eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości powierzchni zajmowanych przez Centrum Informatyki Statystycznej mieszczących się w gma chu Głównego Urzędu Statystycznego przy al. Niepodległości 208 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-17

Ogłoszenie nr 9570 - 2017 z dnia 2017-01-17 r.

Warszawa: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości powierzchni zajmowanych przez Centrum Informatyki Statystycznej mieszczących się w gma chu Głównego Urzędu Statystycznego przy al. Niepodległości 208 w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 358193


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Informatyki Statystycznej, krajowy numer identyfikacyjny 14239685800000, ul. Al. Niepodległości  208, 00925   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 608 31 44, faks 22 825 15 22, e-mail m.gwiazda@stat.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://cis.stat.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawne podporządkowana centralnej jednostce aministracji rządowej.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości powierzchni zajmowanych przez Centrum Informatyki Statystycznej mieszczących się w gma chu Głównego Urzędu Statystycznego przy al. Niepodległości 208 w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CIS-WAG.271.16.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługi obejmują codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych oraz ciągów komunikacyjnych, a także okresowe sprzątanie pomieszczeń technicznych i magazynowych oraz sezonowe mycie okien, odnawianie - akrylowanie podłóg i pranie wykładziny podłogowej. Szczegółowy zakres świadczenia usług w odniesieniu do wielkości i rodzaju nawierzchni zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Przeciętne zużycie materiałów do świadczenia usług w ciągu miesiąca wynosi: mydło w płynie - około 6 opakowań o pojemności 5 litrów, ręczniki papierowe składane Zig Zag, o wymiarach listka szerokość 232 mm, długość 230 mm - około 23 kartonów pakowanych po 20 sztuk x 200 listków, papier toaletowy w rolkach o średnicy 180 mm, wysokości 90 mm - około 14 worków pakowanych po 12 sztuk, worki na śmieci - około 20 rolek po 35 litrów, 15 rolek po 60 litrów, 15 rolek po 20 litrów. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części przedmiotu umowy, tj. świadczenia usług sprzątania codziennego w dniach roboczych poniedziałek - piątek, określonych w Tabeli nr 1 zawartej w Opisie przedmiotu zamówienia. 3.3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności sprzątania określone w Tabeli nr 1 zawartej w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT164616.12
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowe S.O.S. BARWIT Barbara Jakubczak,  barwit@barwit.pl,  ul. Klemensiewicza 5A lok. 32,  01-318,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 202477,83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 202477,83
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 258039,24
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.