eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego użytku. NZP-04/01/15

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-22

Olsztyn: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego użytku. NZP-04/01/15
Numer ogłoszenia: 9551 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie , al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5398218; 89 5398297, faks 89 5398218; 89 5398297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego użytku. NZP-04/01/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu jednorazowego użytku określonych w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty będące wyrobami medycznymi (lub produktami medycznymi) były dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie RP oraz posiadały znak CE zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.12.40-4, 33.14.13.00-3, 33.14.13.23-0, 33.14.16.00-6, 33.14.16.10-9, 33.14.16.24-0, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.15.70.00-5, 33.15.71.10-9, 33.15.72.00-7, 33.17.10.00-9, 33.19.40.00-6, 33.19.42.20-4, 33.72.00.00-3, 30.19.28.00-9, 31.50.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, że oferowane produkty będące wyrobami medycznymi są dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie RP oraz są oznaczone znakiem CE zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2010 nr 107 poz. 679)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalność wprowadzenia zmian do umowy reguluje Wzór Umowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ MSW z W-MCO w Olsztynie, Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, II Piętro, Sekcja Zamówień Publicznych, Pokój Nr 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2015 godzina 13:00, miejsce: SP ZOZ MSW z W-MCO w Olsztynie, Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, II Piętro, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Precyzyjny regulator przepływu do 350 ml/h do leków cytostatycznych - 2 268 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Precyzyjny regulator przepływu do 400 ml/h do leków cytostatycznych - 126 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zgłębnik żołądkowy PCV, Ch 14 do 20 - 756 szt 2. Zgłębnik żołądkowy PCV, Ch 22 do 36 - 126 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemnik na zużyte igły (0,7 - 1 l) - 315 szt 2. Pojemnik na zużyte igły i strzykawki (2l -3l) - 2835 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prowadnica do rurek intubacyjnych jałowe - 13 szt 2. Prowadnice do trudnych intubacji, elastyczne - 8 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maska do tracheostomii - 13 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przyrząd do transferu leków cytostatycznych - 853 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowe, sterylne igły do biopsji gruboigłowej - 105 szt 2. Jednorazowa, sterylna igła prowadząca do igły biopsyjnej - 13 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowa, sterylna igła do biopsji gruboigłowej ze zintegrowanym pistoletem półautomatycznym - 97 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drut naprowadzający do haczykowania piersi typu GHIATAS - 40 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do nakłucia jamy brzusznej z fiksatorem do cewnika - 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Materiały eksploatacyjne do aparatu do hemofiltracji Fresenius Multifiltrate z modułem Ci-Ca: a) Cewnik silikonowy - 21 szt b) Worek filtratu - 13 szt c) Spike - 42 szt d) Zestaw do plazmaferezy - 3 szt e) Zestaw do ciągłej hemodializy - 29 szt f) Zestaw do ciągłej hemodializy - 8 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6, 33.19.42.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pokrowiec przeznaczony specjalnie do systemu ogrzewania pacjenta - 420 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płyn do jonizatorów - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik do płukania i odsysania drzewa oskrzelowego - 42 szt 2. Cewnik do odsysania bez urazowego górnych dróg oddechowych - 84 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zgłębnik żołądkowy przeciwodleżynowy - 13 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do kaniulacji tętnicy udowej - 42 szt 2. Zestaw do kaniulacji tętnicy promieniowej - 84 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła jednorazowa do biopsji cienkoigłowej - 8 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik kierunkowy, system do odsysania wydzielin z drzewa dotchawiczo-oskrzelowego - 84 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ostrze do strzygarki chirurgicznej, jednorazowe, standardowe - 9 op 2. Ostrze do strzygarki chirurgicznej, do okolicy wrażliwych - 11 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klipsy do wielorazowej klipsownicy Aesculap - 16 op 2. Klipsy do wielorazowej klipsownicy Challenger - 10 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2015.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pudełko apteczne białe 20g - 400 szt 2. Pudełko apteczne białe 50g - 30 szt 3. Pudełko apteczne białe 100g - 130 szt 4. Torebki apteczne białe 12x20cm - 7 op 5. Torebki apteczne pomarańczowe 12x17cm - 1 op 6. Butelka szklana 20ml - 15 szt 7. Butelka szklana 50ml - 15 szt 8. Butelka szklana 100ml - 15 szt 9. Butelka szklana 125ml - 35 szt 10. Butelka szklana 250ml - 15 szt 11. Butelka szklana 300ml - 15 szt 12. Butelka szklana 500ml - 25 szt 13. Butelka szklana 1000ml - 75 szt 14. Nakrętka z kroplomierzem śr. 18mm - 75 szt 15. Nakrętka śr. 18mm - 50 szt 16. Nakrętka śr. 28mm - 150 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Etykieta samoprzylepna pomarańczowa - 3 op 2. Etykieta TRUCIZNA - 1 op 3. Sygnaturki recepturowe pomarańczowe - 10 szt 4. Gumki recepturki - 3 op 5. Krążki do ważenia - 5 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.28.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kapsułki skrobiowe apteczne - 2 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet Nr 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ochraniacze na obuwie - 1600 para.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet Nr 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Żarówki EFR 15V/150W - 15 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet Nr 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Etykiety termiczne - 13 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.28.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet Nr 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw jednorazowy do biopsji stereotaktycznej - 150 szt 2. Markery (znaczniki) tkankowe - 80 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet Nr 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektroda powrotna pacjenta - 2700 szt 2. Elektroda nożowa ze stali nierdzewnej - 150 szt 3. Przewód elektrody powrotnej pacjenta - 4 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.