eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i montaż systemu parawanów podwieszanych do pomieszczeń diagnostycznych i zabiegowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-24

Warszawa: Zakup i montaż systemu parawanów podwieszanych do pomieszczeń diagnostycznych i zabiegowych.
Numer ogłoszenia: 95410 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75410 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6187190, faks 22 6187190.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż systemu parawanów podwieszanych do pomieszczeń diagnostycznych i zabiegowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu parawanów podwieszanych do pomieszczeń diagnostycznych i zabiegowych w zakresie określonym w Załączniku nr 2 opis przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z załączonymi rysunkami. Miejsce montażu parawanów: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego, pomieszczenia: OIOM, sala poporodwowa, dwie sale porodowe, sala przedporodowa, sala wybudzeń w budynku A oraz SOR w budynku A2. 2 Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień kodów CPV 39515100 6 zasłony 3 W celu przygotowania oferty i odpowiedniego jej skalkulowania, Zamawiający zaleca zapoznanie się z dokumentacją postępowania ZP-71 2013 na Wykonanie prac budowlano-instalacyjnych w ramach zadania Modernizacja budynku A w Szpitalu Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie dostępną na stronach Zamawiającego www.szpitalpraski.pl http:szpitalpraski.pl przetargi szpital 4. Dodatkowo należy uwzględnić ewentualność wykonywania prac równolegle z podmiotami zewnętrznymi realizujących na zlecenie InwestoraZamawiającego prace związane z wyposażeniem obiektu. Organizacja ruchu na placu budowy transporty i sprzęt wymaga zawiadomienia i uzgodnienia z Generalnym Wykonawcą jako gestorem placu budowy. 5. Całość prac należy wykonać na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji, z zastrzeżeniem, iż na Wykonawcy spoczywa obowiązek osiągnięcia rezultatu czyli zrealizowania przedmiotu umowy w stopniu umożliwiającym przekazanie http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=75... 1 z 6 2015-04-02 15:30 obiektu, po odbiorach, do użytkowania uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, w tym pozytywnej decyzji określonej postanowieniami art. 100 ust 6 ustawy o działalności leczniczej, a co za tym idzie - w przypadku zaistnienia takiej konieczności - wykonania także prac wykraczających poza przekazaną dokumentację, a niezbędnych dla wykonania opisanego zamówienia. Powyższe obowiązuje bez względu na dokładność i wytyczne zawarte w dokumentacji. 6 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w ramach umowy wszelkich czynności koniecznych do właściwego wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. 7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekt miejsc montażu, o ile zmiana ta nie wpłynie na wartość umowy. 8 Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt i ryzyko ustaleń z Generalnym Wykonawcą dotyczących działań na placu budowy będących w gestii Generalnego Wykonawcy - w granicach ustalonych niniejszą SIWZ. 9 Wykonawca winien przed złożeniem oferty zapoznać się z miejscem realizacji zamówienia, dokonać inwentaryzacji oraz ewentualnych własnych pomiarów na miejscu z udziałem pracownika Zamawiającego. W przypadku powstania rozbieżności pomiędzy dokonanymi pomiarami, a danymi zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym Zamawiającego. 10 Materiały użyte do realizacji przedmiotu umowy muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego i jednostkowego stosowania w budownictwie określone w ustawie Prawo Budowlane, a także dopuszczone do stosowania w obiektach ochrony zdrowia oraz muszą posiadać odpowiednie aprobaty techniczne, atesty i certyfikaty. Przy doborze materiałów i technologii wykonania robót należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji określonej w niniejszej SIWZ, a w przypadku braku w tym zakresie szczegółowych wytycznych stosować rozwiązania analogiczne do zastosowanych wcześniej przez Generalnego Wykonawcę zgodnie z dokumentacją projektową postępowania, którego nr przytoczono na wstępie. 11 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie i przestrzeganie warunków BHP i ppoż zachowanie zasad sanitarno-epidemiologicznych oraz zachowanie szczególnych środków bezpieczeństwa. 12 Zamawiający wymaga, aby prace wykonywane były w sposób umożliwiający bieżące funkcjonowanie Szpitala i w jak najmniejszym stopniu kolidowały z całodobową opieką medyczną prowadzoną w Szpitalu. Roboty uciążliwe lub ingerujące w jakikolwiek sposób w pracę Szpitala, będą wymagały dostosowania się w tym zakresie do wymogów Zamawiającego. Istnieje możliwość nakazu czasowego lub terytorialnego wstrzymania prac w przypadku otrzymania takiego nakazu od służb nadzoru sanitarnego lub Biura Polityki Zdrowotnej. 