eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanów › Promocja Projektu pn.Internet szansą Gminy Pol@nów - działania informacyjno - promocyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-20

Polanów: Promocja Projektu pn.: Internet szansą Gminy Pol@nów - działania informacyjno - promocyjne
Numer ogłoszenia: 95394 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polanów , ul. Wolności 4, 76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188351, 3480641, faks 094 3188387.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Projektu pn.: Internet szansą Gminy Pol@nów - działania informacyjno - promocyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 1: Zakup i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych Projektu. Część 2: Publikacja artykułów promocyjnych w prasie lokalnej (na początku i końcu projektu). Część 3: Organizacja dwóch spotkań informacyjnych dla mieszkańców Gminy Polanów. Część 4: Opracowanie strony internetowej projektu Internet szansą Gminy Pol@nówwraz z administracją, aktualizacją i hostingiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 i 5 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 72.41.30.00-8, 79.34.10.00-6, 79.95.20.00-2, 79.97.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku: Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku: Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku: Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku: Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku: Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Polanowie, ul. Wolności 4, 76-010 Polanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Polanowie, Sekretariat (pokój nr 5), ul. Wolności 4, 76-010 Polanów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych Projektu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych Projektu 1.Ulotka-opracowanie - 1 2.Wydruk ulotek - 300 3.Plakat-opracowanie - 1 4.Wydruk plakatów- 50 szt. 5.Rollup dwustronny - 2 6.Baner -opracowanie- 1 7.Baner - wydruk - 1 8.Torby materiałowe promocyjne - 400 szt. 9.Notatniki a4 - 400 szt. 10.Długopisy - 400 szt. 11.Podkładki pod mysz ergonomiczne - 400 szt 12.Pen drive promocyjne - 400szt. 13.Naklejki na sprzęt - 1000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Publikacja artykułów promocyjnych w prasie lokalnej (na początku i końcu projektu)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy emisji 9 artykułów w gazecie lokalnej obejmując zasięgiem teren gminy Polanów, w wydaniu miesięcznym na stronach redakcyjnych zgodnie z poniższymi warunkami: a.wielkość modułu: - dla 6 artykułów - minimum 16cm x 26cm - dla 3 artykułów - minimum 20cm x 30 cm b.układ modułu - poziomy i lub pionowy c.grafika - full color d.treści artykułu będzie dotyczyły realizacji Projektu Internet szansą Gminy Pol@nów, m.in. postępów projektowych, podsumowania, wyrażonych opinii uczestników projektu, fotografii dot. projektu. f.Formułowanie treści artykułów czy wybór fotografii będzie należał do Zamawiającego. g.Zamawiający wymaga aby Wykonawca przygotował layoutu artykułu, z uwzględnieniem zasad promocji projektów z POIG zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla Beneficjentów i Instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu (logo POIG, UE z opisem, opis: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Dotacje na innowacje-Inwestyjemy w waszą przyszłość Layout artykułu musi uwzględniać logo Zamawiającego. Zaprojektowany nagłówek projektu podlegać będzie akceptacji ze strony Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja dwóch spotkań informacyjnych dla mieszkańców Gminy Polanów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zorganizuje na potrzeby 2 spotkań informacyjno - promocyjne dla mieszkańców Gminy Polanów: - odpowiednią salę na cel przeprowadzenia spotkań spełniającą warunku ppoż, bhp. Na terenie miasta Polanowa - sala musi być zaopatrzona w niezbędny osprzęt (tj. projektor, ekran ścienny) umożliwiający wyświetlanie prezentacji informacyjno - promocyjnej - odpowiednią ilość krzeseł oraz stolików - w miejscu spotkań Wykonawca umieści materiały promocyjne tj. baner, rollupy, które zostaną udostępnione przez Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie odbierze z siedziby Zamawiającego materiały promocyjne a następnie dokona ich zwrotu w nienaruszonym stanie. - Wykonawca zapewni catering: kawa, śmietanka, herbata, cytryna, cukier, kruche ciastka, serwetki. - Wykonawca przygotuje odpowiednio salę na cel spotkań oraz uporządkuje ją po zakończonych spotkaniach. - Wykonawca przygotuje,wykona: listy obecności na każde spotkanie zawierające m.in.: datę, cel spotkania, imię i nazwisko osoby uczestniczącej dokumentacje fotograficzną ze spotkań w ilości ok. 10 zdjęć z każdego spotkania, które przekaże Zamawiającemu w formie zapisu DVD,CD. - szacowana liczba osób biorących udział to 170 osób - pierwsze spotkanie informacyjne odbędzie się w okresie kwiecień - maj 2014r. - drugie spotkanie informacyjne odbędzie się w okresie wrzesień - październik 2015r. Zamawiający samodzielnie opracuje treść prezentacji multimedialnej promującą projekt oraz samodzielnie poprowadzi spotkanie dla mieszkańców..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: opracowanie strony internetowej wraz z administracją, aktualizacją i hostingiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy wykona stronę www projektu, którą zamieści na swoim serwerze wraz z hostingiem Struktura strony: - strona główna, - zakładka Aktualności - komunikaty, bieżące informacje, - zakładka O projekcie - opis projektu (Cele POIG), - zakładka Beneficjenci - opis BO kryteria wyboru/warunki korzystania ze sprzętu projekty umów oświadczenia - zakładka Promocja - projekty ulotek, banera, plakatów, długopisów itp. - zakładka Zespół Projektowy, Kontakt - osoby zajmujące się projektem wraz z kontaktem - zakładka Pomoc- kontakt do instytucji, zgłaszanie awarii komputerów, Internetu, opis gwarancji i serwisu. Strona dodatkowo musi posiadać elementy typu Galeria zdjęć, Pliki do pobrania. Struktura strony może ulec zmianie w trakcie opracowania, po wspólnych konsultacjach Wykonawcy z Zamawiającym. Rodzaj: - strona o charakterze promocyjno - informacyjnym Wymagania dotyczące strony www: 1)przejrzystość i czytelność, 2)wygląd adekwatny do tematyki strony, 3)grafika oraz kolory powinny być spójne z programem POIG, 4)strona powinna być w języku polskim, 5)Wykonawca przedstawia minimum 2 propozycje projektu graficznego strony, z których Zamawiający wybiera jeden odpowiadający projekt graficzny, 6)projekty graficzne strony zostaną przedstawione Zamawiającemu do akceptacji drogą mailową lub w formie gotowego projektu www umieszczonego na serwerze Wykonawcy, 7)wraz z zakończeniem okresu trwania projektu, Zamawiający nabywa od Wykonawcy autorskie prawa majątkowe do strony internetowej, 8)nie dopuszcza się umieszczania reklam na stronie, 9)Wykonawca zobowiązuje się do administracji, aktualizacji i hostingu (obsługi /serwisu) strony www od momentu protokolarnego uruchomienia/odbioru strony aż do dnia 18.11.2015r. 10)Zamawiający będzie miał prawo do zmian struktury merytorycznej i treści już gotowej i uruchomionej strony w miarę własnych potrzeb i wytycznych odpowiednich instytucji, 11)obsługa strony www będzie polegać na bieżącym usuwaniu wszelkich błędów w funkcjonowaniu strony (48 godzin od momentu zgłoszenia), 12)odpowiedzialność za kopię zapasową strony www ponosi Wykonawca, 13)Zamawiający dokona sprawdzenia strony internetowej, co zostanie potwierdzone podpisanym protokołem odbioru uruchomienia strony www, 14)przed zakończeniem realizacji umowy, Wykonawca wykona migrację strony projektu z własnego serwera na serwer Urzędu Miejskiego w Polanowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.