eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Organizacja i realizacja wyjazdu dla osób niepełnosprawnych połączonego z kursem oraz rehabilitacją w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-24

Nowy Dwór Mazowiecki: Organizacja i realizacja wyjazdu dla osób niepełnosprawnych połączonego z kursem oraz rehabilitacją w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 95384 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63338 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 94 90, faks 22 765 94 90.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja wyjazdu dla osób niepełnosprawnych połączonego z kursem oraz rehabilitacją w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Organizacja i realizacja wyjazdu dla osób niepełnosprawnych połączonego z kursem oraz rehabilitacją w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Miejsce realizacji: nad morzem polskim, woj. pomorskie. Termin realizacji: 08.05.2015r- 16.05.2015r. - 9 dni Ilość osób: 10 dorosłych osób niepełnosprawnych (symbole niepełnosprawności 05-R,08-T, 10-N,11-I,07-S,02-P) Wymagania wobec Wykonawcy dotyczące sposobu realizacji zamówienia 1. Dojazd, Powrót. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczestników busem z Nowego Dworu Mazowieckiego do miejsca pobytu i powrót z miejsca pobytu do Nowego Dworu Mazowieckiego w dniu zakończenia. Wykonawca odpowiedzialny jest za zapewnienie przewoźnika posiadającego wszelkie zezwolenia i licencje. Zamawiający przewiduje możliwość sprawdzenia pojazdu przez odpowiednie służby pod względem jego stanu technicznego. W przypadku złego stanu technicznego sprawdzanego pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu (bus). W przypadku awarii środka transport w trakcie podroży Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy bus raz przewoźnika 2. Ubezpieczenie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie NNW uczestników wyjazdu na czas podróży i pobytu. Wykonawca przedstawi ksero ubezpieczenia poświadczone za zgodność z oryginałem (oryginał do wglądu) Zamawiającemu najpóźniej na 2 dni robocze przed wyjazdem 3. Zakwaterowanie Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zakwaterowania uczestników w Ośrodku Rehabilitacyjno - Wypoczynkowym w budynku murowanym na 9 dni (noclegów) W 10 pokojach jednoosobowych znajdujących się obok siebie w jednym budynku na parterze bądź, jeśli pokoje będą znajdować się wyżej niż parter zapewnienie dostępu do windy. W każdym z pokoi musi być dostęp do pełnego węzła sanitarnego (WC, umywalka, prysznic lub wanna, całodobowy dostęp do ciepłej i zimnej wody) z wyłącznością do korzystania przez 1 osobę. Dwie z łazienek muszą posiadać uchwyty przy WC, prysznicu lub wannie. Każdy pokój wyposażony musi być w łóżko z pościelą, (wyklucza się łóżko piętrowe), czajnik bezprzewodowy, TV i dostęp do Internetu Na terenie obiektu (miejsca zakwaterowania uczestników) musi znajdować się kryty basen z bezpłatnym dostępem dla uczestników wyjazdu. (opis ośrodka załącznik nr 2 do SIWZ Ośrodek musi znajdować się nie dalej niż 1 km od morza, plaży (opis ośrodka załącznik nr 2 do SIWZ 4. Wyżywienie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wyżywienie dla uczestników podczas pobytu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić. W ramach wyżywienia Wykonawca zapewni - śniadania w formie stołu szwedzkiego, obiad dwudaniowy, kolacje w formie stołu szwedzkiego Wykonawca zapewni uczestnikom całodobowy dostęp do wody mineralnej tj. codziennie 0,5l wody gaz, 0,5l wody niegaz. dla każdego uczestnika W dniu przyjazdu uczestników Wykonawca zapewni obiadokolację składającą się z dwóch dań i deseru. W dniu wyjazdu ostatnim posiłkiem będzie śniadanie - Zapewnienie podczas wieczorków tanecznych poczęstunku w postaci przekąsek tj. kanapeczki bankietowe, herbatniki/krakersy, orzeszki, napoje ciepłe zimne. - Zapewnienie podczas wycieczki całodniowej o której mowa w pkt 7 opisu przedmiotu zamówienia zapewnienia obiadu dwudaniowego dla każde o uczestnika w Gdańsku albo w Sopocie Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika suchy prowiant na drogę powrotną (dwie kanapki, 2x woda 0,5l niegaz., 1 baton czekoladowy) 5. Rehabilitacja i opieka medyczna Wykonawca zapewni badanie lekarskie na początku pobytu celem wskazania na odpowiednią rehabilitację oraz na końcu pobytu dla każdego uczestnika celem oceny stanu zdrowia po przeprowadzonej rehabilitacji. Wykonawca zapewni opiekę medyczną - pielęgniarka i lekarz na telefon Zabiegi rehabilitacyjne