eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › USŁUGI WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I PŁYNNYCH NR SPRAWY 47/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-26

Radom: USŁUGI WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I PŁYNNYCH NR SPRAWY 47/2012
Numer ogłoszenia: 95445 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I PŁYNNYCH NR SPRAWY 47/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych i płynnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 1 do nr 46 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości płynnych. Wykonawca zobowiązuje się usuwać nieczystości płynne z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt. Wywóz nieczystości płynnych odbywać się będzie na podstawie telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego, najpóźniej w dniu następnym po dniu zgłoszenia - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00-4, 90.51.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 46.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku na podstawie załączonego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku na podstawie załączonego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku na podstawie załączonego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku na podstawie załączonego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku na podstawie załączonego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,- Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zmawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. ) formularz ofertowy Wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 51, nr 51 A). UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż na jedno zadanie formularz ofertowy musi być powielony na każde zadanie osobno wypełnione wykazy asortymentowo - ilościowe (załączniki od nr 1 do nr 46 - zgodne ze składaną ofertą częściową - stanowiące integralną część formularza ofertowego).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmianę ceny a) w przypadku zmniejszenia ceny usługi przez Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI ZS. W RADOMIU. UL. 11 LISTOPADA 37/59 26-600 RADOM POKÓJ 801 Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 09:00, miejsce: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI ZS. W RADOMIU. UL. 11 LISTOPADA 37/59 26-600 RADOM POKÓJ 801 Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - PP Glinojeck, ul. Płocka 20 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 do do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - PP Sońsk, ul. Ciechanowska 32 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - KPP Białobrzegi, ul. Żeromskiego 23 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki . nr 3 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - KPP Gostynin, ul. 3 Maja 17 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - KPP Grójec, ul. Kościelna 10- nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - KP Warka, ul. Polna 4 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do do niniejszej SIWZ. Usługa polega na:- wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 15:00 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - PP Mogielnica, ul. Grójecka10- nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 7 do do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - PP Głowaczów, ul. 11 Listopada 2 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 KPP Łosice, ul. Kolejowa 6 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik. nr 9 do . niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - KPP Mława, ul. Sienkiewicza 1 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - KPP Ostrów Maz., ul. Piłata 12 - nieczystości płynne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości płynnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 11 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości płynnych. Wykonawca zobowiązuje się usuwać nieczystości płynne z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt. Wywóz nieczystości płynnych odbywać się będzie na podstawie telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego, najpóźniej w dniu następnym po dniu zgłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - KP Małkinia Górna, ul. Nurska 95 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 12 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - KMP Płock, ul. Kilińskiego 12 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 14 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - KMP Płock, ul. Kilińskiego 12 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 15 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - KMP Płock, ul. Słowackiego 4/1 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik od nr 16 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 - KMP Płock, ul. Południowa 13 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 17 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 - PP Gąbin, ul. Stary Rynek 17 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 18 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 - PP Nowy Duninów, ul. Gostynińska 8 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 19 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 - KPP Pułtusk, ul. Rynek 23 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 20 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 - KP Chorzele - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 21 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 - KPP Sochaczew, ul. Warszawska 23 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 22 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie nr 23 - PP Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 74 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 23 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24 - PP Teresin, ul. Lipowa 15 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 24 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25 - PP Nowa Sucha 60 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 25 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie nr 26 - KWP Radom, ul. Limanowskiego 95 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 26 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie nr 27 - KMP Radom, ul. 11 Listopada 37/59 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 27 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie nr 28 - KMP Radom, ul. Młodzianowska 24 -- nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 28 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie nr 29 - KP I Radom, ul. Traugutta 30/30a - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 29 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie nr 30 - KP II Radom, ul. Świerkowa 49/55 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 30 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 15:00 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie nr 31 - KP III Radom, ul. Batalionów Chłopskich 6/8 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 31 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie nr 32 - PP Jedlińsk, ul. Warszawska 2 - - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 32 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zadanie nr 33 - PP Jedlnia Let., Pl. Piłsudskiego 1 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik od nr 33 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zadanie nr 34 - PP Wierzbica - - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 34 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Zadanie nr 35 - KPP Sokołów Podlaski ul. Wolności 50 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 35 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Zadanie nr 36 - PP Kosów Lacki, ul. Wolności - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 36 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Zadanie nr 37 - PP Sterdyń, ul. Seroczyńska 1 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 37 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Zadanie nr 38 - KMP Siedlce, ul. Starowiejska 66 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 38 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Zadanie nr 39 - KMP Siedlce, ul. Prusa 18 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 39 o niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Zadanie nr 40 - KMP Siedlce, ul. Kazimierzowska 102 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 40 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Zadanie nr 41 - PP Mokobody ul. Ks. Brzózki - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 41 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Zadanie nr 42 - KPP Węgrów, ul. Piłsudskiego 6 nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawieraj załącznik nr 42 Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Zadanie nr 43 KP Łochów, ul. 1 Maja - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 43 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Zadanie nr 44 KPP Żuromin, ul. Warszawska 8 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 44 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Zadanie nr 45 PP Lubowidz 3 - nieczystości płynne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości płynnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 45 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości płynnych. Wykonawca zobowiązuje się usuwać nieczystości płynne z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt. Wywóz nieczystości płynnych odbywać się będzie na podstawie telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego, najpóźniej w dniu następnym po dniu zgłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: Zadanie nr 46 - KP Mszczonów, ul. Kościuszki 3 - nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 46 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - KMP Płock, ul. 1 Maja 3/5- nieczystości stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 13 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.