eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi1)Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I. - Plac Słowiański, 2)Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I. - Budynek Urzędu Miasta, 3)Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I. - Wymiana okien w Pałacu Książęcym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-05

Żagań: Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi: 1)Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I. - Plac Słowiański, 2)Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I. - Budynek Urzędu Miasta, 3)Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I. - Wymiana okien w Pałacu Książęcym
Numer ogłoszenia: 95223 - 2014; data zamieszczenia: 05.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77539 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Żagańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z Żaganiu, ul. Miodowa 23, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4782211, faks 068 4782211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi: 1)Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I. - Plac Słowiański, 2)Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I. - Budynek Urzędu Miasta, 3)Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I. - Wymiana okien w Pałacu Książęcym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych pn. 1) Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I - Plac Słowiański, 2) Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I - Budynek Urzędu Miasta, 3) Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I - Wymiana okien w Pałacu Książęcym. 2.Zakres robót budowlanych zadań wymienionych w ust. 1 obejmuje: 1)Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I - Plac Słowiański A.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, parkingów i zjazdów znajdujących się w obrębie Placu Słowiańskiego w Żaganiu, określone jako ETAP II inwestycji pn. Przebudowa nawierzchni jezdni i chodników ul.: Rynek, II Armii Wojska Polskiego, Keplera, Długiej, Brackiej, Szprotawskiej (do ul. Wałowej) i Placu Słowiańskiego w Żaganiu. Plac zlokalizowany jest w centrum Żagania i stanowi obszar Starówki Miejskiej. Plac Słowiański obsługuje ruch kołowy i pieszy generowany przez mieszkańców pobliskich budynków, pracowników i petentów firm, punktów usługowych i instytucji znajdujących się w sąsiedztwie Placu Słowiańskiego. Na terenie Placu zlokalizowany jest parking dla samochodów osobowych. Istniejąca nawierzchnia ulic wykonana została w technologii bitumicznej, poprzez nakładkę na nawierzchnię z kostki kamiennej. Stan techniczny nawierzchni ulic jest niezadowalający - warstwa ścieralna jest wyeksploatowana, miejscowo uszkodzona podbudowa (koleiny i przełomy). Nawierzchnia ulic ograniczona jest granitowymi i miejscowo betonowymi krawężnikami. Nawierzchnia chodników na obszarze objętym opracowaniem wykonana jest z płyt chodnikowych betonowych 50x50x7cm oraz 35x35x5cm, kostki brukowej betonowej polbruk, a także kostki kamiennej bazaltowej 4/6 oraz płyt kamiennych o wymiarach nieregularnych około 60x120x8cm. B.W ramach przebudowy nawierzchni wykonane zostaną następujące roboty: -wymiana istniejących nawierzchni bitumicznych (wraz z podbudową) na nawierzchnie rozbieralne wykonane z kostki granitowej surowo łupanej i płyt kamiennych granitowych ciętych, -wykonanie nowych nawierzchni chodników, zjazdów, zatok postojowych i parkingów, -przebudowa istniejącego i budowa nowych odcinków oświetlenia drogowego (kable doziemne i słupy oświetleniowe),-budowa nowych i wymiana istniejących wpustów deszczowych wraz z przykanalikami oraz budowa nowych studni rewizyjnych na istniejących ciągach kanalizacji ogólnospławnej,-regulacja istniejących studni kanalizacyjnych, teletechnicznych, skrzynek zasuw i zaworów,-wycinka drzewa (1 szt.),-montaż nowego oznakowania pionowego i poziomego,-rekultywacja istniejących terenów zielonych. C.Szczegółowy zakres prac określony został w dokumentacji technicznej, załączonej do niniejszej specyfikacji, w szczególności zawierającej: a)Projekt budowlany (branża drogowa, sanitarna i elektryczna) b)Projekt wykonawczy (branża drogowa, sanitarna i elektryczna) c)Informację BIOZ, d)Specyfikacje techniczne, e)Przedmiar robót, f)Decyzję Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków g)Pozwolenie na budowę nr 402/2011 2)Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu - Etap I - Budynek Urzędu Miasta A.Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja budynku Urzędu Miasta Żagań. Budynek znajduje się na działce nr 1111 przy Placu Słowiańskim nr 17. Budynek wolnostojący, bryła na rzucie w kształcie niesymetrycznej litery U, elewacja frontowa od strony Placu Słowiańskiego. Obiekt 2-kondygnacyjny, z poddaszem częściowo użytkowym, podpiwniczony. Elewacja frontowa od Placu Słowiańskiego - 7-osiowa symetryczna, z centralnie umieszczonym ryzalitem trzykondygnacyjnym o 3 osiach. Jest to budynek użyteczności publicznej, w budynku znajdują się pomieszczenia biurowe oraz techniczne, związane z działalnością Urzędu. W ramach rewitalizacji, remontu i częściowej przebudowy, planowany jest remont i kolorystyka elewacji, remont dachu, wymiana drzwi wejściowych od strony podwórza (dostosowania wejścia dla osób na wózkach). B.Zakres prowadzonych prac obejmuje: 1)prace rozbiórkowe i przygotowawcze, 2)wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej w murach, 3)remont pokrycia dachu oraz naprawa istniejącej instalacji odgromowej 4)wymiana stolarki okiennej 5)remont elewacji - wykonanie tynków i kolorystyki elewacji oraz naprawa detali architektonicznych Uwaga: przedmiot zamówienia nie obejmuje prac wewnątrz budynku opisanych w projekcie budowlanym (Część E). C.Szczegółowy zakres prac określony został w dokumentacji technicznej, załączonej do niniejszej specyfikacji, w szczególności zawierającej: 1.Projekt budowlany, 2.Projekt wykonawczy, 3.Informację BIOZ, 4.Specyfikacje techniczne, 5.Przedmiar robót, 6.Decyzję Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków 7.Pozwolenie na budowę nr 132/2014 3)Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I. - Wymiana okien w Pałacu Książęcym. A.Przedmiotem zamówienia jest wymiana oraz renowacja stolarki okiennej i okiennic w skrzydle zachodnim i północnym Pałacu Książęcego położonego na działce nr 799, przy ul. Szprotawskiej 4, 68-100 Żagań. B.Zakres prac obejmuje: demontaż istniejącej stolarki i częściowo parapetów, renowacja okien wskazanych do zachowania, osadzenie nowej stolarki wg załączonych wykazów z uszczelnieniem i obróbką, osadzenie skrzydeł wewnętrznych przy oknach krosnowych do zachowania i renowacji, renowacja okiennic, rozbiórka muru w miejscu projektowanych drzwi ewakuacyjnych, w taki sposób, aby nie uszkodzić elewacji (piwnica), uzupełnienie ubytków tynku na ościeżach, naprawa i malowanie ościeży w kolorze jak istniejące, demontaż i ponowny montaż parapetów wewnętrznych z częściową wymianą zniszczonych w czasie demontażu parapetów na nowe. Wymiana stolarki okiennej skrzydła północnego i zachodniego Pałacu Książęcego w Żaganiu -wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - piwnica (wymiana okien typu O1 - 26 szt., wymiana okien typu O2 - 7 szt., wymiana drzwi zewnętrznych DN1 - 1 szt.), -wymianę stolarki okiennej - parter (wymiana okien typu O3 - 21 szt., wymiana okien typu O4 - 14 szt., wymiana okien typu O5 - 2 szt., renowacja okiennic wewnętrznych OK-1 - 8 szt., renowacja okien OR-1 - 4 szt.), -wymianę stolarki okiennej - I-sze piętro (wymiana okien typu O3 - 15 szt., wymiana okien typu O3b - 9 szt., wymiana okien typu O5 - 3 szt., montaż skrzydła wewnętrznego typu O6 - 15 szt., montaż skrzydła wewnętrznego typu O7 - 1 szt., wymiana drzwi tarasowych typu DT1 - 2 szt., wymiana drzwi tarasowych typu DT - 2 szt., renowacja okien typu R-6 - 15 szt., renowacja okien typu R-7 - 1 szt.) C.Dodatkowe wymagania dot. realizacji przedmiotu zamówienia: 1)przy oknach krosnowych do renowacji - do uzupełnienia szklenia należy w miarę możliwości przewidzieć wykorzystanie istniejących szyb walcowanych (z okien do likwidacji), 2)prace związane z demontażem stolarki należy wykonywać ostrożnie, aby nie uszkodzić warstw malarskich na ościeżach od strony