dostosowane odpowiednio do schorzeń uczestników: Wykonawca zapewni 2 zabiegi rehabilitacyjne dziennie dla każdego uczestnika (oprócz dnia przyjazdu, dnia wyjazdu, w dzień w który organizowana będzie wycieczka Wykonawca zapewni po 1 zabiegu rehabilitacyjnym dla każdego uczestnika). Wykonawca zapewni na terenie obiektu bazę przystosowaną do przeprowadzenia rehabilitacji tj. odpowiednie pomieszczenia, sprzęt, wykwalifikowaną kadrę 6. Opiekun grupy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jednego opiekuna grupy, który będzie obecny podczas pobytu i podróży, w tym podczas przewozu uczestników z Nowego Dworu Mazowieckiego do miejsca pobytu i z miejsca pobytu do Nowego Dworu Mazowieckiego. Opiekun grupy będzie w stałym kontakcie z Zamawiając Opiekun grupy musi posiadać doświadczenie w wyjazdach z osobami i niepełnosprawnymi. W momencie korzystania przez uczestników z kąpieli w basenie Wykonawca musi zapewnić opiekę ratownika wodnego 7. Wycieczka, Inne atrakcje 1) Zapewnienie całodniowej wycieczki obejmującej - zwiedzanie Starego Miasta w Gdańsku (m.in. Bazylika WNMP, Dwór Artus ul. Długa) oraz zwiedzanie Sopotu (wejście na molo Wykonawca w ramach wycieczki zapewni przewóz, przewodników, opłaty za wstępy, bilety. Wycieczki nie mogą odbyć się w dniu przyjazdu uczestników tj. po drodze do miejsca zakwaterowania a także w dniu wyjazdu u uczestników z miejsca zakwaterowania tj. w drodze powrotnej 2) Dwa wieczorki taneczne (zapoznawczy i pożegnalny) z poczęstunki 3) Spacery nad morzem i po okolicy. 8. Kursy 1) Wykonawca podczas pobytu uczestników przeprowadzi kurs: kurs języka angielskiego poziom podstawowy Ilość godzin: 20h zegarowy. W ramach realizacji kursu Wykonawca: a) Zapewni salę na terenie budynku (miejsca zakwaterowania uczestników) odpowiednio dostosowaną i wyposażoną do przeprowadzania tego typu kursu. b) Zapewni wykwalifikowaną kadrę do prowadzenia kursu c) Zapewni materiały dydaktyczne na własność dla każdego uczestnika (skrypty, notatnik, długopis) d) Zapewni odpowiednie warunki do przeprowadzenia kursu, które są zgodne z zasadami BHP; e) Zapewni uczestnikom podczas trwania kursu dostęp do napoi ciepłych, zimnych, ciastek f) Wydania każdemu uczestnikowi zaświadczenia o ukończeniu kursu. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do Przedstawienia Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni roboczych przed wyjazdem program lub harmonogram wyjazdu. Zamawiający przewiduje możliwość modyfikacji harmonogramu lub programu w uzasadnionych przypadkach W ciągu 7 dni po ukończeniu wyjazdu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: - imienne listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników z przebiegu kursu, udziału w rehabilitacji oraz wycieczce - dziennik zajęć z kursu - listę potwierdzającą odbiór materiałów dydaktycznych z kursu - listę potwierdzając odbiór przez uczestników zaświadczeń - uzupełnione ankiety ewaluacyjne na zakończenie wyjazdu. Oznaczenia dokumentów i miejsca wykonania przedmiotu zamówienia informacji, że jego realizacja związana jest z projektem pn Czas na aktywność, który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, a także umieszczenia logotypów zgodnie z wytycznymi w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązuje się współpracować z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia w szczególności w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu lub programu zajęć, informowania o poziomie realizacji wyjazdu, frekwencji uczestników oraz umożliwienia Zamawiającemu przeprowadzenie wizyt monitorujących wraz z możliwością zrobienia zdjęć w miejscu realizacji kursu. Wykonania zdjęć z przebiegu wyjazdu oraz przekazania ich Zamawiającemu na płycie CD w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia wyjazdu Przekazania Zamawiającemu sprawozdania z wyjazdu zawierającego m.in. datę rozpoczęcia i zakończenia wyjazdu, rodzaje zabiegów, z jakich skorzystali uczestnicy, informacji o przeprowadzonym badaniu lekarskim na początku na końcu pobytu, informacji o kursie, spędzaniu czasu wolnego oraz wycieczce. Sprawozdanie zostanie przekazanie Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych licząc od dnia zakończenia wyjazd Podpisania umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn Czas na aktywność współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sun & More Sp. z o.o, ul. Rapackiego 8c, 71-467 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32890,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.