Ogłoszenie nr 95747 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.
Kraków: Wynajem nagłośnienia na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 72467-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 85173-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Festiwalowe, krajowy numer identyfikacyjny
35121004000000, ul.
ul. Wygrana
2,
30311
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 354 25 00, faks
12 354 25 01, e-mail
abylinska@biurofestiwalowe.pl; pwawszczak@biurofestiwalowe.pl
Adres strony internetowej (URL): www.biurofestiwalowe.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Gminna instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem nagłośnienia na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DP-271-30/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu nagłośnieniowego wraz z jego montażem, obsługą i demontażem na potrzeby koncertów odbywających się w Krakowie w ramach Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Zamówienie składa się z trzech części. Zamówienie składa się z trzech części. Część 1 zamówienia zatytułowana Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie - koncerty w Centrum Kongresowym ICE Kraków oraz pokaz filmowy dotyczy wynajmu sprzętu nagłośnieniowego na potrzeby koncertów w dniach 17 i 18 maja 2017 roku w sali S1 oraz w dniu 19 maja 2017 roku w sali S2 Centrum Kongresowego ICE Kraków (Kraków, ul. Marii Konopnickiej 17), a także pokazu filmu przy ul. Powiśle 11 w dniu 22 maja 2017 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Część 2 zamówienia zatytułowana Festiwal Muzyki Filmowej - koncerty w TAURON Kraków Arenie dotyczy wynajmu sprzętu nagłośnieniowego na potrzeby koncertów w hali TAURON Kraków Arena (Kraków, ul. Lema 7) w dniach 20 i 21 maja 2017 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera załącznik nr 1B do SIWZ. Część 3 zamówienia zatytułowana Festiwal Muzyki Filmowej - koncert na Placu Jana Nowaka-Jeziorańskiego dotyczy wynajmu sprzętu nagłośnieniowego na potrzeby koncertu odbywającego się w na Placu Jan Nowaka-Jeziorańskiego w dniu 19 maja 2017 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawiera załącznik nr 1C do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV:
32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa w sprawie zamówienia publicznego dotycząca części 1 zamówienia zawarta została do 23 maja 2017 roku
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie - koncerty w Centrum Kongresowym ICE Kraków oraz pokaz filmowy |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/05/2017 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Marek Suberlak Zakład Usług Elektroakustycznych,
,
os. Handlowe 2/55,
31-935,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/05/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
rozszerzenie zakresu umowy o dodatkowe dostawy wraz z odpowiednim zwiększeniem wynagrodzenia wykonawcy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z harmonogramem przedstawionym w załączniku nr 1 do umowy w dniach 15 i 16 maja 2017 roku miał mieć miejsce montaż sprzętu i próby do koncertu The Music of Abel Korzeniowski. Zgodnie z opisem przedmiotu umowy będącym załącznikiem nr 1 do umowy nr DP/764/2017 Wykonawca zobowiązany był do zapewnienia profesjonalnego bezprzewodowego systemu odsłuchowego 20 odbiorników ze słuchawkami dousznymi (tabela nr 1). W trakcie prób dyrygent Abel Korzeniowski wskazał, że ze względu na konieczność zapewnienia odpowiedniego poziomu artystycznego wykonawstwa koncertu konieczne jest aby system odsłuchowy monitorów dousznych obejmował 70 odbiorników kablowych i przewodowych (próby w dniu 15 maja 2017 roku) oraz 50 dodatkowych stanowisk systemu monitorów dousznych na potrzeby dystrybucji sygnału click na próby w dniu 16 maja 2017 roku i koncert w dniu 17 maja 2017 roku. Tym samym sprzęt ten miał być dostępny dla całej orkiestry w trakcie prób i koncertów. Udzielenie zamówienia Wykonawcy poprzez aneks do dotychczasowej umowy wydaje się najbardziej ekonomicznym rozwiązaniem. Zakres dodatkowej dostawy jest stosunkowo niewielki i jest bezpośrednio technicznie powiązanym z przedmiotem umowy. Zamawiający potrzebuje większej liczby odbiorników niż liczba wskazana pierwotnie. Dodatkowe zamówienie jest tylko rozszerzeniem pierwotnej dostawy i w związku z interoperacyjnością całego systemu nagłośnienia zmiana wykonawcy wyłącznie w zakresie jednego elementu systemu nie byłaby wskazana. Prawdopodobnie również koszt najmu dodatkowych urządzeń od wykonawcy nie realizującego zamówienia podstawowego mógłby być dużo wyższy. Ponadto wprowadzenie nowego wykonawcy związane byłoby również z szeregiem wielu niedogodności organizacyjnych, koniecznością kontroli i nadzoru nad dwoma podmiotami w trakcie realizacji prób i koncertu.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2024 roku"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.