eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiecznica › Remont dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Osiecznica w miejscowości Ołobok - zadanie nr 1 i nr 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-22

Osiecznica: Remont dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Osiecznica w miejscowości Ołobok - zadanie nr 1 i nr 2
Numer ogłoszenia: 9543 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osiecznica , ul. Lubańska 43, 59-724 Osiecznica, woj. dolnośląskie, tel. 075/ 731-21-11, 731-21-07, 731, faks (075) 73 12 148.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: osiecznica.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Osiecznica w miejscowości Ołobok - zadanie nr 1 i nr 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Wykonanie nowej nawierzchni - warstwy jezdnej niezależnie od zastosowanego materiału na działkach nr: 134, 15/1, 135, 201, 187, 184/3, 310, 277, 651, 664, 231, 234, 261/1, 263/2, 265/2 obręb Ołobok W skład zamówienia wchodzi wykonanie nowej nawierzchni z podziałem na wyodrębnione zadania w siedmiu odcinkach. Stan techniczny istniejących nawierzchni jest zły - występują lokalne koleiny i garby poprzeczne, spękania siatkowe oraz ubytki krawędziowe. Grubość warstwy ścieralnej to średnio 4 cm, którą należy wzmocnić nową warstwą. Zakres robót obejmuje: Odcinek I działki nr 15/1, 134: - cięcie nawierzchni w miejscach włączeń i frezowanie warstwy ścieralnej, - roboty ziemne przy wykopie koryta i wymianie przepustu, - wycięcie i wykarczowanie krzaków, - wykonanie przepustu z rury PE karbowanej fi 60, zasypanie wykopu piaskiem z cementem, wykonanie ścianek czołowych z betonu C 25/30 z wkładką zbrojarską, - ułożenie warstwy odcinającej z piasku, podbudowy z kamienia łamanego, - wyrównanie podbudowa mieszanką min-asf., ułożenie warstwy ścieralnej AC 11 S grubości 4 cm z międzywarstwowym skropieniem emulsją asfaltową, - odmulenie rowów z odrzuceniem ziemi na odkład, - ustawienie barier energochłonnych, - oczyszczenie i pomalowanie barier mostowych, - uzupełnienie poboczy destruktem bitumicznym. Odcinek II działka nr 135 - cięcie nawierzchni w miejscach włączeń i frezowanie warstwy ścieralnej, - roboty ziemne przy wykopie koryta, ścince pobocza, wykop dla ścianek czołowych, - wycięcie i wykarczowanie krzaków, - wykonanie nowych ścianek czołowych przepustu z betonu C 25/30 z wkładką zbrojarską, - ułożenie warstwy odcinającej z piasku, podbudowy z kamienia łamanego, - wyrównanie podbudowa mieszanką min-asf., ułożenie warstwy ścieralnej AC 11 S grubości 4 cm z międzywarstwowym skropieniem emulsją asfaltową, - uzupełnienie poboczy destruktem bitumicznym i kamieniem łamanym, - oczyszczenie rowów z namułu, - ustawienie barier energochłonnych, - oczyszczenie i pomalowanie barier mostowych. Odcinek III działki 201, 187, 184/3 - cięcie nawierzchni w miejscach włączeń i frezowanie warstwy ścieralnej, - roboty ziemne przy wykopie koryta, ścince pobocza, wykop pod przepust, - wycięcie i wykarczowanie krzaków, - wykonanie przepustu z rury PE karbowanej fi 60, zasypanie wykopu piaskiem z cementem, wykonanie ścianek czołowych z betonu C 25/30 z wkładką zbrojarską, - ułożenie warstwy odcinającej z piasku, podbudowy z kamienia łamanego, - wyrównanie podbudowa mieszanką min-asf., ułożenie warstwy ścieralnej AC 11 S grubości 4 cm z międzywarstwowym skropieniem emulsją asfaltową, - uzupełnienie poboczy destruktem bitumicznym i kamieniem łamanym, - ustawienie barier energochłonnych, Odcinek IV działki nr 310, 277 - cięcie nawierzchni w miejscach włączeń i frezowanie warstwy ścieralnej, - roboty ziemne przy wykopie koryta, ścince pobocza, - wycięcie i wykarczowanie krzaków, - ułożenie warstwy odcinającej z piasku, podbudowy z kamienia łamanego, - wyrównanie podbudowa mieszanką min-asf., ułożenie warstwy ścieralnej AC 11 S grubości 4 cm z międzywarstwowym skropieniem emulsją asfaltową, - uzupełnienie poboczy destruktem bitumicznym i kamieniem łamanym, - oczyszczenie i pomalowanie barier mostowych metalowych i betonowych, - ustawienie nowych znaków drogowych na słupkach z rur stalowych ocynkowanych. Odcinek V działka nr 651 - cięcie nawierzchni w miejscach włączeń i frezowanie warstwy ścieralnej, - roboty ziemne przy wykopie koryta, ścince pobocza, wykop pod ścianki przepustu, - wycięcie i wykarczowanie krzaków, - ułożenie warstwy odcinającej z piasku, podbudowy z kamienia łamanego, - wyrównanie podbudowa mieszanką min-asf., ułożenie warstwy ścieralnej AC 11 S grubości 4 cm z międzywarstwowym skropieniem emulsją asfaltową, - uzupełnienie poboczy destruktem bitumicznym i kamieniem łamanym, - wykonanie ścianek czołowych przepustu betonu C 25/30 z wkładką zbrojarską, - oczyszczenie rowów z namułu z odrzuceniem gruntu