elewacji oraz od wnętrza pomieszczeń, 3)przed zamówieniem stolarki wymiary wszystkich otworów należy sprawdzić na budowie, 4)stolarkę (profile, okucia, klamki, zawiasy, kolor i inne detale) - należy wykonać w nawiązaniu do nowej stolarki osadzonej w skrzydle wschodnim pałacu w 2012 roku, 5)w przypadku odkrycia w trakcie prowadzenia robót przedmiotu lub malatury, co do których istnieje przypuszczenia, iż jest on zabytkiem, wykonawca jest zobowiązany: a)wstrzymać wszelkie roboty mogące uszkodzić lub zniszczyć odkryty przedmiot, b)zabezpieczyć przy użyciu dostępnych środków ten przedmiot i miejsce jego odkrycia, c)niezwłocznie zawiadomić o tym Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, a jeśli nie jest to możliwe, Burmistrza Miasta Żagania. D.Szczegółowy zakres prac określony został w dokumentacji technicznej, załączonej do niniejszej specyfikacji, w szczególności zawierającej: 1.Projekt budowlany - wyciąg z projektu obejmujący przedmiot zamówienia, 2.Program prac renowacji stolarki okiennej, 3.Przedmiar robót, 4.Decyzję Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, 5.Pozwolenie na budowę nr 522/2008. 3. Sposób realizacji zamówienia: 3.1. Wymagany skład Zespołu Nadzoru: 1)Kierownik Zespołu Nadzoru - Inspektor nadzoru robót budowlanych - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjnobudowlanej, posiadająca co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru (podstawa prawna §24 ust.1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych Dz.U. z 2011r. Nr 165, poz. 987) 2)Inspektor nadzoru robót drogowych - min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami o specjalności drogowej, 3)Inspektor nadzoru robót sanitarnych - min 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami o specjalności sieci sanitarne, instalacje i urządzenia cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne, 4)Inspektor nadzoru robót elektrycznych - min. 1 osoba, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami elektrycznymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3.2 Wymagania w zakresie co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru stawiane są wyłącznie w stosunku do Kierownika Zespołu Nadzoru. W przypadku składu zespołu z więcej niż jedną osobą do nadzoru robót budowlanych o specjalności konstrukcyjno budowlanej - wymagane jest wyłącznie posiadanie przez te osoby uprawnień budowlanych bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3.3 Inspektorzy nadzoru muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz należeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.4 Szczegółowe wymagania w zakresie doświadczenia Wykonawcy oraz osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia, zawiera rozdział IV Specyfikacji - Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 3.5 Kierownik Zespołu Nadzoru będzie koordynował prace Zespołu Nadzoru i występował jednocześnie jako Inspektor Nadzoru z ramienia Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia określonymi dla wykonawców w oparciu o dokumenty przetargowe. 3.6 Zakres zadań Inspektorów Nadzoru/Zespołu Nadzoru będzie obejmował, w szczególności : 1)realizację obowiązków wynikających z przepisów art. 25, 26 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych, 2)nadzorowanie inwestorskie przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, 3)reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4)wszystkie inne pośrednie zadania niezbędne do prawidłowego prowadzenia inwestycji. 3.7. Szczegółowy zakres zadań i obowiązków Wykonawcy zawiera wzór umowy - załącznik nr 7 do Specyfikacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Priorytet IV. Rozwój i modernizacja infrastruktury społecznej. Działanie 4.3. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i wiejskich.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Doradztwo i Zarządzanie Edukacja i Nadzór Iwona Gurlaga, ul. Pułaskiego 1a/2, 58-562 Podgórzyn, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40198,40

  • Oferta z najniższą ceną: 40198,40 / Oferta z najwyższą ceną: 97416,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.