eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku do apteki szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-18

Lidzbark Warmiński: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku do apteki szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
Numer ogłoszenia: 95788 - 2016; data zamieszczenia: 18.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim , ul.Kard. St. Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7672561, faks 089 7672966.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozlw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku do apteki szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z 49 części opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. Zadanie 1 Igły, strzykawki, przyrządy do przetaczania, przedłużacze do pomp; Zadanie 2 Przyrządy do przetaczania; Zadanie 3 Plastry do kaniul i do wkłuć centralnych; Zadanie 4 Cewnik Nelatona , Foleya ,Tiemanna , do karmienia niemowląt, zgłębniki; Zadanie 5 Cewnik Kher, cewnik Pezzer,cewnik Dufour, dreny brzuszne; Zadanie 6 Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych , do tlenu , maski do tlenu,rurki ustno-gardłowe; Zadanie 7 Kaniule, koreczki, kraniki; Zadanie 8 Rurki intubacyjne, ustno-gardłowe, filtry; Zadanie 9 Przedłużenie giętkie j.u.; Zadanie 10 Maski twarzowe anestetyczne wielorazowego użytku; Zadanie 11 Rurki krtaniowe j.u.; Zadanie 12 Wyroby różne; Zadanie 13 Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii; Zadanie 14 Elektrody do czasowej stymulacji serca i introduktory; Zadanie 15 Elektrody j.u.; Zadanie 16 Elektrody w.u.; Zadanie 17 Taśmy i siatki do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet; Zadanie 18 Siatki do przepuklin; Zadanie 19 Płyn przeciwmgielny do optyk laparoskopowych jałowy j.u. Zadanie 20 Cewnik do HSG, zestaw do cytostomii; Zadanie 21 Cewniki do kaniulacji dużych naczyń i igły do znieczulenia podpajęczynówkowego; Zadanie 22 Worki na mocz, kanki, zestawy do lewatyw, fartuchy, maski i inne; Zadanie 23 Żel do USG papier do EKG, USG, KTG; Zadanie 24 Folie operacyjne; Zadanie 25 Rękawy i testy do sterylizacji; Zadanie 26 Testy do sterylizacji; Zadanie 27 Ładunki do staplerów wielorazowego użytku i staplery j.u.; Zadanie 28 System do odsysania , zestaw do drenażu klatki piersiowej, zestaw do punkcji opłucnej i jamy otrzewnowej; Zadanie 29 Układy oddechowe do aparatu do znieczulena typ FABIUS, pułapka wodna, układ rur do respiratora Savina; Zadanie 30 Worki do upustu krwi; Zadanie 31 Ustniki do alkomatu ALCO SENSOR 4; Zadanie 32 Ustniki do alkomatu ALCOTEST 7410 PLUS; Zadanie 33 Protezy przełyku, dróg żółciowych, dwunastnicze, jelitowe; Zadanie 34 Aplikator do pobierania płynów z butelek oraz kranik trójdrożny z drenem; Zadanie 35 Końcówki do odsysania pola operacyjnego; Zadanie 36 Osłonki j.u. do Liga sure; Zadanie 37 Akcesoria endoskopowe do ECPW; Zadanie 38 Wyroby z włókniny, podkład nieprzemakalny; Zadanie 39 Aspirator ssący do biposji endometrium; Zadanie 40 Sprzęt j.u. ginekologiczny; Zadanie 41 Podkłady medyczne j.u.; Zadanie 42 Obłożenie do cystoskopii j.u.; Zadanie 43 Drut Prowadzący do URS; Zadanie 44 Zestawy do wewnętrznego szynowania moczowodów; Zadanie 45 Myjki j.u. do mycia pacjentów; Zadanie 46 Podwiązka pętlowa typu Endoloop; Zadanie 47 Przewód do cystoskopu j.u; Zadanie 48 Granuflexy lub opatrunki równoważne; Zadanie 49 Opatrunki jałowe;.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 25 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.14.19.00 - Lancety 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 49.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie 1 Igły, strzykawki, przyrządy do przetaczania, przedłużacze do pomp - 700,00 zł; Zadanie 2 Przyrządy do przetaczania - 300,00 zł; Zadanie 3 Plastry do kaniul i do wkłuć centralnych. Nie wymaga; Zadanie 4 Cewnik Nelatona , Foleya ,Tiemanna , do karmienia niemowląt, zgłębniki. Nie wymaga; Zadanie 5 Cewnik Kher, cewnik Pezzer,cewnik Dufour, dreny brzuszne - 100,00 zł; Zadanie 6 Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych , do tlenu , maski do tlenu,rurki ustno-gardłowe. Nie wymaga; Zadanie 7 Kaniule, koreczki, kraniki- 200,00 zł; Zadanie 8 Rurki intubacyjne, ustno gardłowe, filtry - 400,00 zł; Zadanie 9 Przedłużenie giętkie j.u. 100,00 zł; Zadanie 10 Maski twarzowe anestetyczne wielorazowego użytku - 100,00 zł; Zadanie 11 Rurki krtaniowe j.u. Nie wymaga; Zadanie 12 Wyroby różne - 300,00 zł; Zadanie 13 Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii. Nie wymaga; Zadanie 14 Elektrody do czasowej stymulacji serca i introduktory. Nie wymaga; Zadanie 15 Elektrody j.u. Nie wymaga; Zadanie 16 Elektrody w.u. Nie wymaga; Zadanie 17 Taśmy do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet - 2 700,00 zł; Zadanie 18 Siatki do przepuklin - 800,00 zł; Zadanie 19 Płyn przeciwmgielny do optyk laparoskopowych jałowy j.u. Nie wymaga; Zadanie 20 Cewnik do HSG, zestaw do cytostomii. Nie wymaga; Zadanie 21 Cewniki do kaniulacji dużych naczyń i igły do znieczulenia podpajęczynówkowego- 200,00 zł; Zadanie 22 Worki na mocz, kanki, zestawy do lewatyw, fartuchy, maski i inne - 100,00 zł; Zadanie 23 Żel do USG papier do EKG, USG, KTG - 100,00 zł; Zadanie 24 Folie operacyjne. Nie wymaga; Zadanie 25 Rękawy i testy do sterylizacji 400,00 zł; Zadanie 26 Testy do sterylizacji - 200,00 zł; Zadanie 27 Ładunki do staplerów wielorazowego użytku i staplery j.u. - 600,00 zł; Zadanie 28 System do odsysania, zestaw do drenażu klatki piersiowej , zestaw do punkcji opłucnej i jamy otrzewnowej - 400,00 zł; Zadanie 29 Układy oddechowe do aparatu do znieczulenia typ FABIUS, pułapka wodna, układ rur do respiratora Savina- 100,00 zł; Zadanie 30 Worki do upustu krwi. Nie wymaga; Zadanie 31 Ustniki do alkomatu ALCO SENSOR 4. Nie wymaga; Zadanie 32 Ustniki do alkomatu ALCOTEST 7410 PLUS. Nie wymaga; Zadanie 33 Protezy przełyku, dróg żółciowych, dwunastnicze, jelitowe - 1 900,00 zł; Zadanie 34 Aplikator do pobierania płynów z butelek oraz kranik trójdrożny z drenem -200,00 zł; Zadanie 35 Końcówki do odsysania pola operacyjnego. Nie wymaga; Zadanie 36 Osłonki j.u. do Liga sure - 200,00 zł; Zadanie 37 Akcesoria endoskopowe do ECPW - 600,00 zł; Zadanie 38 Wyroby z włókniny,podkład nieprzemakalny -200,00 zł; Zadanie 39 Aspirator ssący do biposji endometrium. Nie wymaga; Zadanie 40 Sprzęt j.u. ginekologiczny - 100,00 zł; Zadanie 41 Podkłady medyczne j.u. 100,00 zł; Zadanie 42 Obłożenie do cystoskopii j.u. 100,00 zł; Zadanie 43 Drut Prowadzący do URS - 200,00 zł; Zadanie 44 Zestawy do wewnętrznego szynowania moczowodów - 100,00 zł; Zadanie 45 Myjki j.u. do mycia pacjentów. Nie wymaga; Zadanie 46 Podwiązka pętlowa typu Endoloop. Nie wymaga; Zadanie 47 Przewód do cystoskopu j.u. Nie wymaga; Zadanie 48 Granuflexy lub opatrunki równowżne. Nie wymaga; Zadanie 49 Opatrunki jałowe. Nie wymaga;

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, na podstawie złożonych dokumentów określonych w rozdziale III.4.1 niniejszego ogłoszenia oraz w rozdziale VIII SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, na podstawie złożonych dokumentów określonych w rozdziale III.4.1 niniejszego ogłoszenia oraz w rozdziale VIII SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, na podstawie złożonych dokumentów określonych w rozdziale III.4.1 niniejszego ogłoszenia oraz w rozdziale VIII SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, na podstawie złożonych dokumentów określonych w rozdziale III.4.1 niniejszego ogłoszenia oraz w rozdziale VIII SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, na podstawie złożonych dokumentów określonych w rozdziale III.4.1 niniejszego ogłoszenia oraz w rozdziale VIII SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy, że wyroby medyczne będące przedmiotem oferty są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie dostarczyć deklaracje zgodności oferowanych wyrobów. 2. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany mogą dotyczyć ilości poszczególnych pozycji zadania (do wysokości wartości cenowej wynikającej ze złożonej oferty) w zależności od rodzajów prowadzonych hospitalizacji. 2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy, w zakresie każdego zadania, w przypadku niewykorzystania całkowitej wartości zamówienia w tym zakresie. Umowa może zostać przedłużona, na okres nie dłuższy niż do momentu wykorzystania całkowitej wartości umowy, w zakresie tego zadania. 3. Ceny jednostkowe mogą ulec zmianie odpowiednio do zmian wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 4. Ceny jednostkowe mogą ulec obniżeniu jeżeli ceny obniży Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zozlw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, pok. 322.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2016 godzina 13:00, miejsce: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, pok. 329.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.