na odkład, - ustawienie barier energochłonnych, - ustawienie nowych znaków drogowych na słupkach z rur stalowych ocynkowanych. Odcinek VI działka nr 664 - cięcie nawierzchni w miejscach włączeń i frezowanie warstwy ścieralnej, - roboty ziemne przy wykopie koryta, ścince pobocza, - ułożenie warstwy odcinającej z piasku, podbudowy z kamienia łamanego, - wyrównanie podbudowy kamieniem łamanym o uziarnieniu 0/31,5, - wyrównanie podbudowa mieszanką min-asf., ułożenie warstwy ścieralnej AC 11 S grubości 4 cm z międzywarstwowym skropieniem emulsją asfaltową, - uzupełnienie poboczy kamieniem łamanym, - ustawienie nowych znaków drogowych na słupkach z rur stalowych ocynkowanych. Odcinek VII działki nr 231, 234, 261/1, 263/2, 265/2 - cięcie nawierzchni w miejscach włączeń i frezowanie warstwy ścieralnej, - roboty ziemne przy wykopie koryta, ścince pobocza, wykop pod ścianki przepustu, - oczyszczenie rowów z namułu z odrzuceniem gruntu na odkład, - wykonanie ścianek czołowych przepustu betonu C 25/30 z wkładką zbrojarską, - ułożenie warstwy odcinającej z piasku, podbudowy z kamienia łamanego, - wyrównanie podbudowa mieszanką min-asf., ułożenie warstwy ścieralnej AC 11 S grubości 4 cm z międzywarstwowym skropieniem emulsją asfaltową, - uzupełnienie poboczy destruktem bitumicznym i kamieniem łamanym, - oczyszczenie i pomalowanie barier mostowych metalowych, - ustawienie barier energochłonnych, - ustawienie nowych znaków drogowych na słupkach z rur stalowych ocynkowanych. Zadanie nr 2. Wykonanie drogi o pełnej konstrukcji podatnej i półsztywnej niezależnie od zastosowanego materiału na działkach nr: 822 obręb Ołobok W skład zamówienia wchodzi wykonanie nowej drogi dojazdowej na działce nr 822. Zakres robót obejmuje: - roboty ziemne przy wykonaniu koryta drogi i pod pobocze, - wykonanie warstwy odsączającej z kruszywa o granulacji 0/31,5 oraz podbudowy z kamienia łamanego 0/31,5, - wykonanie warstw bitumicznych: wiążącej AC 16 W grubości 4 cm, ścieralnej AC 11 S grubości 4 cm z międzywarstwowym skropieniem, skład mas jak dla KR1, - uzupełnienie poboczy kamieniem łamanym 0/31,5, - ustawienie znaku A-7 II generacji na słupku z rury stalowej ocynkowanej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, nie przekraczających 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu ok. 1400 mb dróg w technologii objętej zamówieniem podstawowym. Drogi w obrębie działek: - Świętoszów: 1. Dz. nr 194/29 2. Dz. nr 194/38 3. Dz. nr 194/45 4. Dz. nr 216/16 - Ławszowa: 1. Dz. nr 307 - Osieczów: 1. Dz. nr 71 - Przejęsław: 1. Dz. nr 235 2. Dz. nr 400

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy winni wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł. Szczegółowe informacje na temat wadium zawarte są w pkt. 12 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia określonego w pkt. 9.1.a) SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w budowie, przebudowie lub remoncie dróg o łącznej długości minimum 5 km o nawierzchni z betonu asfaltowego wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia określonego w pkt. 9.1.a) SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia określonego w pkt. 9.1.a) SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 500 tys. zł oraz wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- kosztorys ofertowy, - harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy, - dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie przedłużenia terminów przewidzianych na realizację zamówienia w przypadku zaistnienia warunków atmosferycznych powodujących konieczność przerwania robót, potwierdzoną przez inspektora nadzoru, o liczbę dni występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych, - Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie przedłużenia terminów przewidzianych na realizację zamówienia w przypadku zaistnienia konieczności udzielenia zamówień dodatkowych, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminów przewidzianych na realizację zamówienia podstawowego, o liczbę dni koniecznych do wykonania zamówienia dodatkowego, - Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem niniejszego postanowienia jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://osiecznica.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osiecznicy ul. Lubańska 43 59-724 Osiecznica..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Osiecznicy - pok. nr 18 - sekretariat ul. Lubańska 43 59-724 Osiecznica..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na zadania nr 1 i nr 2 Gmina Osiecznica wystąpiła z wnioskiem o udzielenie pomocy finansowej w formie dotacji celowej na budowę/przebudowę/remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych do Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.