eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie zadań budżetu partycypacyjnego 2017 r. pt.1)Realizacja projektu "HYDROFUNRewitalizacja hydroforni przy ul. Gąbińskiej" 2)Realizacja projektu "Modernizacja terenu sportowo-rekreacyjnego, budowa boisk przy Szkole Podstawowej nr 133" 3)Realizacja projektu "Plac zabaw dla przedszkolaków" 4)Realizacja projektu "Budowa placu zabaw przy Reymonta - "Ruch to zdrowie - każdy maluch ci to powie" -(opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych dla poszczególnych projektów wraz z wyliczeniem planowanych kosztów realizacji ww. zadań).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-09

Ogłoszenie nr 95289 - 2017 z dnia 2017-06-09 r.

Warszawa: Wykonanie zadań budżetu partycypacyjnego 2017 r. pt.: 1)Realizacja projektu "HYDROFUN: Rewitalizacja hydroforni przy ul. Gąbińskiej" 2)Realizacja projektu "Modernizacja terenu sportowo-rekreacyjnego, budowa boisk przy Szkole Podstawowej nr 133" 3)Realizacja projektu "Plac zabaw dla przedszkolaków" 4)Realizacja projektu "Budowa placu zabaw przy Reymonta - "Ruch to zdrowie - każdy maluch ci to powie" -(opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych dla poszczególnych projektów wraz z wyliczeniem planowanych kosztów realizacji ww. zadań).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 75430-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300043, ul. ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382, e-mail bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bielany.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie zadań budżetu partycypacyjnego 2017 r. pt.: 1)Realizacja projektu "HYDROFUN: Rewitalizacja hydroforni przy ul. Gąbińskiej" 2)Realizacja projektu "Modernizacja terenu sportowo-rekreacyjnego, budowa boisk przy Szkole Podstawowej nr 133" 3)Realizacja projektu "Plac zabaw dla przedszkolaków" 4)Realizacja projektu "Budowa placu zabaw przy Reymonta - "Ruch to zdrowie - każdy maluch ci to powie" -(opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych dla poszczególnych projektów wraz z wyliczeniem planowanych kosztów realizacji ww. zadań).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UD-III-WZP.271.20.2017.MGA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. Wykonanie zadań budżetu partycypacyjnego 2017 r. pt.: 1)Realizacja projektu "HYDROFUN: Rewitalizacja hydroforni przy ul. Gąbińskiej" 2)Realizacja projektu "Modernizacja terenu sportowo-rekreacyjnego, budowa boisk przy Szkole Podstawowej nr 133" 3)Realizacja projektu "Plac zabaw dla przedszkolaków" 4)Realizacja projektu "Budowa placu zabaw przy Reymonta - "Ruch to zdrowie - każdy maluch ci to powie" -(opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych dla poszczególnych projektów wraz z wyliczeniem planowanych kosztów realizacji ww. zadań). Zawartość programu funkcjonalno-użytkowego powinna być w pełni zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.) a planowane koszty w pełni zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 poz. 1389). Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot umowy w ilości po 4 egz. w formie papierowej i po 1 egz. w formie elektronicznej, z zastrzeżeniem iż dokumentację w wersji elektronicznej należy sporządzić: część opisowa (w tym STWIOR) w programie z pakietu MS OFFICE oraz w formacie PDF, rysunki - w formacie PDF oraz DWG, planowane koszty - w formacie PDF oraz plikach z rozszerzeniem ATH lub w programie MS OFFICE, odpowiednio dla każdego projektu. B. Opis przedmiotu umowy - realizacji zadań budżetu partycypacyjnego 2017 r. pt: 1) Realizacja projektu "HYDROFUN: Rewitalizacja hydroforni przy ul. Gąbińskiej" Projekt ma na celu ożywienie nieczynnej hydroforni stojącej pomiędzy blokami przy ul. Gąbińskiej, która niszczeje z roku na rok szpecąc okolicę. Można przywrócić ją do życia odświeżając z zewnątrz i tworząc miejsce