eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Modernizacja dróg powiatowych - nakładki bitumiczne o gr. 4 cm

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-24

Żnin: Modernizacja dróg powiatowych - nakładki bitumiczne o gr. 4 cm
Numer ogłoszenia: 95232 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie , Podgórzyn 62a, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3020668, faks 052 3020668.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdp-znin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg powiatowych - nakładki bitumiczne o gr. 4 cm.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładek bitumicznych o gr. 4,0 cm z betonu asfaltowego AC-11S (warstwa ścieralna) w ciągu dróg powiatowych: nr 2371C Barcin - Mamlicz od km 0+000 do km 4+685 dł. 4,685 km, nr 2366C Kania - Mamlicz - Złotowo od km 3+647 do km 3+780 dł.0,133 km, nr 2342C Wenecja - Dąbrowa od km 10+363 do km 13+595 dł. 3,232 km, nr 2359C Łabiszyn - Lisewo Kościelne od km 0+000 do km 0+505, od km 0+679 do km 1+598, od km 3+307 do km 4+059 łączna dł. 2,176 km, nr 2344C Łysinin - Folusz od km 2+698 do km 4+930 dł. 2,232 km, nr 2338C Żnin - Gąsawa - Ryszewo od km 16+722 do km 18+543 dł.1,821 km,nr 2304C Słabomierz - Żnin od km 0+000 do km 0+965, od km 1+185 do km 3+245 łączna dł. 3,025 km, nr 2321C Żerniki - Wiewiórczyn od km 0+000 do km 3+445 dł. 3,445 km. Na łącznej długości 20,749 km i powierzchni 109.509,00 m2 Na przedmiot zamówienia składa się: cięcie nawierzchni na niektórych odcinkach dróg, frezowanie nawierzchni na odcinku drogi nr 2371C Barcin - Mamlicz, regulacja studni kanalizacji deszczowej w ciągu drogi 2371C Barcin - Mamlicz, oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją w ilości 0,5 km/1 m2, ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego AC-11S warstwa ścieralna o gr. 4,0 cm w sposób zapewniający płynność przejazdu w miejscu styku nowej i starej nawierzchni. Roboty objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, kosztorysem ofertowym oraz projektem umowy. W sprawach nie uregulowanych należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. Zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie w celu zapoznania się ze stanem faktycznym odcinków dróg przeznaczonych do modernizacji. Nakładkę bitumiczna w ciągu drogi Barcin - Mamlicz należy wykonać po realizacji inwestycji objętej innym postepowaniem tj. Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2371C Barcin - Mamlicz od km 0+000 do km 0+613 wraz z utwardzeniem poszerzenia i ułożeniem korytek ściekowych przy istniejącej ścieżce rowerowej na długości 596 m. która upływa 10.08.2015. W przypadku zakończenia inwestycji przed 10.08.2015 Zamawiający poinformuję Wykonawcę o możliwości realizacji wykonania nakładki bitumicznej. Zamawiający określa następujące wymagania związane z realizacja zamówienia dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Wykonawca, któremu Zamawiający udzieli zamówienia publicznego, zobowiązany będzie zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wszystkie czynności podczas realizacji zamówienie. Nie wymaga się aby Kierownik Robót był zatrudniony na umowę o pracę, dopuszcza się umowę cywilnoprawną..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego do 50% wartości zamówienia podstawowego o takim samym charakterze.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100) przed upływem składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienia wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Zarządu Dróg Powiatowych w Żninie z/s w Podgórzynie, Podgórzyn 62a, 88 - 400 Żninie Nr konta: 32 8181 0000 0001 4863 2000 0003 z adnotacją: WADIUM - Modernizacja dróg powiatowych - nakładki bitumiczne o gr. 4 cm. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji bankowych powinno być wystawione na:Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z/s w Podgórzynie Podgórzyn 62a , 88-400 Żnin NIP: 562-15-38-164 Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: Potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca cię dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.Potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wyłącznie w formie oryginału dołączonego do ofertyWadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane na zasadach i trybie pokreślonym w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium winno być ważne przez okres związania z ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku Ocena spełnienia wymienionego wyżej warunku udziału w postepowaniu, zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy oświadczenia zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo zamówień Publicznych, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, zobowiązany jest wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch robót budowlanych dotyczących: budowy, przebudowy, remontu lub modernizacji dróg gdzie w zakres wchodziło ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego bądź mieszanki grysowo - mastykowej SMA, warstwy wiążącej lub ścieralnej na powierzchni minimum 45.000,00 m2 dla każdej roboty osobno. Ocena spełnienia wymienionego wyżej warunku udziału w postepowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty, określonych w punkcie X SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych np. konsorcjum, spółka cywilna, spełniają wymieniony wyżej warunek udziału w postepowaniu łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym w tym minimum: piła do cięcia asfaltu - 1 szt, frezarka do nawierzchni - 1 szt., skrapiarka do emulsji - 1 szt, układarka gąsienicowa do nawierzchni asfaltowych z elektronicznym sterowaniem równości układanej warstwy - 1 szt., walec drogowy odpowiedni dla zagęszczenia betonu asfaltowego AC11S - 2 szt., samochód samowyładowczy typu wywrotka lub ciągnik siodłowy z wywrotką z przykryciem brezentowym o ładowności min 20t - 5 szt. Ocena spełnienia wymienionego wyżej warunku udziału w postepowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty, określonych w punkcie X SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych np. konsorcjum, spółka cywilna, spełniają wymieniony wyżej warunek udziału w postepowaniu łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: Kierownik Robót legitymujący się uprawnieniami budowlanymi wymaganymi przepisami Ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm) oraz zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 roku. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 nr 83 poz. 578 z pózn. zm.), do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej bez ograniczeń. Ocena spełnienia wymienionego wyżej warunku udziału w postepowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty, określonych w punkcie X SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych np. konsorcjum, spółka cywilna, spełniają wymieniony wyżej warunek udziału w postepowaniu łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na minimalna sumę ubezpieczenia 500.000,00 zł słownie: (pięćset tysięcy zł00/100 ) Ocena spełnienia wymienionego wyżej warunku udziału w postepowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty, określonych w punkcie X SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych np. konsorcjum, spółka cywilna, spełniają wymieniony wyżej warunek udziału w postepowaniu łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dwóch robót dotyczących budowy, przebudowy, remontu lub modernizacji dróg gdzie w zakres wchodziło ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego bądź mieszanki grysowo - mastykowej SMA, warstwy wiążącej lub ścieralnej na powierzchni minimum 45.000,00 m2 dla każdej roboty osobno.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Prawidłowo wypełniony formularz oferty z kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w pkt VIII SIWZ, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Należy je złożyć w oryginale. Wykonawca jest również zobligowany do złożenia dowodów, że osoba podpisująca zobowiązanie, jest uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ Dokument z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wykazać:nazwę podmiotu udostepniającemu Wykonawcy dany zasób oraz wskazanie jego siedziby, nazwę podmiotu któremu udostępniono zasób (czyli Wykonawcę), określenie zadania, zakres dostępnych wykonawców zasobów innego podmiotu (tj. informacje jakie konkretnie zasoby zostaną udostępnione Wykonawcy),sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia (tj. informacje jak udostępnione zasoby będą wykorzystane przy realizacji zamówienia), charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem tj. informację na jakiej podstawie Wykonawca będzie dysponował udostępnionym zasobem),zakres i określenie udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca, składając ofertę, składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 że posiada pracowników zatrudnionych na umowę o pracę lub zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na czas realizacji zadania zgodnie z umową z Zamawiającym osób wykonujących czynności określone w pkt 9.1 SIWZ w przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej i podpisania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdp-znin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie, z/s w Podgórzynie Podgórzyn 62a 88-400 Żnin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie, z/s w Podgórzynie Podgórzyn 62a 88-400 Żnin Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie będzie finansowania ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.