eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzona kontynuacja wykonania robót ogólno - budowlanych oraz robót instalacyjnych w zakresie budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Katowice: Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzona kontynuacja wykonania robót ogólno - budowlanych oraz robót instalacyjnych w zakresie budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8)
Numer ogłoszenia: 95236 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. , ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 78 34 300, faks 32 250 47 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzona kontynuacja wykonania robót ogólno - budowlanych oraz robót instalacyjnych w zakresie budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiot zamówienia stanowi kontynuacja wykonania robót ogólno - budowlanych oraz robót instalacyjnych w zakresie budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8) na podstawie: 3.1.1 dokumentacji projektowej pt. Projekt budynku biurowo- usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi część I wraz z zagospodarowaniem terenu; 3.1.2 projektu aranżacji wnętrz, 3.1.3 zmiany podziału funkcjonalnego dla ostatniej kondygnacji i pomieszczeń o nr 2.15, 2.14, 2.13, 2.31,na I piętrze seg. C, 3.1.4 projektu instalacji wodno - kanalizacyjnej wewnętrznej, 3.1.5 przedmiarami przekazanymi Wykonawcy na etapie składania ofert; szczegółowo opisanych w pkt. 3.2.1 - 3.2.12 siwz. 3.2 Jednocześnie Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w poniższych zakresach: 3.2.1 Zakres nr I dostawa i montaż dywanowej wykładziny podłogowej przystosowanej do wykorzystania w pomieszczeniach z ogrzewaniem i chłodzeniem podłogowym do pomieszczeń biurowych i sali konferencyjnej oraz sali multimedialnej wraz z cokolikami oraz listwami progowymi w miejscach połączenia wykładziny z posadzką granitową zgodnie z projektem architektonicznym; 3.2.2 Zakres nr II - dostawa i montaż 2 wind osobowych oraz uzyskanie pozytywnej decyzji U.D.T. z odbioru prac, na podstawie projektu architektonicznego 3.2.3 Zakres nr III - dostawa i montaż: 3.2.3.1 balustrad ze stali nierdzewnej na klatce schodowej segment A, B i hali C wraz z pochwytami, 3.2.3.2 balustrad ze stali w połączeniu z elementami ze szkła na atrium w całym segmencie B, 3.2.3.3 balustrad zewnętrznych przy schodach seg. A z pochwytami, oraz balustrad przy pochylni dla niepełnosprawnych wejście główne seg. B, 3.2.3.4 obudowy słupów ze stali nierdzewnej wraz z podkładem z płyty GK na holu w seg. B w ilości 8 szt. oraz 3.2.3.5 zabudowy ze stali nierdzewnej przy windach zgodnie z projektem aranżacji; 3.2.4 Zakres nr IV - dostawa płytek ceramicznych (REX), płytek AMAZONIA KREM, nadruków na płytkach i dekorów zgodnie z projektem aranżacji; 3.2.5 Zakres nr V - montaż płytek ceramicznych (REX) w holu głównym seg B, oraz płytek w sanitariatach wraz z wykonaniem wylewki z folii płynnej, zabudową blatów, dekorów oraz zabudowa płytek ściennych AMAZONIA KREM z nadrukami i dekorami zgodnie z projektem aranżacji; 3.2.6 Zakres nr VI - dostawa i montaż kabin sanitarnych - zgodnie z projektem aranżacji; 3.2.7 Zakres VII- dostawa i montaż luster w pomieszczeniach sanitarnych zgodnie z projektem aranżacji; 3.2.8 Zakres nr VIII - dostawa i montaż ścianek aluminiowych szklanych do aneksów kuchennych oraz zabudowa daszków nad wejściami do budynku; dokończenie robót uzupełniających przy fasadach wraz z dostawą i montażem drzwi otwieranych automatycznie spełniających funkcję napowietrzania, uzupełnienie okien przy bramie seg. A na podstawie projektu architektonicznego i rys S1 (okna nad bramą seg. A); 3.2.9 Zakres nr IX - dokończenie dostawy i montażu żaluzji zewnętrznych i wewnętrznych sterowanych automatycznie, wykonanie okablowania i podłączenie całego systemu do istniejących instalacji na podstawie projektu architektonicznego; 3.2.10 Zakres nr X - dostawa i montaż kompletnej stolarki drzwiowej drewnianej w zakresie ościeżnic i skrzydeł drzwiowych w kolorze okleiny COIBRA z wbudowanym systemem kontroli dostępu, ścianek mobilnych dla sali konferencyjnej na I piętrze seg. C, oraz drzwi p.poż. i bram wjazdowych do segmentu A, B i C zgodnie z zestawieniem do projektu budowlanego rys A35/S5, i A6 wraz z wykonaniem robót budowlanych w zakresie wykończenia ścian wokół drzwi, wyrównanie tynków, zlicowaniem ościeżnic ze ścianami na podstawie projektu architektonicznego i projektu aranżacji; 3.2.11 Zakres nr XI - dostawa i montaż żyrandola światłowodowego - rzeźby świetlnej zlokalizowanego w holu seg. B wraz z podłączeniem do istniejących instalacji elektrycznych na podstawie projektu aranżacji; 3.2.12 Zakres nr XII - dokończenie instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych wraz z białym montażem na podstawie projektu instalacji wodno - kanalizacyjnych wewnętrznych; w nowobudowanym budynku nr 8 położonym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103. 