eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lasowice Małe › Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Uczniowie Gminy Lasowice Wielkie idą po sukces

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Lasowice Małe: Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Uczniowie Gminy Lasowice Wielkie idą po sukces
Numer ogłoszenia: 95616 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68604 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny, Chocianowice 78, 46-280 Lasowice Małe, woj. opolskie, tel. 0-77 4132607, faks 0-77 4132758.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: oświata.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Uczniowie Gminy Lasowice Wielkie idą po sukces.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych mających siedzibę na terenie Gminy Lasowice Wielkie w ramach projektu Uczniowie Gminy Lasowice Wielkie idą po sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie Wyrównanie szans edukacyjnych z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zaprezentowany w załączniku Nr 8 SIWZ. 3.Pomoce dydaktyczne muszą posiadać certyfikaty dopuszczające je do wykorzystania w edukacji dzieci i młodzieży, wymagane obowiązującymi przepisami. Winne być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii. Ewentualne znaki towarowe i nazwy produktów służą jedynie określeniu parametrów produktu, w każdym takim przypadku dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: 1)Cześć I to zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: a.zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, b.zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, c.zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie i plastycznie, d.zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, e.gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, f.zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych, 2)Część II to zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - sprzęt komputerowy( laptopy z oprzyrządowaniem) 5.Kod i nazwa według wspólnego słownika Zamówień CPV: 39162100-6, 30213100-6. Rodzaj oraz ilości pomocy dydaktycznych wraz z wymaganymi i minimalnymi parametrami zawarto w załączniku Nr 8 do SIWZ. 6.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pomoce dydaktyczne w pogrupowanych pakietach w/g paramentów opisanych - informacja dodatkowa załącznik Nr 8 SIWZ. 7.Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia o którym mowa w punkcie 4.1 gwarancji jakości i rękojmi na okres minimum 12 miesięcy od dnia dostawy, a w odniesieniu do przedmiotu zamówienia o którym mowa w punkcie 4.2 gwarancji jakości i rękojmi na okres minimum 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 8.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca określi w ofercie zakres zadań lub części, które zostaną powierzone podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.21.31.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt POKL 9.1.2 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie Wyrównanie szans edukacyjnych z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Cześć I to zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI S.C. Jacek Łyżwiński, Renata Topler - Łyżwińska, ul. Grochowska 235/6, 04-001 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70093,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76710,00

  • Oferta z najniższą ceną: 76710,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91055,91

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - sprzęt komputerowy ( laptopyz oprzyrządowaniem)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROCESOREK Marek Jurczok, Gorzów Śląski, 46-310 Pawłowice 82, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10852,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11996,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11996,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13457,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.