przyjazne mieszkańcom z nastawieniem na rekreację oraz nadając jej konkretną funkcję (podziemny parking na rowery Hydrofornia znajduje się pomiędzy ulicą Gąbińską, blokiem mieszkalnym numer 20 oraz dyskontem Biedronka. Projekt zakłada rewitalizację nieczynnej hydroforni i oddanie jej mieszkańcom do użytku, by stanowiła integralną część życia osiedlowego. W skład projektu wchodzi zaaranżowanie wnętrza na parking na rowery, dostępny dla mieszkańców spółdzielni mieszkaniowej "Przedwiośnie" (każda osoba posiadająca klucz będzie zapisana na liście) oraz przemiana dachu i otoczenia hydroforni w miejsce atrakcyjne wizualnie z nastawieniem na rekreację. Z zewnątrz: Dostosowanie zejścia do hydroforni tak, żeby można było wprowadzać rower (stworzenie rampy), pokrycie dachu nową nawierzchnią, powstanie wygodnego wejścia na dach hydroforni (schody - trybuny), zakomponowanie zieleni otoczenia i małej architektury (ławki, donice na rośliny, urządzenia rekreacyjne) tak, żeby tworzyły przyjazne miejsce. Duży nacisk projektu powinien być nałożony na estetykę oraz trwałość materiałów elementów budujących przestrzeń (zwłaszcza nawierzchnia dachu oraz mała architektura), a także : na spójność estetyczną i użytkową przestrzeni, w skład której wchodzą powierzchnie zewnętrzne hydroforni (z wyszczególnieniem dachu), komunikację dachu z otoczeniem oraz atrakcyjne zaaranżowanie z otoczeniem. Wewnątrz: Demontaż i usunięcie maszyn hydraulicznych, przystosowanie wnętrza do składowania rowerów. Montaż stojaków na rowery o wymiarach systemowych, wygodnych w użytkowaniu. Projekt wnętrza uwzględniać będzie dobrą komunikację i wprowadzanie rowerów do środka. Szczegółowy opis projektu wraz z przykładową wizualizacją znajduje się na stronie: https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/2097 2) Realizacja projektu "Modernizacja terenu sportowo-rekreacyjnego, budowa boisk przy Szkole Podstawowej nr 133" Projekt dotyczy; przebudowy boiska do piłki siatkowej i dobudowania boiska do gier rekreacyjnych, wymiany ogrodzenia od strony ulicy Aleja Zjednoczenia, montażu piłkochwytów. Na terenie istniejącego boiska do koszykówki - wymiana koszy na regulowane. Na terenie zielonym - budowa "siłowni pod chmurką". W celu korzystania z boisk po zmroku- montaż reflektorów ledowych. Szkoła Podstawowa nr 133 im. Stefana Czarnieckiego ul. Fontany 3, teren sportowo-rekreacyjny od strony ulic: Alei Zjednoczenia/Efraima Schroegera Konieczna jest budowa od podstaw boisk do piłki siatkowej. Boiska te powstały w roku 2002 i od tego czasu nie były poddane modernizacji. Obecna nawierzchnia - sztuczna trawa - straciła swoje właściwości - stała się twarda, śliska, niebezpieczna - utrudnia korzystanie z boisk zgodnie z przeznaczeniem. W czasie upałów, grę na boisku uniemożliwia naniesiony piasek i kurz, po deszczach, pomimo drenażu terenu, długo utrzymujące się kałuże i błoto. Konieczna jest przebudowa boisk od podstaw - przygotowanie podłoża, łącznie z nowym systemem odprowadzającym wodę, ułożenie podbudowy i sztucznej trawy. Na terenie obecnie znajdującej się kostki zaplanowano budowę od podstaw boiska do gier rekreacyjnych - wymiary 16x10 m z warstwą tartanową. Wiele linii pomocniczych zamieszczonych na nawierzchni umożliwi prowadzenie gier i zabaw dla dzieci młodszych. Po jednej stronie boiska ustawiony zostanie regulowanej wysokości kosz do ćwiczenia rzutów osobistych. Na terenie przyszkolnym znajduje się tartanowe boisko do koszykówki, które jest w bardzo dobrym stanie - w ubiegłym roku zostało odnowione. Projekt zakłada wymianę obecnych koszy na regulowane. Za liniami końcowymi boisk do koszykówki, piłki nożnej i nowego boiska do gier rekreacyjnych zaplanowano umieszczenie siatek tzw. piłkochwytów. Wymiana ogrodzenia z funkcją piłkochwytu. Na terenie zielonym, obok placu zabaw zaplanowano ustawienie "siłowni pod chmurką". W celu