eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR 0160.09.2103

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Piła: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR 0160.09.2103
Numer ogłoszenia: 95512 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu Filia w Pile , ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2123001, 2110449, faks 67 2123527.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR 0160.09.2103.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych nieruchomości wskazanych przez ANR w części objętej działaniem zamawiającego. Zamówienie jest podzielone na 12 CZĘŚCI. Szczegółowy zakres rzeczowy prac opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunków i uzna warunek za spełniony na podstwaie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunków i uzna warunek za spełniony na podstwaie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunków i uzna warunek za spełniony na podstwaie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełniania warunku polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawca posiada uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii, lub dysponuje, albo będzie dysponować personelem posiadającym wymienione uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunków i uzna warunek za spełniony na podstwaie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1. aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 1,2 (za wyjątkiem oświadczeń, które muszą zostać złożone w formie oryginału) powinny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania osób trzecich a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji: wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.p
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, pok. 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GM. MIASTECZKO KRAJEŃSKIE OBR. MIASTECZKO HUBY, Podział działki 677/1o pow. 12,97 ha kw 16225 na 2 działki wg użytkowania przez dzierżawców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. MIASTECZKO KRAJEŃSKIE OBR. MIASTECZKO HUBY, Podział działki 677/1o pow. 12,97 ha kw 16225 na 2 działki wg użytkowania przez dzierżawców. Projekt podziału należy przed wyniesieniem w teren przedłożyć w Agencji. Granice działek nowopowstałych, należy okazać w terenie dzierżawcy i przedstawicielowi Agencji. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym kolorem i palikami drewnianymi pomalowanymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka, oraz przedłożyć: odrębny protokół z okazania granic dzierżawcom, protokół z badania księgi wieczystej, wykaz zmian danych ewidencyjnych, mapa uzupełniająca z podziałem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GM. WYRZYSK, OBRĘB BAGDAD. Zbadanie stanu prawnego nieruchomości oznaczonych jako dz. nr 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 7/35, 10/9, 13/4, 7/15, oraz zespołu dworsko - parkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. WYRZYSK, OBRĘB BAGDAD. Zbadanie stanu prawnego nieruchomości oznaczonych jako dz. nr 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 7/35, 10/9, 13/4, 7/15, oraz zespołu dworsko - parkowego oznaczonego jako dz. nr 7/12, 7/16, 7/37, 7/39 i 7/40, poprzez : zbadanie w księgach wieczystych własności przedmiotowych działek w chwili przejęcia przez Skarb Państwa w wyniku reformy rolnej (1946 r.) - możliwości identyfikacji parceli zapisanych w księgach wieczystych z numerami w/w działek z przygotowaniem wykazu oraz naniesieniem na aktualne mapy ewidencyjne, przedłożenie kserokopii dokumentów, które stanowiły podstawę ujawnienia prawa własności przez byłego właściciela w księgach wieczystych (np. akty notarialne, umowy darowizny, zamiany i inne ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GM. WIELEŃ OBR. WRZESZCZYNA. Podział działki 889/1 o pow. 53,82 ha kw 22091 na 3 działki wg użytkowania przez dzierżawców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. WIELEŃ OBR. WRZESZCZYNA. Podział działki 889/1 o pow. 53,82 ha kw 22091 na 3 działki wg użytkowania przez dzierżawców. Projekt podziału należy przed wyniesieniem w teren przedłożyć, w Agencji. Granice działek nowopowstałych, należy okazać w terenie dzierżawcy, i przedstawicielowi Agencji. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym kolorem i palikami drewnianymi pomalowanymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka, oraz przedłożyć: odrębny protokół z okazania granic dzierżawcom, protokół z badania księgi wieczystej, wykaz zmian danych ewidencyjnych, mapa uzupełniająca z podziałem, z wykazu zmian danych ewidencyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GM. OKONEK OBR. BORUCINO. Podział działki 2/15 o pow. 0,1891 ha KW 25810 i działki 2/23 o pow. 0,0877 ha na 2 działki wg załączonej mapy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. OKONEK OBR. BORUCINO. Podział działki 2/15 o pow. 0,1891 ha KW 25810 i działki 2/23 o pow. 0,0877 ha na 2 działki wg załączonej mapy. Należy przygotować dokumenty do wydania postanowienia, następnie decyzji. Granice działek nowopowstałych, należy okazać w terenie dzierżawcy i przedstawicielowi Agencji. W terenie granice utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym kolorem i palikami drewnianymi pomalowanymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka, oraz przedłożyć: odrębny protokół z okazania granic dzierżawcy, protokół z badania księgi wieczystej, wykaz zmian danych ewidencyjnych, mapa uzupełniająca z podziałem,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GM. SZAMOCIN OBR. HELIODOROWO. Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla działki 1/1 o pow. 51,03ha oraz dokonanie podziału graficznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. SZAMOCIN OBR. HELIODOROWO. Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla działki 1/1 o pow. 51,03ha oraz dokonanie podziału graficznego dla działki 86 o pow. 19,8390ha, do ujawnienia w księdze wieczystej. Skarb Państwa na podstawie dochodzenia prawnego znajdującego się w Agencji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GM. SZAMOCIN OBR. HELIODOROWO. Podział graficzny działki 82 o pow. 39,43 ha obręb Heliodorowo według ksiąg wieczystych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. SZAMOCIN OBR. HELIODOROWO. Podział graficzny działki 82 o pow. 39,43 ha obręb Heliodorowo według ksiąg wieczystych i sporządzenie dla nowopowstałych działek wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych do ujawnień w księgach wraz z mapami uzupełniającymi. Podziału należy dokonać na podstawie dochodzenia prawnego znajdującego się w Agencji. W załączeniu na mapie sugerowane wydzielenia, przy czym ilość działek może nieznacznie ulec zmianie,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GM. CHODZIEŻ OBR. STRZELCE, PODZIAŁ. Graficzny działki 130 o pow. 56,97 ha według ksiąg wieczystych Skarbu Państwa: 1834, 5919, T.I K.1 Dobra Rycerskie Strzelce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. CHODZIEŻ OBR. STRZELCE, PODZIAŁ. Graficzny działki 130 o pow. 56,97 ha według ksiąg wieczystych Skarbu Państwa: 1834, 5919, T.I K.1 Dobra Rycerskie Strzelce. Sporządzenie dla nowopowstałych działek wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych wraz z mapami uzupełniającymi do ujawnień w księgach. Podziału należy dokonać na podstawie dochodzenia prawnego znajdującego się w Agencji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: GM. CHODZIEŻ OBR. STRZELCE. Podział graficzny działki 132/2 o pow. 16,00 ha według ksiąg wieczystych Skarbu Państwa: 1834, 5919, 1479.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. CHODZIEŻ OBR. STRZELCE. Podział graficzny działki 132/2 o pow. 16,00 ha według ksiąg wieczystych Skarbu Państwa: 1834, 5919, 1479. Sporządzenie dla nowopowstałych działek wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych wraz z mapami uzupełniającymi do ujawnień w księgach. Podziału należy dokonać na podstawie dochodzenia prawnego znajdującego się w Agencji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: GM. CHODZIEŻ OBR. STRZELCE. Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla działki 169 o pow. 0,93ha i 167 o pow. 75,93ha do ujawnienia w księdze wieczystej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. CHODZIEŻ OBR. STRZELCE. Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla działki 169 o pow. 0,93ha i 167 o pow. 75,93ha do ujawnienia w księdze wieczystej. Skarb Państwa 1834. oraz działki 170 o pow. 0,28 ha i 176 o pow. 0,08 ha do ujawnienia w kw 5919.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: GM. WIELEŃ OBR. POTRZEBOWICE. Podział działki nr 15 o pow. 5,70 ha, kw 22102 na 2 działki polegający na wydzieleniu kanału Zawada..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. WIELEŃ OBR. POTRZEBOWICE. Podział działki nr 15 o pow. 5,70 ha, kw 22102 na 2 działki polegający na wydzieleniu kanału Zawada. Projekt podziału należy przed wyniesieniem w teren przedłożyć w Agencji. Granice działek nowopowstałych, należy okazać w terenie dzierżawcy i przedstawicielowi Agencji. W terenie granice utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym kolorem i palikami drewnianymi pomalowanymi jaskrawym kolorem, widoczne z daleka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: GM. WĄGROWIEC OBR. WERKOWO. Ustalenie stanu prawnego 3 działek i w uzgodnieniu ze Starostwem Powiatowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. WĄGROWIEC OBR. WERKOWO. Ustalenie stanu prawnego 3 działek i w uzgodnieniu ze Starostwem Powiatowym - Wydział Gospodarki Gruntami i Wydziałem Ksiąg Wieczystych sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych do ujawnienia działki w księdze wieczystej Skarbu Państwa lub do założenia KW, w przypadku otwartych ksiąg wieczystych prywatnych należy w miarę możliwości odszukać i przedłożyć potwierdzone kopie dokumentów przejęcia na SP oraz podanie podstawy prawnej przejęcia na Skarb Państwa .Należy uwzględnić ewentualny podział graficzny wg ksiąg wieczystych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Gm. ŁOBŻENICA OBR. WITROGOSZCZ. Ustalenie stanu prawnego 2 działek i w uzgodnieniu ze Starostwem Powiatowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gm. ŁOBŻENICA OBR. WITROGOSZCZ. Ustalenie stanu prawnego 2 działek i w uzgodnieniu ze Starostwem Powiatowym - Wydział Gospodarki Gruntami i Wydziałem Ksiąg Wieczystych sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych do ujawnienia działki w księdze wieczystej Skarbu Państwa lub do założenia KW, w przypadku otwartych ksiąg wieczystych prywatnych należy w miarę możliwości odszukać i przedłożyć potwierdzone kopie dokumentów przejęcia na SP oraz podanie podstawy prawnej przejęcia na Skarb Państwa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.