eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Remont ciągów jezdno - pieszych pomiędzy kwaterami(5, 6A - 6C, 6B, 5A, 5B), (25 - 23A), (32, 28 - 29 -33) na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Kaszubskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Słupsk: Remont ciągów jezdno - pieszych pomiędzy kwaterami: (5, 6A - 6C, 6B, 5A, 5B), (25 - 23A), (32, 28 - 29 -33) na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Kaszubskiej
Numer ogłoszenia: 95810 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku, ul. Kaszubska 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8413722, 059 8481451, fax 059 8413723.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągów jezdno - pieszych pomiędzy kwaterami: (5, 6A - 6C, 6B, 5A, 5B), (25 - 23A), (32, 28 - 29 -33) na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Kaszubskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągów pieszo - jezdnych pomiędzy kwaterami: (5, 6A - 6C, 6B, 5A, 5B), (25 - 23A), (32, 28 - 29 -33) na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Kaszubskiej . 2. W zakresie robót do wykonania są w szczególności: 1) rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych 230,00 m²., 2) rozebranie stopni schodowych kamiennych 10 szt., 3) roboty ziemne (koparkami i ręcznie) 498,40 m2., 4) warstwa odcinająca z piasku 468,60 m²., 5) podbudowa betonowa 195,00 m²., 6) ława betonowa pod obrzeża 7,88 m³., 7) obrzeża z kostki kamiennej 18 70,92 m²., 8) nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 8cm 459,00 m²., 9) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi 124,60 m³. 3. Pełny zakres robót określony został w przedmiarze robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Przed złożeniem oferty Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 zł) w terminie do dnia 4 czerwca marca 2008r. 2. Wadium powinno być wniesione w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, winno być wpłacone na rachunek bankowy ZTZMiCK PEKAO S.A. O/Słupsk Nr 80124037701111000040698322..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Powyższe warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI w pkt 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Dokumenty i zaświadczenia potwierdzające spełnienie warunków wymaganych od Wykonawcy: Oferta powinna zawierać: 1) zaświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszeniem do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie, że Wykonawca posiada bazę transportowo-sprzętową - załącznik nr 6, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat 3 robót budowlanych o charakterze i złożoności podobnych do przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7, 5) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie - załącznik nr 9, 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca - załącznik nr 8, 7) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, 8) informacje z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż wartość materiałów, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 10) wypełniony wzór umowy - załącznik nr 5, 11) oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu i treści umowy- załącznik nr 2, 12) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, 13) kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ul. Kaszubska 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ul. Kaszubska 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.