3.3 Każdy Wykonawca (zarówno Generalny wykonawca, jak i Wykonawcy robót częściowych) będzie również obowiązany do: 3.3.1 wykonania robót przygotowawczych; 3.3.2 uzupełnienia tynków i naprawy ścian po przebiciach otworów i pracach montażowych; 3.3.3 kontroli jakości; 3.3.4 przeprowadzenia odbiorów; 3.3.5 uporządkowania terenu i obiektu po wykonaniu prac; 3.3.6 zabezpieczenie zaplecza budowy oraz pomieszczeń sanitarnych na czas realizacji robót na potrzeby Wykonawcy; 3.3.7 ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody i odbioru ścieków proporcjonalnie wg rozliczenia Kierownika Budowy na podstawie kwoty netto przerobu razy współczynnik 0,007 promila. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia z właścicielem przyłączy tj. Euro-Centrum S.A. w Katowicach odrębnej umowy na korzystanie mediów; 3.3.8 po zakończeniu robót - likwidacji zaplecza i uporządkowanie terenu; 3.3.9 współpracy z Zamawiającym na etapie uzyskiwania przez niego pozwolenia na użytkowanie, w tym do niezwłocznego przedstawienia dokumentów żądanych przez Zamawiającego, a niezbędnych do uzyskania pozwolenia i leżących w zakresie właściwości danego Wykonawcy; 3.3.10 współpracy z wyznaczonymi przez Zamawiającego koordynatorami/ koordynatorem robót oraz Kierownikiem Budowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: XIV. Wadium: 14.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium na następujących zasadach: 14.1.1 przez Generalnego Wykonawcę w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); 14.1.2 przez Wykonawcę zakresu nr 1 w wysokości 9 000,00 zł (dziewięć tysięcy złotych 00/100); 14.1.3 przez Wykonawcę zakresu nr 2 w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100); 14.1.4 przez Wykonawcę zakresu nr 3 w wysokości 6 000,00 zł (sześć tysięcy złotych 00/100); 14.1.5 przez Wykonawcę zakresu nr 4 w wysokości 6 000,00 zł (sześć tysięcy złotych 00/100); 14.1.6 przez Wykonawcę zakresu nr 5 w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych,00/100); 14.1.7 przez Wykonawcę zakresu nr 6 w wysokości 1 200,00 zł (jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) 14.1.8 przez Wykonawcę zakresu nr 7 w wysokości 200,00 zł (dwieście złotych 00/100); 14.1.9 przez Wykonawcę zakresu nr 8 w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100); 14.1.10 przez Wykonawcę zakresu nr 9 w wysokości 12 000,00 zł (dwanaście tysięcy 00/100); 14.1.11 przez Wykonawcę zakresu nr 10 w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100); 14.1.12 przez Wykonawcę zakresu nr 11 w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100); 14.1.13 przez Wykonawcę zakresu nr 12 w wysokości 9 000,00 zł (dziewięć tysięcy złotych 00/100); w jednej lub w kilku z niżej wskazanych form: a) w gotówce na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493 z adnotacją: wadium - Z-11/II/2013/PNT, b) gwarancji bankowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie); c) gwarancji ubezpieczeniowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie). Dowód uiszczenia wadium Wykonawca jest obowiązany dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 7.2 Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia dla Generalnego Wykonawcy obejmują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 7.2.1 robót wykończeniowych w wysokim standardzie (np. ułożenie płytek ceramicznych metodą kombinowaną, ułożenie wykładziny dywanowej, montaż drzwi, montaż żaluzji, montaż balustrad) oraz 7.2.2 wewnętrznej instalacji wod.- kan.; w co najmniej 2 budynkach biurowo - usługowych lub użyteczności publicznej o pow. użytkowej co najmniej 500m2 każdy. Prace, o których mowa w pkt. 7.2.1 i 7.2.2 nie muszą być prowadzone w tym samym budynku. 7.3 Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia obejmują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 7.3.1 dla zakresu I - dostawy i montażu wykładziny dywanowej w co najmniej 3 budynkach biurowo - usługowych lub użyteczności publicznej o pow. 500 m2 każdy; 7.3.2 dla zakresu II - dostawy i montażu windy osobowej w co najmniej dwóch budynkach biurowo-usługowych lub użyteczności publicznej; 7.3.3 dla zakresu III - dostawy i montażu balustrad ze stali nierdzewnej lub balustrad ze stali w połączeniu z taflami szkła w co najmniej 2 budynkach biurowo-usługowych lub użyteczności publicznej o pow. użytk. 