uatrakcyjnienia korzystania z boisk konieczna jest modernizacja systemu oświetleniowego - dostawienie dwóch reflektorów ledowych Szczegółowy opis projektu znajduje się na stronie: https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/3669 3) Realizacja projektu "Plac zabaw dla przedszkolaków" Modernizacja placu zabaw i ogrodu, rewitalizacja oraz montaż nowych urządzeń przy przedszkolu nr 240 im. Polskich Olimpijczyków, przy ul. Marymonckiej 34. Plac zabaw znajduje się na terenie Akademii Wychowania Fizycznego Projekt zakłada zmodernizowanie placu zabaw mieszczącego się w ogrodzie Przedszkola nr 240 im. Polskich Olimpijczyków - na terenie Akademii Wychowania Fizycznego. Plac zabaw ma powierzchnię około 2600 m2. W ramach modernizacji planowane jest wyrównanie i ułożenie bezpiecznej nawierzchni oraz instalacja trwałego i estetycznego sprzętu terenowo-rekreacyjnego, dostępnego także dla niepełnosprawnych dzieci. Projekt zakłada remont piaskownicy i jej zadaszenie w postaci materiału rozpiętego na masztach. Planowane jest także wybudowanie mini miasteczka ruchu drogowego, umożliwiającego dzieciom naukę zasad poruszania się na drodze. Część ogrodzenia placu zabaw zostanie wyremontowana poprzez uzupełnienie podmurówki, wymianę uszkodzonych przęseł wraz z bramą wjazdową i furtką wejściową. Wyrównana zostanie także nawierzchnia tarasu, dzięki czemu zostanie on udostępniony dzieciom, a zainstalowane na nim ławki umożliwią dzieciom odpoczynek. Projekt zakłada także zainstalowanie stojaków rowerowych. Szczegółowy opis projektu znajduje się na stronie: https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/2936 4) Realizacja projektu "Budowa placu zabaw przy Reymonta - "Ruch to zdrowie - każdy maluch ci to powie" Budowa placu zabaw z bezpieczną nawierzchnią, na boisku Szkoły Podstawowej nr 209, przy Al. Reymonta 25. Plac zabaw o wymiarach ok. 12,0x12,0 m 1 położenie bezpiecznej nawierzchni amortyzującej 2 dostawa i montaż sprzętu rozwijającego sprawność fizyczną i koordynację ruchową: 1) karuzela z kierownicą i siedziskiem 2) huśtawki; bujak i ważka 3) wielofunkcyjny zestaw ze zjeżdżalniami 4) panel kółko i krzyżyk 5) równoważnia 6) zestaw sprawnościowy z drabinkami 7) stolik do gier 3 dostawa i montaż; 1) ławek 2) ogrodzenia 3) tablicy informacyjnej Szczegółowy opis projektu znajduje się na stronie: https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/3508 Przy realizacji każdego z wymienionych powyżej zadań musi się odbyć spotkanie koordynacyjne z przedstawicielem inwestora oraz administratora terenu. Szczegółowy opis projektów znajduje się na stronach:https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/2097, https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/3669, https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/2936, https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/3508. C. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje wzór umowy zamieszczony w sekcji IV - pkt 4)Ogłoszenia (stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do Ogłoszenia). D. Na podstawie art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający nie wymaga w okresie prowadzenia usług skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, pracowników do wykonywania czynności w zakresie realizacji zamówienia. E. Po licytacji elektronicznej Wykonawca przedłoży Zamawiającemu ceny brutto za poszczególne opracowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT40650.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert43
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Usługowe Inżynieria Pro Eko sp. z o.o., , ul. Strażacka 37, 43-382, Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23999,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23999,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24499,50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.