13 W czasie prac dostawa wszystkich mediów do Szpitala nie może być przerwana. 14 Wszelkie kwestie związane z realizacją prac przez Wykonawcę muszą zostać uregulowane w drodze porozumienia zawartego pomiędzy Generalnym Wykonawcą a Wykonawcą przed wejściem Wykonawcy na plac budowy i przystąpieniem przez niego do realizacji zamówienia. W przypadku braku uzgodnienia zapisów porozumienia przed przystąpieniem do prac, Generalny Wykonawca zastrzega sobie możliwość nie udostępnienia terenu budowy wyłonionemu Wykonawcy. 15 Porozumienie, o którym mowa w ust. 14 powyżej, będzie regulowało następujące kwestie: Wykonawca przed przystąpieniem do robót przekaże proponowany harmonogram działań, który będzie wymagał akceptacji Generalnego Wykonawcy Przed przystąpieniem do prac zostanie ustalony zakres robót, które w wyniku działań Wykonawcy będą musiały zostać odtworzone. Wszelkie prace odtworzeniowe zostaną Wykonane na koszt Wykonawcy wraz z udzieleniem na nie gwarancji oraz rękojmi Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapozna wszystkich pracowników z zasadami bezpieczeństwa i poruszania się po terenie budowy określonymi przez Generalnego Wykonawcę i obowiązującymi na terenie placu budowy zgodnie z przyjętą http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=75... 2 z 6 2015-04-02 15:30 procedurą Przed przystąpieniem do robót zaleca się sprawdzenie prawidłowości wykonanych elementów robót budowlanych celem prawidłowego uruchomienia i działania elementów objętych przedmiotem zamówienia; Wykonawca dokona we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczenia mienia Generalnego Wykonawcy oraz wykonanych wcześniej przez Generalnego Wykonawcę robót budowlanych, które w toku realizacji przedmiotu zamówienia mogłoby ulec uszkodzeniu; Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za zatrudnionych przez siebie pracowników i odpowiadać będzie za wyrządzone przez nich szkody; Dostawa i montaż elementów stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i odpowiedzialność w sposób i terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz Generalnego Wykonawcę; Po dostarczeniu i zamontowaniu urządzeń objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ich na swój koszt w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie; Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt posprząta udostępnione do realizacji przedmiotu zamówienia pomieszczenia i doprowadzi je do stanu sprzed przystąpienia do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że na uzasadnione polecenie Generalnego Wykonawcy Zamawiający ma prawo w każdym czasie do przerwania prac Wykonawcy w przypadku stwierdzenia zagrożenia dla mienia Zamawiającego i/lub Generalnego Wykonawcy (dotyczy także wykonanych wcześniej przez Generalnego Wykonawcę robót budowlanych). Opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy traktowane jest wówczas jako powstałe z winy Wykonawcy W zakresie niniejszego zamówienia Wykonawca przeprowadzi i dokona wszelkich prób dostarczonych i zamontowanych parawanów. Jeżeli wykonanie prób wymaga wykorzystania urządzeń wykonanych przez Generalnego Wykonawcę, a nie przekazanych dotychczas Zamawiającemu, Wykonawca uzyska takie zgody we własnym zakresie; Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi i gwarancji jakości za instalacje niezbędne do prawidłowego działania elementów objętych zamówieniem. Odpowiedzialność gwarancyjna oraz odpowiedzialność z tytułu rękojmi obejmuje instalacje będące przedmiotem zamówienia oraz urządzenia wykonane przez Generalnego Wykonawcę konieczne do uruchomienia urządzenia w tym gwarantującymi jego bezproblemowe działanie. 16 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił, którą cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku braku takiego wskazania w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcom. Zlecenie części robót podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części robót. 17 Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty określa się na: a min. 36 miesięcy na wykonany zakres prac oraz dostarczony przedmiot zamówienia, przy czym czas gwarancji liczony jest od dnia otrzymania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie budynku A Wschód. 18 Ze względu na stosowaną w Szpitalu procedurę dekontaminacji pomieszczeń systemem wykorzystującym środek sterylizujący zawierający nadtlenek wodoru dostarczone w wyniku niniejszego postępowania towary muszą być wykonane wyłącznie z użyciem materiałów odpornych na ten środek. 19 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.51.00 - Zasłony .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Promador J. i K. Cholewińscy Sp. J., Ul. Modlińska 310/312 lok 6, 03-152 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44880,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42742,50

  • Oferta z najniższą ceną: 42742,50 / Oferta z najwyższą ceną: 42742,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.