1000 m2 każdy; 7.3.4 dla zakresu IV - dostawy płytek ceramicznych do pomieszczeń sanitarnych, technicznych, korytarzy do co najmniej dwóch budynków biurowo usługowych lub użyteczności publicznej o pow. użytkowej 1000 m2 każdy; 7.3.5 dla zakresu V - montażu płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych, technicznych, korytarzach w co najmniej dwóch budynkach biurowo usługowych lub użyteczności publicznej o pow. użytkowej 1000 m2 każdy; 7.3.6 dla zakresu VI - dostawy i montażu kabin sanitarnych do co najmniej dwóch budynkach biurowo usługowych lub użyteczności publicznej o pow. użytkowej 500 m2 każdy; 7.3.7 dla zakresu VII - dostawy i montażu luster w pomieszczeniach sanitarnych w co najmniej dwóch budynkach biurowo usługowych lub użyteczności publicznej o pow. użytkowej 500 m2 każdy; 7.3.8 dla zakresu VIII - montażu ścianek aluminiowych przeszklonych w co najmniej jednym budynku biurowo - usługowym lub użyteczności publicznej o pow. użytkowej 500 m2 oraz dostawy i montażu fasad zewnętrznych w co najmniej jednym budynku biurowo - usługowym lub użyteczności publicznej o pow. użytkowej 500 m2; 7.3.9 dla zakresu IX - dostawy i montażu żaluzji fasadowych w co najmniej jednym budynku biurowo usługowym lub użyteczności publicznej o pow. użytkowej 1000 m2; 7.3.10 dla zakresu X - dostawy i montażu stolarki drzwiowej, drzwi p.poż. i bram segmentowych do co najmniej w 2 budynków biurowo-usługowych lub użyteczności publicznej; 7.3.11 dla zakresu XI- dostawy i montażu co najmniej jednego żyrandola światłowodowego; 7.3.12 dla zakresu XII - instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z białym montażem w toaletach w co najmniej 2 budynkach biurowo- usługowych lub użyteczności publicznej o powierzchni 500 m2 każdy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 7.4 Warunki w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dla Generalnego Wykonawcy obejmują dysponowanie co najmniej: a) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika robót oraz b) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych wodociągowych, kanalizacyjnych do pełnienia funkcji kierownika robót, a dla Wykonawców częściowych - obejmują dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą: 7.4.1 dla zakresu I - uprawnienia ogólnobudowlane do nadzorowania prac objętych zakresem nr 1 lub przygotowanie zawodowe budowlane; 7.4.2 dla zakresu II - uprawnienia do montażu windy; 7.4.3 dla zakresu III - uprawnienia ogólnobudowlane do nadzorowania prac objętych zakresem nr 3; 7.4.4 dla zakresu IV - nie dotyczy; 7.4.5 dla zakresu V - uprawnienia ogólnobudowlane do nadzorowania tych prac 7.4.6 dla zakresu VI - uprawnienia ogólnobudowlane do nadzorowania prac objętych zakresem nr 6 lub przygotowanie zawodowe budowlane; 7.4.7 dla zakresu VII - przygotowanie zawodowe budowlane; 7.4.8 dla zakresu VIII - uprawnienia ogólnobudowlane do nadzorowania prac objętych zakresem nr 8; 7.4.9 dla zakresu IX - uprawnienia ogólnobudowlane do nadzorowania prac objętych zakresem nr 9; 7.4.10 dla zakresu X - uprawnienia ogólnobudowlane do nadzorowania prac objętych zakresem nr 10; 7.4.11 dla zakresu XI - uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej lub budowlanej; 7.4.12 dla zakresu XII - posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych wodociągowych, kanalizacyjnych pełnienia funkcji kierownika robót.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 7.5 Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej dla Generalnego Wykonawcy obejmują posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej dla - Generalnego Wykonawcy na kwotę co najmniej 1 000 000,00 a dla Wykonawców robót częściowych co najmniej na kwotę : 7.5.1 dla zakresu I, XII - 500 000,00; 7.5.2 dla zakresu II, III, IV, X - 300 000,00; 7.5.3 dla zakresu V - 250 000,00; 7.5.4 dla zakresu VI, XI - 100 000,00; 7.5.5 dla zakresu VII - 50 000,00; 7.5.6 dla zakresu VIII - 150 000,00; 7.5.7 dla zakresu IX - 1 000 000,00.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    3. Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec przesunięciu z powodu: 1) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, przy czym pod pojęciem siły wyższej strony rozumieją zdarzenia, których nie mogły przewidzieć, którym nie mogły zapobiec ani którym nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań; 2) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 3) wystąpienia innych okoliczności, które strony wspólnie uznają za powodujące konieczność zmiany terminu relacji umowy lub jej poszczególnych etapów, w szczególności z powodów technologicznych, przyczyn zewnętrznych nie mających charakter siły wyższej, obiektywnych utrudnień dotyczących dostaw materiałów lub urządzeń, itp. przy czym każdorazowo ocena zaistnienia takiego obiektywnego powodu wymaga uzgodnienia Stron; jeżeli Strony nie dojdą do porozumienia uznaje się, że termin pierwotnie ustalony jest obowiązujący.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.euro-centrum.com.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Ligocka 103 40-568 Katowice budynek nr 3 sekretariat.