To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-12
Ogłoszenie nr 95843 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.
Kraków: Wykonanie rozbudowy kanalizacji ogólnospławnej, budowa instalacji oświetlenia terenu, montaż monitoringu wizyjnego, rozbudowa wewnętrznych dróg, placów i alejek, budowa miejsca rekreacyjnego wraz z montażem urządzeń małej architektury, budowa dźwigu osobowo-towarowego wraz z przebudową i rozbudową infrastruktury podziemnej i utwardzeniem terenu oraz usługą serwisu dźwigu i pogotowia dźwigowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 77770-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów, krajowy numer identyfikacyjny
000293172, ul.
ul. Helclów
2,
31-148
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
126330828, faks
126343151, e-mail
sekretariat@dpshelclow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dpshelclow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie rozbudowy kanalizacji ogólnospławnej, budowa instalacji oświetlenia terenu, montaż monitoringu wizyjnego, rozbudowa wewnętrznych dróg, placów i alejek, budowa miejsca rekreacyjnego wraz z montażem urządzeń małej architektury, budowa dźwigu osobowo-towarowego wraz z przebudową i rozbudową infrastruktury podziemnej i utwardzeniem terenu oraz usługą serwisu dźwigu i pogotowia dźwigowego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DPS.271.1.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania nawierzchni placów, dróg i chodników wewnętrznych pomiędzy budynkiem głównym oraz budynkiem kuchni i pralni oraz utwardzenia terenu na potrzeby części rekreacyjnej dla osób niepełnosprawnych, wykonania wewnętrznej pozabudynkowej instalacji wod-kan, oświetlenia terenu, monitoringu wizyjnego oraz budowy dźwigu dla osób niepełnosprawnych z przebudową i rozbudową infrastruktury podziemnej i utwardzeniem terenu, a także usługa polegająca na świadczeniu serwisu i pogotowia dźwigowego w odniesieniu do dźwigu, o którym mowa powyżej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, których szczegółowy zakres został określony we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej, pozwoleniach Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz STWiOR, stanowiących Załączniki do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmujący usługę polegającą na świadczeniu serwisu i pogotowia dźwigowego został szczegółowo pisany we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia wykonany będzie w oparciu o dokumentację przetargową, dokumentację projektową, STWiOR oraz Ofertę Wykonawcy. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełne procesy robót budowlanych wraz z zakupem, dostarczeniem na plac budowy, wbudowaniem materiałów i urządzeń oraz usunięciem z placu budowy i utylizacją materiałów z rozbiórki, odpadów. 6. Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia na roboty budowlane za pomocą Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z art. 31 ustawy Pzp. 7. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy dokumentację wymienioną powyżej w następującej ilości: a) po 1 egz. projekty budowlane (do zwrotu Zamawiającemu po zakończeniu realizacji robót), b) po 1 egz. projekty wykonawcze, c) pozostałe opracowania. 8. Wykonawca, z którym zostanie zawarta Umowa zobowiązany jest do odbioru Dokumentacji Projektowej. 9. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty budowlane zgodnie z Pozwoleniami Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr 972/2016 z dnia 25 sierpnia 2016 r. oraz Nr 1353/16 z dnia 14 listopada 2016 r., stanowiącymi załączniki do SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie do dnia odbioru końcowego robót budowlanych dwa egzemplarze dokumentacji powykonawczej dla robót budowlanych, opracowanej przez osobę odpowiedzialną za wykonanie robót budowlanych, obrazującej przebieg robót i zawierającej opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności oraz miejsca wbudowania materiałów. Wszelkie certyfikaty, deklaracje zgodności, instrukcje obsług, dokumentacja techniczno-rozruchowa i inne dokumenty załączone do dokumentacji powykonawczej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w języku polskim. 11. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU 1) Obszar na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia znajduje się pod ochroną konserwatorską. 2) Budynek przy którym będą prowadzone roboty budowlane znajduje się w strefie objętej ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i został wpisany do rejestru zabytków pod Nr .rej. 114. 14. Szczegółowe warunki i zakres zamówienia określono we wzorach Umów stanowiących Załączniki nr 3 i 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 15. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poza bryłą budynku - roboty budowlane są opodatkowane stawką podatku VAT 23%. 16. Wszystkie urządzenia objęte niniejszym zamówieniem, dla których istnieją normy zharmonizowane winny posiadać deklaracje zgodności i być oznakowane znakiem CE. 17. Wszystkie urządzenia objęte niniejszym zamówieniem, dla których nie istnieją normy zharmonizowane winny posiadać deklarację zgodności i oznaczenie znakiem B, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych lub być dopuszczone do stosowania w kraju członkowskim Unii Europejskiej lub EFTA w myśl przepisów art. 5 ust. 3 ww. ustawy. 18. Zamawiający informuje, że na terenie DPS trwają prace związane z budową III Pawilonu Artysty Seniora oraz rozpoczną się również roboty budowlane w zakresie przebudowy budynku głównego. Wszystkie roboty wymienione w zdaniu poprzednim będą prowadzone równolegle do robót będących przedmiotem niniejszej umowy. 19. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z pozostałymi wykonawcami prowadzącymi wymienione powyżej roboty i umożliwienia im prowadzenia robót. 20. Budynek w czasie trwania robót budowlanych nie zostanie wyłączony z użytku - Wykonawca winien uwzględnić utrudnienia i koszty z tym związane. 21. Wykonawca musi wziąć pod uwagę i uwzględnić w kosztach zalecenia ujęte w pozwoleniach Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 972/2016 z dnia 25 sierpnia 2016 r. oraz nr 1353/16 z dnia 14 listopada 2016 r. 22. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach, wykonać i zamontować dwie tablice informacyjne zgodnie z wytycznymi określonymi w: 1) Załączniku Nr 24 do SIWZ (w odniesieniu do części zamówienia określonej w § 1 ust. 1 pkt. 2) wzoru Umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ); 2) Załączniku Nr 25 do SIWZ (w odniesieniu do części zamówienia określonej w § 1 ust. 1 pkt. 1) wzoru Umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ). 23. Zamawiający wymaga, aby na terenie Polski działał autoryzowany serwis producenta dźwigu osobowo-towarowego, którego wykonanie jest elementem przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej w Rozdziale III. pkt. 1 SIWZ. 24. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Wykonawca jest zobowiązany w trakcie robót do zachowania porządku wokół budynku Zamawiającego oraz każdorazowo sprzątania po zakończeniu robót, stanowiących przedmiot zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w Ofercie wszystkich kosztów jakie poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 3) Jeżeli Wykonawca robót uznaje, że Dokumentacja projektowa ma lub może mieć wpływ na niezapewnienie należytej jakości robót, zobowiązany jest powiadomić o tym Zamawiającego przed złożeniem Oferty. 4) W razie rozwiązania Umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę, wyrazi on zgodę i umożliwi kontynuację prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przez osobę trzecią. W takiej sytuacji Wykonawca zabezpieczy teren budowy oraz wykonane przez niego prace i udzieli gwarancji na wykonane roboty. 5) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zapewniając na własny koszt siłę roboczą oraz wszystkie środki techniczne potrzebne do jego realizacji. 6) Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy. 7) Cena oferty ma być zgodna z załączonym do oferty kosztorysem oraz ma zawierać wszystkie koszty, satysfakcjonujące Wykonawcę zysk oraz podatki, dla poprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w ramach wynagrodzenia Wykonawca ma uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określone w rozdziale III, w tym koszty robót budowlanych, nadzoru i badań archeologicznych i prac dendrologa, opracowania dokumentacji powykonawczej i uzyskania pozwoleń na użytkowanie i zezwolenia na eksploatację urządzenia objętego dozorem technicznym, zabezpieczenie i utrzymanie placu budowy. Cena oferty ma uwzględniać również jakość i parametry techniczne materiałów, sprzętów i urządzeń będących przedmiotem zamówienia a określonych w dokumentacji projektowej. 8) Załączony do SIWZ przedmiar ma tylko charakter informacyjny. Wykonawca, w oparciu o dokumentację projektową załączoną do SIWZ oraz informacje zawarte w SIWZ, sporządza własny przedmiar, który musi zawierać co najmniej pozycje z przedmiaru załączonego przez Zamawiającego (zarówno rodzaj robót, ilość i krotność). Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za roboty budowlane, które zostały wskazane w dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ (tj. projekcie wykonawczym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych), a są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i nie zostały uwzględnione w kosztorysie ofertowym złożonym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie roboty wskazane w dokumentacji projektowej w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie. 9) Zamawiający będzie weryfikował, na etapie składania ofert, kosztorysy ofertowe załączone do oferty. Weryfikacja prowadzona na tym etapie dotyczyć będzie wyłącznie ujęcia wszystkich pozycji z przedmiaru załączonego do SIWZ (zarówno rodzaj robót, ilość i krotność). Zamawiający dopuszcza możliwość nieuwzględnienia w kosztorysie pozycji z przedmiaru pod warunkiem, że Wykonawca złoży stosowne wyjaśnienie, z którego wynikać będzie jednoznacznie, że przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w cenie określonej w Ofercie z zachowaniem zakresu rzeczowego, jakości i sposobu prowadzenia prac określonych w SIWZ, dokumentacji projektowej, STWiOR oraz pozwoleniach Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W przypadku nieprzedłożenia takich wyjaśnień oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp. 10) Okres rękojmi: minimum 60 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, bez wad. 11) Okres gwarancji na przedmiotu zamówienia: nie mniej niż 60 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych bez wad. 12) Gwarancja i rękojmia na przebudowaną infrastrukturę stanowiącą własność Tauron Dystrybucja S.A. wynosi 36 miesięcy. 13) Wszystkie nazwy własne urządzeń, materiałów, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 14) Wykonawca realizujący zamówienie może korzystać z dostępu do wody i energii elektrycznej w budynku należącym do Domu Pomocy Społecznej. Opłata za ww. media zostanie naliczona ryczałtem w wysokości uzgodnionej z Wykonawcą robót budowlanych w odrębnym Protokole. 15) Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie ze sztuką jego wykonania oraz obowiązującymi w zakresie jego wykonania standardami, normami i przepisami prawa w tym w szczególności ustawy Prawo Budowlane. 16) Wykonawca w trakcie prowadzenia prac ma obowiązek każdorazowo zgłaszać Zamawiającemu wszelkie problemy z realizacją przedmiotu zamówienia oraz współpracować w zakresie ich rozwiązywania. 17) Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren budowy i teren Zamawiającego przed dostępem osób trzecich. 25. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Projektach wykonawczych, pozwoleniach Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz STWiOR, stanowiących załączniki od SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45232130-2,
45233222-1,
45313100-5,
42416100-6,
50531400-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1228553.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1511120.44 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowych usług serwisowych central telefonicznych dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Dostawa i pokrycie składowiska odpadów komunalnych Barycz pianą mocznikowo - formaldehydową
- Modernizacja ścian 3 sal w przyziemiu w Szkole Podstawowej nr 31 w Krakowie przy ul. B. Prusa 18
- Dostawy kontrastów
- Druk i dostawa 5 tytułów książek naukowych i 2 zeszytów czasopism naukowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.