Olsztyn: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego użytku. NZP-04/01/15
Numer ogłoszenia: 9551 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie , al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5398218; 89 5398297, faks 89 5398218; 89 5398297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego użytku. NZP-04/01/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu jednorazowego użytku określonych w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty będące wyrobami medycznymi (lub produktami medycznymi) były dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie RP oraz posiadały znak CE zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.12.40-4, 33.14.13.00-3, 33.14.13.23-0, 33.14.16.00-6, 33.14.16.10-9, 33.14.16.24-0, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.15.70.00-5, 33.15.71.10-9, 33.15.72.00-7, 33.17.10.00-9, 33.19.40.00-6, 33.19.42.20-4, 33.72.00.00-3, 30.19.28.00-9, 31.50.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1. Oświadczenie, że oferowane produkty będące wyrobami medycznymi są dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie RP oraz są oznaczone znakiem CE zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2010 nr 107 poz. 679)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalność wprowadzenia zmian do umowy reguluje Wzór Umowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ MSW z W-MCO w Olsztynie, Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, II Piętro, Sekcja Zamówień Publicznych, Pokój Nr 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2015 godzina 13:00, miejsce: SP ZOZ MSW z W-MCO w Olsztynie, Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, II Piętro, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Precyzyjny regulator przepływu do 350 ml/h do leków cytostatycznych - 2 268 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Precyzyjny regulator przepływu do 400 ml/h do leków cytostatycznych - 126 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zgłębnik żołądkowy PCV, Ch 14 do 20 - 756 szt 2. Zgłębnik żołądkowy PCV, Ch 22 do 36 - 126 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemnik na zużyte igły (0,7 - 1 l) - 315 szt 2. Pojemnik na zużyte igły i strzykawki (2l -3l) - 2835 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prowadnica do rurek intubacyjnych jałowe - 13 szt 2. Prowadnice do trudnych intubacji, elastyczne - 8 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maska do tracheostomii - 13 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przyrząd do transferu leków cytostatycznych - 853 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowe, sterylne igły do biopsji gruboigłowej - 105 szt 2. Jednorazowa, sterylna igła prowadząca do igły biopsyjnej - 13 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowa, sterylna igła do biopsji gruboigłowej ze zintegrowanym pistoletem półautomatycznym - 97 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drut naprowadzający do haczykowania piersi typu GHIATAS - 40 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do nakłucia jamy brzusznej z fiksatorem do cewnika - 50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Materiały eksploatacyjne do aparatu do hemofiltracji Fresenius Multifiltrate z modułem Ci-Ca: a) Cewnik silikonowy - 21 szt b) Worek filtratu - 13 szt c) Spike - 42 szt d) Zestaw do plazmaferezy - 3 szt e) Zestaw do ciągłej hemodializy - 29 szt f) Zestaw do ciągłej hemodializy - 8 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6, 33.19.42.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pokrowiec przeznaczony specjalnie do systemu ogrzewania pacjenta - 420 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płyn do jonizatorów - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik do płukania i odsysania drzewa oskrzelowego - 42 szt 2. Cewnik do odsysania bez urazowego górnych dróg oddechowych - 84 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zgłębnik żołądkowy przeciwodleżynowy - 13 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do kaniulacji tętnicy udowej - 42 szt 2. Zestaw do kaniulacji tętnicy promieniowej - 84 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła jednorazowa do biopsji cienkoigłowej - 8 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik kierunkowy, system do odsysania wydzielin z drzewa dotchawiczo-oskrzelowego - 84 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ostrze do strzygarki chirurgicznej, jednorazowe, standardowe - 9 op 2. Ostrze do strzygarki chirurgicznej, do okolicy wrażliwych - 11 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klipsy do wielorazowej klipsownicy Aesculap - 16 op 2. Klipsy do wielorazowej klipsownicy Challenger - 10 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2015.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pudełko apteczne białe 20g - 400 szt 2. Pudełko apteczne białe 50g - 30 szt 3. Pudełko apteczne białe 100g - 130 szt 4. Torebki apteczne białe 12x20cm - 7 op 5. Torebki apteczne pomarańczowe 12x17cm - 1 op 6. Butelka szklana 20ml - 15 szt 7. Butelka szklana 50ml - 15 szt 8. Butelka szklana 100ml - 15 szt 9. Butelka szklana 125ml - 35 szt 10. Butelka szklana 250ml - 15 szt 11. Butelka szklana 300ml - 15 szt 12. Butelka szklana 500ml - 25 szt 13. Butelka szklana 1000ml - 75 szt 14. Nakrętka z kroplomierzem śr. 18mm - 75 szt 15. Nakrętka śr. 18mm - 50 szt 16. Nakrętka śr. 28mm - 150 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Etykieta samoprzylepna pomarańczowa - 3 op 2. Etykieta TRUCIZNA - 1 op 3. Sygnaturki recepturowe pomarańczowe - 10 szt 4. Gumki recepturki - 3 op 5. Krążki do ważenia - 5 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.28.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kapsułki skrobiowe apteczne - 2 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet Nr 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ochraniacze na obuwie - 1600 para.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet Nr 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Żarówki EFR 15V/150W - 15 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet Nr 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Etykiety termiczne - 13 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.28.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet Nr 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw jednorazowy do biopsji stereotaktycznej - 150 szt 2. Markery (znaczniki) tkankowe - 80 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet Nr 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektroda powrotna pacjenta - 2700 szt 2. Elektroda nożowa ze stali nierdzewnej - 150 szt 3. Przewód elektrody powrotnej pacjenta - 4 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup sprzętu typu piły, kosy, podkrzesywarki itp. na potrzeby obwodów drogowych
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie R/Ełk OD Sedranki
- Usługa tłumaczeń języka migowego w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Polskiej Wsi do ZUOK w Olsztynie
- Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Medynach do ZUOK w Olsztynie
- Sukcesywne dostawy warzyw oraz owoców na potrzeby Aresztu Śledczego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2024 roku"
- Dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych
- Wyroby Medyczne j.u. do Apteki Szpitalnej II
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - III postępowanie
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i sanitarnych
- DOSTAWA OPATRUNKÓW, OBŁOŻEŃ STERYLNYCH , JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO ARTROSKOPII
więcej: Etykiety samoprzylepne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.