesem oczyszczania ścieków z dostosowaniem do włączenia nowych urządzeń; - zabezpieczenie ścieków przed wychładzaniem poprzez wykonanie przykryć reaktora biologicznego z laminatów z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem szklanym oraz wykonanie ocieplenia ścian zbiornika; - modernizacja filtra piaskowo - żwirowego; - modernizacja ciągów pieszo - jezdnych, - przełączenie istniejącego agregatu z SZR do nowej szafy zasilająco sterowniczej. Planowana inwestycja realizowana będzie w m. Stara Kiszewa, gm. Stara Kiszewa, województwo pomorskie: (działka nr 513 obręb Stara Kiszewa) i polegać będzie na modernizacji niektórych obiektów oczyszczalni ścieków nie zwiększając jej przepustowości. Projektowana modernizacja nie naruszy postanowień aktualnej decyzji wodno prawnej nr OŚGWLiR.I.6223-20/05 z dnia 04.10.2005 r., zgodnie z którą udziela się pozwolenia wodno prawnego na wprowadzanie oczyszczonych ścieków z mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków AATA-300B w Starej Kiszewie do rzeki Wierzycy w km 118+130 w ilości: Qdmax=345,0 m3/d Qdśr=300,1 m3/d Qhmax=24,0 m3/h o następujących stężeniach zanieczyszczeń w odprowadzanych ściekach wyrażonych w: BZT5 = 25,0 mgO2/dm3 ChZTCr = 125,0 mgO2/dm3 Zawiesina ogólna = 35,0 mg/dm3 Zakres inwestycji związany z przebudową przepompowni ścieków P1 obejmuje: - przebudowę polegającą na wymianie istniejącej przepompowni z pompami zatapialnymi na tłocznie ścieków, - budowę odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej, spinających istniejącą sieć z projektowaną tłocznią, - posadowienie studni przepompowni P1, - budowę przyłącza wodociągowego, - przebudowę wewnętrznej linii zasilającej, - montaż tłoczni ścieków wraz z systemem sterowania i przekazem danych o stanach pracy przepompowni, - demontaż istniejącego wyposażenia przepompowni i wyłączenie z eksploatacji rurociągów przepompowni istniejącej, - zagruzowanie istniejącej studni przepompowni P1, - likwidacja istniejącego ogrodzenia oraz unieczynnienie istniejących kolektorów tłocznych i grawitacyjnych przepompowni zgodnie z planem zagospodarowania. Lokalizacja przepompowni Projektuje się zlokalizowanie nowej przepompowni ścieków w bliskim sąsiedztwie istniejącej przepompowni P1 na działce nr 981 obręb Stara Kiszewa zgodnie z planem sytuacyjnym. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót w sposób, który nie zakłóci normalnej pracy oczyszczalni ścieków. Szczegółowy opis stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja techniczna Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót Załącznik Nr 4 do SIWZ Tabela zaprojektowanego wyposażenia technologicznego (tabela równoważności) Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45231300-8 Roboty w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawca, który zamierza powołać się na rozwiązania równoważne do zaprojektowanego wyposażenia technologicznego (Załącznik nr 4 do SIWZ) jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający na etapie badania ofert stwierdzi, czy zaproponowane rozwiązania będzie można uznać za równoważne pod względem parametrów technicznych, materiałowych i eksploatacyjnych. Zamawiającemu zależy na realizacji przedmiotu zamówienia z materiałów najwyższej jakości oraz na solidności i fachowości wykonania. Wskazanie w dokumentacji technicznej nazw producentów ma charakter przykładowy, ma to ułatwić Wykonawcom sporządzenie oferty. Niemożliwym jest wymaganie jakości bez wskazania punktu odniesienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.20.00-2, 45.33.22.00-5, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 60.000,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Starogardzie Gdańskim, Oddział w Starej Kiszewie nr 32 8340 0001 0300 0143 2000 0005 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków, o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów (dowodów) potwierdzających, że wykazane roboty budowlane wykonane zostały w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia, wykazu robót (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz dokumentów załączonych do wykazu robót.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalnościach: ogólnobudowlanych, sieci i instalacji wod.-kan. oraz sieci i instalacji elektrycznych lub odpowiadające im uprawnienia w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót budowlanych, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj.: Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj.: Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 2.000.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz oferty cenowej ( wg wzoru - Załącznik Nr 11 do SIWZ), 2)Dokumenty, które potwierdzą równoważność (np. karty katalogowe, specyfikacje i inne), w przypadku zaoferowania wyposażenia technologicznego równoważnego do wskazanego w Załączniku nr 4. Tabela zaprojektowanego wyposażenia technologicznego (tabela równoważności), 3)Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: A.W zakresie zmiany terminu wykonania: -konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego, -wystąpienia nieprzewidzianych w SIWZ warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych, -z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego, -wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, -odmowa lub nieterminowe wydanie przez organy administracji lub inne podmioty i osoby wymaganych decyzji, zezwoleń lub uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. B.W zakresie płatności i innych: -aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, -zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, -zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, -zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy ustawowej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starakiszewa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starej Kiszewie ul. Ogrodowa 1 83-430 Stara Kiszewa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2014 godzina 10:15, miejsce: Urząd Gminy w Starej Kiszewie ul. Ogrodowa 1 83-430 Stara Kiszewa Pokój nr 10 (sala narad).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.