eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubomierz › Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń technicznych Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Izery Sp. z o.o. w Lubomierzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-21

Lubomierz: Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń technicznych Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Izery Sp. z o.o. w Lubomierzu
Numer ogłoszenia: 95673 - 2016; data zamieszczenia: 21.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65437 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych IZERY Sp z o.o., ul. Kargula i Pawlaka 16, 59-623 Lubomierz, woj. dolnośląskie, tel. 510 093 507, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń technicznych Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Izery Sp. z o.o. w Lubomierzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zależności od swoich bieżących potrzeb, Zamawiający w trakcie trwania umowy (przez okres 12 miesięcy) będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę oleju napędowego. Dostawy przedmiotu umowy będą odbywać się autocysterną wyposażoną w zalegalizowany licznik paliwa. Miejscem dostawy oleju napędowego będzie ZUOK IZERY Sp. z o.o. w Lubomierzu, ul. Kargula i Pawlaka 16. Zaznacza się, że Zamawiający posiada zbiornik na paliwo Fuelmaster o pojemności 2 500 litrów. Realizacja dostawy będzie odbywać się w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia (bez wliczania sobót, niedziel oraz świąt). Każda dostawa oleju napędowego będzie mieściła się w przedziale od 2 000 do 2 500 litrów, w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. 1. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 23121100-2 - olej napędowy 2. Wielkość zamówienia: Szacunkowe ilości paliw służące do kalkulacji ceny ofertowej: a) olej napędowy - 85 000 l Zamówienie dotyczy zakupu ww. ilości paliw w okresie 1 roku. Podane ilości paliw mogą ulec zarówno zwiększeniu jak i zmniejszeniu w zależności od potrzeb. 3. Wymagania jakościowe Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2008 nr 221 poz. 1441) oraz określone przez normę PN-EN 590:2013-12 Każdorazowa sprzedaż paliwa dokonywana wg ceny hurtowej dnia dostawy podanej na www.paliwa.pl będzie realizowana w systemie bezgotówkowym. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty za przedmiot zamówienia na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT każdorazowo po dostawie paliwa przelewem na wskazane konto Wykonawcy w ciągu 7 dni od daty otrzymania faktury VAT. 5. Warunki gwarancji: Wykonawca gwarantuje jakość paliw zgodną z obowiązującymi normami i przepisami. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde życzenie Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanych paliw (niezgodności z normami)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Stara Kamienica 79, 58-512 Stara Kamienica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 297494,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 288252,34

  • Oferta z najniższą ceną: 288252,34 / Oferta z najwyższą ceną: 314420,34

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.