eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Dostawę lekkiego oleju opałowego do kotłowni olejowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Konarach gm. Warka



Ogłoszenie z dnia 2010-01-14

Warka: Dostawę lekkiego oleju opałowego do kotłowni olejowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Konarach gm. Warka
Numer ogłoszenia: 9575 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Nowickiego w Konarach , Konary 20, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 48 667 61 18, faks 48 667 61 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pspkonary.edupage.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę lekkiego oleju opałowego do kotłowni olejowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Konarach gm. Warka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup (sprzedaż zamawiającemu) lekkiego oleju opałowego wraz z dostarczeniem do kotłowni szkoły podstawowej w Konarach gm. Warka i zatankowaniem do zbiorników. Ilość oleju przewidzianego w dostawie - do 30 000 L. Dostawa realizowana sukcesywnie w miarę potrzeb - od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej: www.pspkonary.edupage.org.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełniają warunki określone w art.22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z art. 24, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655; oraz z z 2008 nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) b) posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Regulacji Energetyki. Sposób oceny warunków: ocena dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wg formuły:- spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonego w punkcie III.2 p.punkt a) i b) oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia Dla punktu p dla p. III. 2. p.punktu a) -III.2.1.a) kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - -III.2.2.a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp (wg załącznika nr 1 do SIWZ); dla p. III.2.) p.punktu b) III.2.1.b) -kopia aktualnej( minimum na czas realizacji zadania) koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Regulacji Energetyki potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pspkonary.edupage.org.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Szkoła Podstawowa im.Zygmunta Nowickiego w Konarach, Konary 20 05-660 Warka, Gabinet dyrektora szkoły w godz. 9°° - 14°° do dnia 25.01.2010r..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Gabinet Dyrektora szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.