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2013 godzina 10:00, miejsce: ul. Ligocka 103 40-568 Katowice budynek nr 3 sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie udzielane jest w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; finansowanym ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu Państwa; w związku z umową o udzielenie wsparcia z dnia 08 października 2010 r. o nr POIG.05.03.00-00-010/10-0.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres nr 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż dywanowej wykładziny podłogowej przystosowanej do wykorzystania w pomieszczeniach z ogrzewaniem i chłodzeniem podłogowym do pomieszczeń biurowych i sali konferencyjnej oraz sali multimedialnej wraz z cokolikami oraz listwami progowymi w miejscach połączenia wykładziny z posadzką granitową zgodnie z projektem architektonicznym.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres nr 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż 2 wind osobowych oraz uzyskanie pozytywnej decyzji U.D.T. z odbioru prac, na podstawie projektu architektonicznego.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres nr 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż: 3.2.3.1 balustrad ze stali nierdzewnej na klatce schodowej segment A, B i hali C wraz z pochwytami, 3.2.3.2 balustrad ze stali w połączeniu z elementami ze szkła na atrium w całym segmencie B, 3.2.3.3 balustrad zewnętrznych przy schodach seg. A z pochwytami, oraz balustrad przy pochylni dla niepełnosprawnych wejście główne seg. B, 3.2.3.4 obudowy słupów ze stali nierdzewnej wraz z podkładem z płyty GK na holu w seg. B w ilości 8 szt. oraz 3.2.3.5 zabudowy ze stali nierdzewnej przy windach zgodnie z projektem aranżacji.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres nr 4.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa płytek ceramicznych (REX), płytek AMAZONIA KREM, nadruków na płytkach i dekorów zgodnie z projektem aranżacji.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.32.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres nr 5.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: montaż płytek ceramicznych (REX) w holu głównym seg B, oraz płytek w sanitariatach wraz z wykonaniem wylewki z folii płynnej, zabudową blatów, dekorów oraz zabudowa płytek ściennych AMAZONIA KREM z nadrukami i dekorami zgodnie z projektem aranżacji.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres nr 6.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż kabin sanitarnych - zgodnie z projektem aranżacji.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.13.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakres nr 7.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż luster w pomieszczeniach sanitarnych zgodnie z projektem aranżacji.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakres nr 8.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż ścianek aluminiowych szklanych do aneksów kuchennych oraz zabudowa daszków nad wejściami do budynku; dokończenie robót uzupełniających przy fasadach wraz z dostawą i montażem drzwi otwieranych automatycznie spełniających funkcję napowietrzania, uzupełnienie okien przy bramie seg. A na podstawie projektu architektonicznego i rys S1 (okna nad bramą seg. A).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.23.10-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakres nr 9.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dokończenie dostawy i montażu żaluzji zewnętrznych i wewnętrznych sterowanych automatycznie, wykonanie okablowania i podłączenie całego systemu do istniejących instalacji na podstawie projektu architektonicznego.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.57.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakres nr 10.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż kompletnej stolarki drzwiowej drewnianej w zakresie ościeżnic i skrzydeł drzwiowych w kolorze okleiny COIBRA z wbudowanym systemem kontroli dostępu, ścianek mobilnych dla sali konferencyjnej na I piętrze seg. C, oraz drzwi p.poż. i bram wjazdowych do segmentu A, B i C zgodnie z zestawieniem do projektu budowlanego rys A35/S5, i A6 wraz z wykonaniem robót budowlanych w zakresie wykończenia ścian wokół drzwi, wyrównanie tynków, zlicowaniem ościeżnic ze ścianami na podstawie projektu architektonicznego i projektu aranżacji.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakres nr 11.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż żyrandola światłowodowego - rzeźby świetlnej zlokalizowanego w holu seg. B wraz z podłączeniem do istniejących instalacji elektrycznych na podstawie projektu aranżacji.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakres nr 12.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dokończenie instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych wraz z białym montażem na podstawie projektu instalacji wodno - kanalizacyjnych wewnętrznych.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.