eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa, wymiana i modernizacja urządzeń stacji sprężarek powietrza.

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-21

Numer ogłoszenia: 95743 - 2016; data zamieszczenia: 21.06.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 75773 - 2016 data 08.06.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, fax. 16 6775064.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
  • W ogłoszeniu jest: II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30..
  • W ogłoszeniu powinno być: II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.6.
  • W ogłoszeniu jest: 1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Do oferty należy załączyć karty katalogowe producentów oferowanych urządzeń potwierdzających w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości spełnienie podanych wymagań parametrów techniczno-funkcjonalnych. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił w ofercie dokumenty potwierdzające stosowanie wymagań Dyrektywy Europejskiej 9342EEC o wyrobach medycznych, poświadczających posiadanie właściwych zasobów i przygotowania merytorycznego: ustanowiony i utrzymywany system zarządzania jakością dla wyrobów medycznych zgodnie z normą EN ISO 13485:2012+AC:2012 w zakresie Projektowanie i rozwój, wytwarzanie, instalowanie, dystrybucja i serwisowanie instalacji rurociągowych gazów medycznych i próżni - certyfikat EC na Dyrektywę 9342EEC - wpis Instalacji szpitalnej gazów medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 6. Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, iż Wykonawca dysponuje co najmniej dwoma osobami, które posiadają ważne uprawnienia tj. Świadectwa Kwalifikacyjne zgodnie z PN-EN ISO 13585:2012 Lutowanie twarde - Kwalifikowanie lutowaczy i operatorów lutowania twardego, które to osoby będą uczestniczyły w realizacji zamówienia. Powyższe oświadczenie należy dołączyć do oferty. 7. Wykonawca przedstawi harmonogram obsługi serwisowej wraz z pełnym wykazem materiałów eksploatacyjnych na cały okres gwarancji zgodnie z DTR urządzeń. 8. Wykonawca załączy do oferty min. jedną informację dotyczącą zamówienia w zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postepowaniem - o wartości min. 180 tyś netto- na druku wg treści załącznika nr 7 SIWZ - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. a) W załączniku do SIWZ oznaczonym nr 7 należy wpisać odpowiednio w rubrykach: wykaz minimum 1 informację dotyczącą zamówienia w zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postepowaniem do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały prawidłowo wykonane - np.: tzw. referencje, protokół wykonania kpl usługi itp. 9. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych indywidualnie w załączniku nr 3 dotyczących przedmiotu zamówienia. Dokumenty mają być opisane, którego zadania dotyczą. 10. Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu do dnia określonego w rozdziale XII pkt. 1 SIWZ. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, należy powyższy dokument w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie (koszulce) a kopia ma stanowić załącznik do oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem- rozwiązanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność dokonania zwrotu dokumentu..
  • W ogłoszeniu powinno być: 1.Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2.Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4.Do oferty należy załączyć karty katalogowe producentów oferowanych urządzeń potwierdzających w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości spełnienie podanych wymagań parametrów techniczno unkcjonalnych. 5.Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił w ofercie dokumenty potwierdzające dostarczanie kompletnego wyrobu medycznego tj. sprężarkowni powietrza z: Aprobatą CE dla wyrobu medycznego wydaną przez jednostkę notyfikowaną biorącą udział w ocenie badania zgodności, Deklarację zgodności wytwórcy potwierdzającą wykonanie ww system ytwarzania powietrza medycznego z normami zharmonizowanymi z dyrektywą 932EEC , Potwierdzenia zgłoszenia do URPL niniejszego wyrobu w terminie zgodnym z ustawą. 6.Wykonawca przedstawi harmonogram obsługi serwisowej wraz z pełnym wykazem materiałów eksploatacyjnych na cały okres gwarancji zgodnie z DTR urządzeń. 7.Wykonawca załączy do oferty min. jedną informację dotyczącą zamówienia w zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postepowaniem - o wartości min. 180 tyś netto- na druku wg treści załącznika nr 7 SIWZ - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. a) W załączniku do SIWZ oznaczonym nr 7 należy wpisać odpowiednio w rubrykach: wykaz minimum 1 informację dotyczącą zamówienia w zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postepowaniem do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały prawidłowo wykonane - np.: tzw. referencje, protokół wykonania kpl usługi itp. 8.Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych indywidualnie w załączniku nr 3 dotyczących przedmiotu zamówienia. Dokumenty mają być opisane, którego zadania dotyczą. 9.Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu do dnia określonego w rozdziale XII pkt. 1 SIWZ. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, należy powyższy dokument w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie koszulce a kopia ma stanowić załącznik do oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem- rozwiązanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność dokonania zwrotu dokumentu..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Biuro Podawcze bud. D pok. 217.
  • W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Biuro Podawcze bud. D pok. 217.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.