eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie przeglądów szczegółowych (5-cio letnich) obiektów budowlanych - budynków będących w zarządzie Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - II przetarg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-07

Rzeszów: Wykonanie przeglądów szczegółowych (5-cio letnich) obiektów budowlanych - budynków będących w zarządzie Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - II przetarg
Numer ogłoszenia: 95292 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie , ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, faks 017 8609460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów szczegółowych (5-cio letnich) obiektów budowlanych - budynków będących w zarządzie Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - II przetarg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zakres usług określony jest w załączniku Nr 1 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 865,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; 2) dysponują kadrą odpowiednią do wykonania zamówienia legitymującą się kwalifikacjami określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - art. 62.1.2 (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm)- min.: Funkcja - badanie i ocena stanu technicznego budynku, całkowite doświadczenie min. 5 lat; badanie inst. elektrycznej i piorunochronnej, całkowite doświadczenie min. 5 lat; przegląd instalacji sanitarnych, całkowite doświadczenia min. 5 lat. UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o odpowiedniej specjalności. 3) Doświadczenie kadry w zakresie wykonania tego typu opracowań - min 3 opracowania przeglądów szczegółowych obiektów budowlanych (dla każdej branży) zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat - popartych referencjami. 4) Posiadają doświadczenie w zakresie wykonania tego typu opracowań - min 10 opracowań przeglądów szczegółowych obiektów budowlanych (dla firmy) popartych referencjami w ciągu ostatnich 3 lat. 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II. Dopuszcza się podwykonawstwo. III. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: dokumenty i oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) w przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 3) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ust. 1 i ust. 2 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty. 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5) wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia - załączyć kserokopię uprawnień, aktualne zaświadczenie o przynależności do własciwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz referencje. 6) dane o doświadczeniu Wykonawcy z ostatnich 3-ch lat w zakresie określonym w pkt 5.1.4 Instrukcji dla wykonawców wg formularza stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje). 7) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 40.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.