Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-08
Piła: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR 0160.09.2103
Numer ogłoszenia: 95512 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu Filia w Pile , ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2123001, 2110449, faks 67 2123527.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR 0160.09.2103.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych nieruchomości wskazanych przez ANR w części objętej działaniem zamawiającego. Zamówienie jest podzielone na 12 CZĘŚCI. Szczegółowy zakres rzeczowy prac opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunków i uzna warunek za spełniony na podstwaie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunków i uzna warunek za spełniony na podstwaie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunków i uzna warunek za spełniony na podstwaie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dokonanie oceny spełniania warunku polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawca posiada uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii, lub dysponuje, albo będzie dysponować personelem posiadającym wymienione uprawnienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunków i uzna warunek za spełniony na podstwaie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1. aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 1,2 (za wyjątkiem oświadczeń, które muszą zostać złożone w formie oryginału) powinny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania osób trzecich a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji: wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.p
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, pok. 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 14 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GM. MIASTECZKO KRAJEŃSKIE OBR. MIASTECZKO HUBY, Podział działki 677/1o pow. 12,97 ha kw 16225 na 2 działki wg użytkowania przez dzierżawców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. MIASTECZKO KRAJEŃSKIE OBR. MIASTECZKO HUBY, Podział działki 677/1o pow. 12,97 ha kw 16225 na 2 działki wg użytkowania przez dzierżawców. Projekt podziału należy przed wyniesieniem w teren przedłożyć w Agencji. Granice działek nowopowstałych, należy okazać w terenie dzierżawcy i przedstawicielowi Agencji. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym kolorem i palikami drewnianymi pomalowanymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka, oraz przedłożyć: odrębny protokół z okazania granic dzierżawcom, protokół z badania księgi wieczystej, wykaz zmian danych ewidencyjnych, mapa uzupełniająca z podziałem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GM. WYRZYSK, OBRĘB BAGDAD. Zbadanie stanu prawnego nieruchomości oznaczonych jako dz. nr 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 7/35, 10/9, 13/4, 7/15, oraz zespołu dworsko - parkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. WYRZYSK, OBRĘB BAGDAD. Zbadanie stanu prawnego nieruchomości oznaczonych jako dz. nr 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 7/35, 10/9, 13/4, 7/15, oraz zespołu dworsko - parkowego oznaczonego jako dz. nr 7/12, 7/16, 7/37, 7/39 i 7/40, poprzez : zbadanie w księgach wieczystych własności przedmiotowych działek w chwili przejęcia przez Skarb Państwa w wyniku reformy rolnej (1946 r.) - możliwości identyfikacji parceli zapisanych w księgach wieczystych z numerami w/w działek z przygotowaniem wykazu oraz naniesieniem na aktualne mapy ewidencyjne, przedłożenie kserokopii dokumentów, które stanowiły podstawę ujawnienia prawa własności przez byłego właściciela w księgach wieczystych (np. akty notarialne, umowy darowizny, zamiany i inne ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GM. WIELEŃ OBR. WRZESZCZYNA. Podział działki 889/1 o pow. 53,82 ha kw 22091 na 3 działki wg użytkowania przez dzierżawców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. WIELEŃ OBR. WRZESZCZYNA. Podział działki 889/1 o pow. 53,82 ha kw 22091 na 3 działki wg użytkowania przez dzierżawców. Projekt podziału należy przed wyniesieniem w teren przedłożyć, w Agencji. Granice działek nowopowstałych, należy okazać w terenie dzierżawcy, i przedstawicielowi Agencji. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym kolorem i palikami drewnianymi pomalowanymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka, oraz przedłożyć: odrębny protokół z okazania granic dzierżawcom, protokół z badania księgi wieczystej, wykaz zmian danych ewidencyjnych, mapa uzupełniająca z podziałem, z wykazu zmian danych ewidencyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GM. OKONEK OBR. BORUCINO. Podział działki 2/15 o pow. 0,1891 ha KW 25810 i działki 2/23 o pow. 0,0877 ha na 2 działki wg załączonej mapy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. OKONEK OBR. BORUCINO. Podział działki 2/15 o pow. 0,1891 ha KW 25810 i działki 2/23 o pow. 0,0877 ha na 2 działki wg załączonej mapy. Należy przygotować dokumenty do wydania postanowienia, następnie decyzji. Granice działek nowopowstałych, należy okazać w terenie dzierżawcy i przedstawicielowi Agencji. W terenie granice utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym kolorem i palikami drewnianymi pomalowanymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka, oraz przedłożyć: odrębny protokół z okazania granic dzierżawcy, protokół z badania księgi wieczystej, wykaz zmian danych ewidencyjnych, mapa uzupełniająca z podziałem,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GM. SZAMOCIN OBR. HELIODOROWO. Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla działki 1/1 o pow. 51,03ha oraz dokonanie podziału graficznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. SZAMOCIN OBR. HELIODOROWO. Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla działki 1/1 o pow. 51,03ha oraz dokonanie podziału graficznego dla działki 86 o pow. 19,8390ha, do ujawnienia w księdze wieczystej. Skarb Państwa na podstawie dochodzenia prawnego znajdującego się w Agencji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GM. SZAMOCIN OBR. HELIODOROWO. Podział graficzny działki 82 o pow. 39,43 ha obręb Heliodorowo według ksiąg wieczystych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. SZAMOCIN OBR. HELIODOROWO. Podział graficzny działki 82 o pow. 39,43 ha obręb Heliodorowo według ksiąg wieczystych i sporządzenie dla nowopowstałych działek wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych do ujawnień w księgach wraz z mapami uzupełniającymi. Podziału należy dokonać na podstawie dochodzenia prawnego znajdującego się w Agencji. W załączeniu na mapie sugerowane wydzielenia, przy czym ilość działek może nieznacznie ulec zmianie,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GM. CHODZIEŻ OBR. STRZELCE, PODZIAŁ. Graficzny działki 130 o pow. 56,97 ha według ksiąg wieczystych Skarbu Państwa: 1834, 5919, T.I K.1 Dobra Rycerskie Strzelce..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. CHODZIEŻ OBR. STRZELCE, PODZIAŁ. Graficzny działki 130 o pow. 56,97 ha według ksiąg wieczystych Skarbu Państwa: 1834, 5919, T.I K.1 Dobra Rycerskie Strzelce. Sporządzenie dla nowopowstałych działek wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych wraz z mapami uzupełniającymi do ujawnień w księgach. Podziału należy dokonać na podstawie dochodzenia prawnego znajdującego się w Agencji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: GM. CHODZIEŻ OBR. STRZELCE. Podział graficzny działki 132/2 o pow. 16,00 ha według ksiąg wieczystych Skarbu Państwa: 1834, 5919, 1479.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. CHODZIEŻ OBR. STRZELCE. Podział graficzny działki 132/2 o pow. 16,00 ha według ksiąg wieczystych Skarbu Państwa: 1834, 5919, 1479. Sporządzenie dla nowopowstałych działek wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych wraz z mapami uzupełniającymi do ujawnień w księgach. Podziału należy dokonać na podstawie dochodzenia prawnego znajdującego się w Agencji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: GM. CHODZIEŻ OBR. STRZELCE. Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla działki 169 o pow. 0,93ha i 167 o pow. 75,93ha do ujawnienia w księdze wieczystej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. CHODZIEŻ OBR. STRZELCE. Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla działki 169 o pow. 0,93ha i 167 o pow. 75,93ha do ujawnienia w księdze wieczystej. Skarb Państwa 1834. oraz działki 170 o pow. 0,28 ha i 176 o pow. 0,08 ha do ujawnienia w kw 5919.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: GM. WIELEŃ OBR. POTRZEBOWICE. Podział działki nr 15 o pow. 5,70 ha, kw 22102 na 2 działki polegający na wydzieleniu kanału Zawada..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. WIELEŃ OBR. POTRZEBOWICE. Podział działki nr 15 o pow. 5,70 ha, kw 22102 na 2 działki polegający na wydzieleniu kanału Zawada. Projekt podziału należy przed wyniesieniem w teren przedłożyć w Agencji. Granice działek nowopowstałych, należy okazać w terenie dzierżawcy i przedstawicielowi Agencji. W terenie granice utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym kolorem i palikami drewnianymi pomalowanymi jaskrawym kolorem, widoczne z daleka..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: GM. WĄGROWIEC OBR. WERKOWO. Ustalenie stanu prawnego 3 działek i w uzgodnieniu ze Starostwem Powiatowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. WĄGROWIEC OBR. WERKOWO. Ustalenie stanu prawnego 3 działek i w uzgodnieniu ze Starostwem Powiatowym - Wydział Gospodarki Gruntami i Wydziałem Ksiąg Wieczystych sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych do ujawnienia działki w księdze wieczystej Skarbu Państwa lub do założenia KW, w przypadku otwartych ksiąg wieczystych prywatnych należy w miarę możliwości odszukać i przedłożyć potwierdzone kopie dokumentów przejęcia na SP oraz podanie podstawy prawnej przejęcia na Skarb Państwa .Należy uwzględnić ewentualny podział graficzny wg ksiąg wieczystych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Gm. ŁOBŻENICA OBR. WITROGOSZCZ. Ustalenie stanu prawnego 2 działek i w uzgodnieniu ze Starostwem Powiatowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gm. ŁOBŻENICA OBR. WITROGOSZCZ. Ustalenie stanu prawnego 2 działek i w uzgodnieniu ze Starostwem Powiatowym - Wydział Gospodarki Gruntami i Wydziałem Ksiąg Wieczystych sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych do ujawnienia działki w księdze wieczystej Skarbu Państwa lub do założenia KW, w przypadku otwartych ksiąg wieczystych prywatnych należy w miarę możliwości odszukać i przedłożyć potwierdzone kopie dokumentów przejęcia na SP oraz podanie podstawy prawnej przejęcia na Skarb Państwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- ZAKUP STERYLIZATORA PAROWEGO
- Świadczenie usług psychologa w celu przeprowadzenia pogłębionej diagnozy u dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej w ramach projektu
- Koszenie terenów zieleni gminnej w 2024 r. (zadanie 1 i 2)
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA OSIEDLU KOSZYCE K1-K2 W PILE - Etap IV -
- Zakup i montaż platformy przyschodowej wewnętrznej i zewnętrznej
- Adaptacja i modernizacja części budynku, położonego w Pile przy al. Powstańców Wielkopolskich 182 pod kątem wykorzystania do działań socjoterapeutycznych, sportowo-rekreacyjnych itp.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowych oraz pełnienie nadzoru autorskiego na wykonanie przebudowy i remontu dwóch budynków SOSW nr 2 przy ul. ks. M. Góreckiego 16 w Gdańsku
- OBSŁUGA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH W ZAKRESIE USŁUG GEODEZYJNYCH
- wykonanie prac geodezyjnych obejmujących opracowanie dokumentacji geodezyjnej (kolejne postępowanie)
- Wykonanie projektu kanalizacji na placu RDW Jasło wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
- "Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla budowy ulic na terenie miasta Rumi, z podziałem na części".
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.