eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przewóz i doręczanie w obrocie krajowym przekazów pocztowych ( na terenie miasta Poznania ), adresatom wskazanym przez MOPR, w ilości około 2600 miesięcznie o średniej wartości 300 zł każdy - opłacanych w formie bezgotówkowej za pomocą elektronicznej ksią

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-14

Poznań: Przewóz i doręczanie w obrocie krajowym przekazów pocztowych ( na terenie miasta Poznania ), adresatom wskazanym przez MOPR, w ilości około 2600 miesięcznie o średniej wartości 300 zł każdy - opłacanych w formie bezgotówkowej za pomocą elektronicznej książki nadawczej - nadanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 9575 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, fax 061 8785210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bzp@um.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz i doręczanie w obrocie krajowym przekazów pocztowych ( na terenie miasta Poznania ), adresatom wskazanym przez MOPR, w ilości około 2600 miesięcznie o średniej wartości 300 zł każdy - opłacanych w formie bezgotówkowej za pomocą elektronicznej książki nadawczej - nadanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz i doręczanie w obrocie krajowym przekazów pocztowych ( na terenie miasta Poznania ), adresatom wskazanym przez MOPR, w ilości około 2600 miesięcznie o średniej wartości 300 zł każdy - opłacanych w formie bezgotówkowej za pomocą elektronicznej książki nadawczej - nadanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu. Elektroniczna książka nadawcza będzie wydrukowana w 2 egzemplarzach i ewidencjonowany w niej będzie każdy przekaz pocztowy w osobnej pozycji. Zamawiający uiszcza kwoty przekazowe ( do wypłaty adresatowi ) i opłaty za ich nadanie w formie bezgotówkowej przed nadaniem przekazów, poleceniem przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Przyjęcie przekazów pocztowych nastąpi w dniu następnym po dniu wpływu środków pieniężnych na konto Wykonawcy. W przypadku gdy dzień nadania przypada na dzień wolny od pracy, nadanie przekazów nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. W przypadku gdy przekazy pocztowe dostarczone do przyjęcia przez Zamawiającego nie mogą być przyjęte z przyczyn niezależnych zostaną one wycofane, a środki finansowe zwrócone na rachunek bankowy w ciągu 7 dni. Za nadane przekazy Wykonawca wystawi fakturę VAT w ostatnim dniu danego miesiąca w którym dokonano realizacji usługi. Szczegółowe informacje dot. przedmiotu zamówienia zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którą można odebrać w Biurze Zamówień Publicznych UMP pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań w pokoju nr 444 lub pobrać ze strony http://bip.city.poznan.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.11.00.00 - Usługi pocztowe Kod CPV wg słownika 2008: 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2. Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 3. Wypełniona i podpisana oferta 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w Biurze Zamówień Publicznych UMP pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań w pokoju nr 444.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UMP pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań w pokoju nr 446.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 22.02.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.