To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-27
Międzyrzec Podlaski: Roboty budowlane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Zmiana sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia Oddziału Wczesnej Rehabilitacji Kardiologicznej i Neurologicznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim oznaczenie sprawy: 4/2015/PN
Numer ogłoszenia: 95570 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43041 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Zmiana sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia Oddziału Wczesnej Rehabilitacji Kardiologicznej i Neurologicznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim oznaczenie sprawy: 4/2015/PN.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: zgodnie z dokumentacją techniczną (projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych): a. przebudowa części strychowych położonych w pawilonie chirurgicznym i położniczo-ginekologicznym SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Warszawska 2-4, na pomieszczenia Oddziału Wczesnej Rehabilitacji Kardiologicznej i Neurologicznej, b. towarzyszące roboty budowlane: elektryczne, sanitarne, centralne ogrzewanie, instalacje gazów medycznych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączone projekty budowlane i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki nr 4, 6 i 9 do SIWZ, oraz ogólne warunki umowy stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: KOD CPV - 45111300-1 Roboty rozbiórkowe KOD CPV - 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne, c.o. i elektryczne KOD CPV - 45400000-1 Roboty wykończeniowe 4. Dodatkowe informacje: 1) szczegółowa kolorystyka ścian, płytek i innych materiałów powierzchniowych pozostają do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji umowy; 2) we wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów, dopuszcza się stosowanie produktów równoważnych, tj.: wszelkie wymienione z nazwy materiały użyte w SIWZ (wraz z załącznikami) służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi produktami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami oraz że wskazaniom tym towarzyszą słowa (lub równoważny), zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.; 3) w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest: a. podać w kosztorysie ofertowym nazwy handlowe oferowanych materiałów wraz z nazwą producenta, b. udowodnić Zamawiającemu, iż zaoferowane materiały są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego w przedmiarach robót, W przypadku niewskazania w kosztorysie ofertowym nazw materiałów wraz z nazwą producenta, Zamawiający uzna, że niniejsze zamówienie zostanie wykonane przy użyciu materiałów wskazanych w przedmiarach robót. 5. Koszty innych prac związanych z wykonaniem zamówienia, będące po stronie Wykonawcy: 1) Zorganizowanie zaplecza szatniowego i sanitarnego budowy, pomieszczeń na składowanie materiałów i narzędzi oraz zabezpieczenia placu budowy w zakresie dozoru własnego mienia, 2) przygotowanie i utrzymanie terenu budowy pod względem przeciwpożarowym oraz bezpieczeństwa osób trzecich, zabezpieczenie i wykonanie oraz utrzymanie niezbędnego oznakowania terenu robót we właściwym stanie technicznym i z zachowaniem prawidłowości oznakowania oraz zabezpieczenia, przez cały czas trwania realizacji zadania, 3) uporządkowanie terenu budowy, w tym objętej remontem części budynku, demontaż obiektów tymczasowych po zakończeniu robót oraz przywrócenie otoczenia do stanu pierwotnego sprzed rozpoczęcia robót, 4) koszty poboru wody i energii elektrycznej dla potrzeb wykonywanego remontu, ustalane na podstawie zużycia wykazanego przez zainstalowane na koszt Wykonawcy urządzenia pomiarowe według cen dostawców mediów obowiązujących w czasie dostawy, którymi Wykonawca będzie obciążony podczas odbioru robót. 5) wywóz gruzu, odpadów i elementów pochodzących z rozbiórek na legalne wysypisko. 6) Naprawy ewentualnych uszkodzeń budynku lub wyposażenia należącego do Zamawiającego, 7) bieżące prowadzenie Dziennika Budowy i Książki Obmiaru Robót oraz uwidocznienia w Dzienniku Budowy faktów i okoliczności wymaganych przepisami ustawy Prawo Budowlane i zasadami wiedzy technicznej. 6. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) wykonać przedmiot zamówienia z zachowaniem należytej staranności zgodnie ze szczegółowym zakresem przedmiotu zamówienia (rozdział 5 pkt. 3 SIWZ), wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową; 2) wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych - wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j., Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 883); 3) udzielić minimum 36-miesięcznej gwarancji należytego wykonania całego zakresu robót, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego; 4) udzielić minimum 36-miesięcznej rękojmi za wady fizyczne wykonanego całego zakresu robót, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego; 7. Szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi zostały określone w ogólnych warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1) formularza oferty z ceną za realizację całości zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Cena podana w formularzu oferty powinna być zgodna z kwotą brutto wynikającą z kosztorysu ofertowego. 2) kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą szczegółową na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 3) kopii opłaconej polisy OC lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 9. Zamawiający zapewni nadzór inwestorski oraz wskaże punkt poboru energii elektrycznej i wody. Koszty będą ustalane na podstawie zużycia wykazanego przez zainstalowane urządzenia pomiarowe lub ryczałtowo według cen dostawców mediów obowiązujących w czasie dostawy. Kosztami za w/w media zużytymi w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie obciążony podczas odbioru końcowego. 10. Zamawiający w celu należytego przygotowania oferty umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia. W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z Kierownikiem Działu Gospodarczo-Technicznego SPZOZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRB Rubikon Mieczysław Panasiuk,, ul. Bukowa 44,, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 509000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 425631,64
Oferta z najniższą ceną: 425631,64 / Oferta z najwyższą ceną: 745965,44
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej i zakończenie budowy obiektu infrastruktury kulturalnej w Gminie Pruchnik"-Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pruchniku
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.