Świnoujście: Bieżące utrzymanie zieleni wysokiej i niskiej oraz małej architektury i placów zabaw na terenie zieleńców Gminy Miasto Świnoujście Rejon II - prawobrzeże w latach 2014 - 2015
Numer ogłoszenia: 95278 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia , ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinoujscie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie zieleni wysokiej i niskiej oraz małej architektury i placów zabaw na terenie zieleńców Gminy Miasto Świnoujście Rejon II - prawobrzeże w latach 2014 - 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: -Świadczenie usług w zakresie całorocznego utrzymania zieleni wysokiej i niskiej o łącznej powierzchni ok. 35.586 m2 -Całoroczne utrzymanie czystości na terenach zieleni. -Przygotowanie kwietników pod nasadzenia kwiatów jednorocznych -Dostawa i nasadzenia kwiatów jednorocznych w kwietnikach wg zaleceń Zamawiającego. -Pielęgnacja nasadzeń kwiatów jednorocznych -Całoroczne utrzymanie placów zabaw w zakresie czystości, pielęgnacji zieleni oraz konserwacji elementów wyposażenia -Konserwacja i bieżące utrzymanie elementów małej architektury na terenach zieleni miejskiej - ławki i śmietniczki 2. Zakres usługi obejmuje następujące rodzaje prac: -Pielęgnacja trawników (grabienie trawników, wygrabienie liści, koszenie trawników, obcinanie darni, usuwanie chwastów, podlewanie, renowacja) -Pielęgnację drzew i krzewów (cięcia pielęgnacyjne, sadzenie, usuwanie drzew i krzewów obumarłych, zagrażających bezpieczeństwu dla mienia i ludzi, lub drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia, ściółkowanie krzewów, formowanie żywopłotów, podlewanie, nawożenie, pielenie itd.) -Sadzenie kwiatów sezonowych oraz ich pielęgnacja, wyrównanie brzegów kwietników oraz utrzymanie kształtu przez cały sezon, nawożenie nawozem wieloskładnikowym, podlewanie, przycięcie kwiatostanów, usunięcie starych kwiatów wraz z zebraniem i wywozem, przekopanie i zagrabienie kwietnika oraz wywóz zebranej masy tego samego dnia, posprzątanie terenu po wywozie donic i konstrukcji kwiatowych, -Konserwacja elementów małej architektury: ławki i śmietniczki (mycie, oczyszczanie z brudu, malowanie, uzupełnianie elementów brakujących, zamiatanie, odśnieżanie, demontaż uszkodzonych elementów i ich wymiana), -Bieżące utrzymanie placów zabaw (dbanie o poprawny stan techniczny urządzeń, codzienna kontrola czystości i stanu nawierzchni, konserwacja elementów w tym malowanie), -Sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem oraz interwencyjne, niezależnie od zakresu prac wykonanie innych czynności związanych z utrzymaniem zieleni. 3. Szczegółowy przedmiot i zakres prac określają: wykaz prac stanowiący załącznik nr 3, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - stanowiącą załącznik nr 4..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w Prawie zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających do wartości nieprzekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego na warunkach cenowych określonych w ofercie Wykonawcy, w odniesieniu do rodzajów prac występujących w przedmiocie umowy
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 90.72.00.00 - Ochrona środowiska .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 ust 6 ustawy PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy rzędu Miasta Świnoujście w PEKAO S.A. Oddz. w Świnoujściu, nr rachunku: 27 1240 3914 1111 0010 0965 1187 z określeniem tytułu wpłaty: Przetarg - bieżące utrzymanie terenów zieleni - prawobrzeże. -W przypadku wadium w bezgotówkowej formie, dokument wadium należy włożyć do koperty wewnętrznej, jako odrębny ( nie zszywać z ofertą) -Datą wniesienia wadium w pieniądzu przelewem na rachunek jw. jest data uznania wskazanego rachunku.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp, spełniający ponadto warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należycie wykonali co najmniej jedną usługę o wartości min. 100.000,00 zł brutto, odpowiadająca przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym (załącznik nr 10), tj:Platforma z balustradą na podnośniku - 1 szt. Frezarka do pni - 1 szt. Rębak - 1 szt. Ręczne narzędzia do uprawy: pazurki (3 szt.), grabie kabłąkowe (3 szt.), grabie (6 szt.), grabie druciane (6 szt.), grabie wachlarzowe (7 szt.), grabie do trawy (7 szt.), wertykulator na kółkach (2 szt.), rozrzutnik nawozu/siewnik (3 szt.), motyczki (5szt.), szpadel (3 szt.), łopatka do kwiatów (3 szt.), Sadzarka do cebul kwiatowych (5 szt.); Piła spalinowa - 1 szt. Piła łańcuchowa - 1 szt. Nożyce spalinowe - 1 szt., Sekatory, inne urządzenia ręczne do cięcia drewna - 2 szt.;Sprzętu do podlewania roślin: beczkowozy lub zbiorniki o minimalnej pojemności 500 l (1 szt.), wiadra (8 szt.);Sprzęt do koszenia i pielęgnacji trawników - kosiarki spalinowe (2 szt.), kosy żyłkowe (2 szt.); Glebogryzarka (1szt.) oraz wał gładki (1 szt.) do zakładania trawnika; Sprzęt do sprzątania liści - dmuchawy (2 szt.), odkurzacze do liści (2 szt.), grabie do zbierania liści (5 szt.);Sprzęt do sprzątania - traktorek ogrodowy z przyczepą (1 szt.) lub samochód z przyczepą (1 szt.) lub samochód dostawczy z nadwoziem skrzyniowym (1szt.), miotły (4 szt.)Sprzęt do odśnieżania - łopaty do odśnieżania (5 szt.), ręczny pług na kółkach (4szt.) Opryskiwacz plecakowy - 2 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzą dysponowanie min. 6 osobami do wykonywania prac objętych zamówieniem.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp, spełniający ponadto warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3.1 Inne dokumenty oferty: -wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, -pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeżeli oferta będzie podpisana przez pełno-mocnika, a nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie. -dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium wymienioną w art. 45 ust. 6 Pzp. -lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.- załącznik nr 13; -wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie o wykonaniu zamówienia własnymi siłami- wg załącznika nr 15.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.swinoujscie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2014 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, na adres: Gmina Miasto Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w pokoju nr 102 Sekretariat Prezydenta Miasta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Remont oraz zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Jaracza 54/6 w Świnoujściu.
- CZYSZCZENIE RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH WRAZ Z KONSERWACJĄ W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KPW ŚWINOUJŚCIE
- Awaryjny remont pędników azymutalnych na jednostce pływającej Bielik II - postępowanie nr 2.
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Świnoujściu.
- Dostawę wraz z konfiguracją serwerów z oprogramowaniem dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Ubezpieczenie jednostek pływających Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Pielęgnacja koron drzew, usuwanie drzew z frezowaniem pni, usuwanie krzewów oraz frezowanie pni na terenie gminy Jarocin w roku 2024
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka pod adresem: ul. Niepodległości 11, 32-332 Bukowno w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, traw ozdobnych i kwiatów na potrzeby realizacji projektu z Budżetu Obywatelskiego pt. "Zadbana zieleń na Ochocie"
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i utylizacji niebezpiecznych odpadów wraz z dzierżawą kontenerów w PPZOZ w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.