Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-31
Łódź: ROBOTY SANITARNE I ELEKTRYCZNE
Numer ogłoszenia: 95795 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Widzewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , al. Piłsudskiego 150/152, 92-230 Łódź, woj. łódzkie, tel. (42) 674 77 14, faks (42) 6749398.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtbs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY SANITARNE I ELEKTRYCZNE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót sanitarnych i elektrycznych. Lokalizacje robót określono w pkt. 9 SIWZ. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określono w przedmiarach, kosztorysach nakładczych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych lokalizacji robót (adresów) i związanego z tym zakresu rzeczowego robót w zależności od potrzeb w ramach podanej przez Wykonawcę ceny ryczałtowej. Ewentualne zmiany nie będą stanowiły zmiany umowy i nie mogą być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 4.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881 z późn. zmianami) oraz określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych dokument, na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu. 6. Do dokumentacji odbiorowej muszą być dołączone certyfikaty i deklaracje zgodności dotyczące wszystkich zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych zgodne z wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881 z późn. zmianami) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobów znakowania ich znakiem budowlanym (Dz.U. Nr 198 poz. 2041 z późn. zmianami). 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. 8. Warunkiem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie częściowych protokołów odbioru robót zanikających i końcowych protokołów odbioru robót po każdym z etapów. 9. Wymagany okres gwarancji minimum 60 miesięcy od dnia odbioru robót bez wad 10. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonania wizji lokalnej w celu właściwej oceny zakresu przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-0, 45.21.33.16-0, 45.31.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiany oraz ich zakres określono w załączniku nr 5 do SIWZ- wzorze umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wtbs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Widzewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego, Al. Piłsudskiego 150/152, 92-230 Łódź,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Widzewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego, Al. Piłsudskiego 150/152, 92-230 Łódź, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty sanitarne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymiana kanalizacji ogólnospławnej i naprawa studni kanalizacyjnych pomiędzy budynkami Piłsudskiego 112 - 112 A w Łodzi - VAT 23% 2.Wymiana nypli mosiężnych przy rozdzielaczach centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ul. Nawrot 14 w Łodzi- VAT 8% 3.Wykonanie doziemnej instalacji zimnej wody i kanalizacji do budynku przy ul. Rokicińskiej 353 w Łodzi - VAT 23%.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty elektryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymiana TG w Łodzi ul Piłsudskiego 124/136 - VAT 23% 2.Wykonanie instalacja antyoblodzeniowej rynien w Łodzi przy ul. Nawrot 14 oficyny - VAT -8% 3.Wymiana oświetlenia wewnętrznego na I piętrze w Łodzi przy ul. Piłsudskiego 150/152 - VAT 23% 4.Wykonanie oświetlenia parkingu zewnętrznego w Łodzi przy ul. Nowej 40/44 - VAT 23% 5.Wymiana WLZ i zasilaczy w Łodzi ul. Sępia 1 - VAT 8% 6.Budowa monitoringu na ulicy Nawrot 14,18,20,22,22a,24,24of,28 - VAT 23%.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.16-0, 45.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidzianej do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego edycja 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.