eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Haczów › Remont budynków pełniących funkcje rekreacyjne i społeczno-kulturalne oraz placów parkingowych na terenie gminy Haczów - etap III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Haczów: Remont budynków pełniących funkcje rekreacyjne i społeczno-kulturalne oraz placów parkingowych na terenie gminy Haczów - etap III
Numer ogłoszenia: 95574 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51746 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Haczów, Haczów 573, 36-213 Haczów, woj. podkarpackie, tel. 013 4391002, faks 013 4391696.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków pełniących funkcje rekreacyjne i społeczno-kulturalne oraz placów parkingowych na terenie gminy Haczów - etap III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynków pełniących funkcje rekreacyjne i społeczno-kulturalne oraz placów parkingowych na terenie gminy Haczów - etap III Zamawiający posiada projekty budowlane oraz pozwolenia na budowę i zgłoszenia dotyczące realizowanej inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Niniejsza SIWZ obejmuje jedynie zakres dotyczący prac wykonywanych wewnątrz budynków i na budynkach. Natomiast remont placów parkingowych był tematem odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zakres prac :Remont Domu Strażaka w Haczowie.W skład prac wejdzie: docieplenie budynku wykonane styropianem gr. 6 cm w systemie bezspoinowym z zastosowaniem tynku akrylowego cienkowarstwowego. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, obróbka ościeży, parapetów, remont instalacji elektrycznej, remont kuchni (wymiana okładzin, wymiana białego montażu oraz wyposażenia).( szczegółowe dane w przedmiarze robót) Remont budynku Biblioteki w Jabłonicy Polskiej. W skład prac wejdzie: budowa schodów zewnętrznych - konstrukcja stalowa, budowa sanitariatu i kącika socjalnego, wymiana okładzin ściennych i podłogowych, stolarki drzwiowej i okiennej, wykonanie instalacji C.O. i remont instalacji elektrycznej, wykonanie elewacji.( szczegółowe dane w przedmiarze robót) Remont sali Domu Ludowego w Jasionowie. W skład prac wejdzie: wykonanie balustrady na balkonie.( szczegółowe dane w przedmiarze robót) Wymiana stolarki drzwiowej w budynku Domu Ludowego w Malinówce.W skład prac wejdzie: wymiana stolarki drzwiowej. ( szczegółowe dane w przedmiarze robót) Wymiana stolarki wewnętrznej wraz z remontem sali budynku Domu Ludowego w Trześniowie.W skład prac wejdzie: wymiana stolarki wewnętrznej, remont sali - malowanie ścian. ( szczegółowe dane w przedmiarze robót) Wymiana pokrycia dachowego na budynku Domu Ludowego we Wzdowie.W skład prac wejdzie: demontaż pokrycia dachowego i wykonanie pokrycia z blachy powlekanej profilowanej wraz z obróbkami blacharskimi. ( szczegółowe dane w przedmiarze robót) Wykonanie elewacji w budynku Domu Ludowego we Wzdowie. W skład prac wejdzie: docieplenie budynku wykonane będzie styropianem gr. 10 cm w systemie bezspoinowym z zastosowaniem tynku akrylowego cienkowarstwowego. ( szczegółowe dane w przedmiarze robót) 3. Do w/w prac niezależnie od zakresu robót objętego przedmiarem , wynagrodzenie ustalone będzie w formie ryczałtowej, niezmiennie do dnia zakończenia realizacji zamówienia publicznego i ma zawierać ponadto wszelkie koszty związane z: - urządzeniem zaplecza budowy, - zabezpieczeniem robót pod względem BHP, -doprowadzeniem terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego, - usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji projektu, - wyłączeniem z ruchu ciągów pieszych i jezdnych, - organizacją placu budowy, - naprawą nie zainwentaryzowanych urządzeń podziemnych, - powstałymi podczas wykonywania robót innymi okolicznościami nie przewidzianymi przez Wykonawcę, 4.Szczegółowe dane dotyczące obmiarów w/w robót oraz zakresu prac znajdują się w przedmiarze robót dołączonym do niniejszej SIWZ Dostawa sprzętu do budynku Domu Strażaka w Haczowie ma być zrealizowana ściśle wg zestawienia określonego w przedmiarze robót. Ma być tożsamy z wykazem lub równoważny. Winien spełniać parametry podane w opisie. Sprzęt pod rygorem odrzucenia przez Zamawiającego ma posiadać stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności oraz pochodzić wyłącznie z krajów Unii Europejskiej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze postępowanie prowadzone jest w ramach: działania 413 Wdrażanie lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach złożonego przez Gminę Haczów wniosku pn. Remont budynków pełniących funkcje rekreacyjne i społeczno-kulturalne oraz placów parkingowych na terenie gminy Haczów.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługow0-Handlowe FEMIX Sp. z o.o., ul. Krakowska 13, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 763302,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 817830,51

  • Oferta z najniższą ceną: 817830,51 / Oferta z najwyższą ceną: 954219,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.