eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › przebudowa sanitariatów z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz wykonanie instalacji elektrycznej - oświetlenie administracyjne (korytarzy pięter I - X, parteru i piwnic, zadaszenie) w Domach Studenckich Nr 1 i Nr 2 Uniwersytetu Warszawski



Ogłoszenie z dnia 2006-02-21

POZYCJA 9521

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: przebudowa sanitariatów z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz wykonanie instalacji elektrycznej - oświetlenie administracyjne (korytarzy pięter I - X, parteru i piwnic, zadaszenie) w Domach Studenckich Nr 1 i Nr 2 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 97/99 i 95/97

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Warszawski, do kontaktów: Agnieszka Zawistowska - Dział Zamówień Publicznych, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5522508, fax 022 5522507, e-mail: dzp@adm.uw.edu.pl, www.uw.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa sanitariatów z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz wykonanie instalacji elektrycznej - oświetlenie administracyjne (korytarzy pięter I - X, parteru i piwnic, zadaszenie) w Domach Studenckich Nr 1 i Nr 2 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 97/99 i 95/97. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wszystkich sanitariatów w istniejących budynkach Domu Studenta Nr 1 i Nr 2 przy ul. Żwirki i Wigury 97/99 i 95/97 (na kondygnacjach mieszkalnych od piętra 1 do 10) oraz wykonanie instalacji elektrycznej - oświetlenie administracyjne (korytarzy pięter I-X, parteru i piwnic, zadaszenia). Celem przebudowy zespołów sanitarnych jest poprawienie warunków sanitarnych w akademikach, z jednoczesnym dostosowaniem pomieszczeń sanitarnych dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W tym celu adaptuje się jeden pokój mieszkalny znajdujący się przy każdym z zespołów w celu powiększenia zespołu sanitarnego. Zaprojektowano również powiększenie otworów drzwiowych w pokoju przyległym do zespołu sanitarnego wraz z zamontowaniem umywalki dla osób niepełnosprawnych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dom Studenta Nr 1, ul. Żwirki i Wigury 97/99, 02-089 Warszawa oraz Dom Studenta Nr 2, ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres robót obejmować będzie m.in.: 1) przebudowę sanitariatów w DS. Nr 1 i DS. Nr 2 w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej, 2) dostosowanie akademików DS. Nr 1 i DS. Nr 2 do wymogów bezpieczeństwa w zakresie ppoż. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.06.2006; data zakończenia: 10.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 105 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004 r. Szczegółowe warunki wymagane oraz dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania. W celu potwierdzenia spełniania tych warunków Wykonawca przedstawi: 1) Aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne), posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (dot. podmiotów zbiorowych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami dolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania tych warunków: 2.1. Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył niżej określone prace i przedstawi odpowiednie oświadczenia i dokumenty: 1) Wykaz zrealizowanych - ukończonych - w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia obejmującym w szczególności wykonanie instalacji sanitarnych wraz z wentylacją mechaniczną. Każda z wykazanych robót o wartości nie mniejszej niż 1.000.000, 00 zł (brutto). 2) Wykonawca załączy kserokopię dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 2.2. Wykonawca musi dysponować w okresie realizacji umowy sprzętem niezbędnym do wykonywania zamawianych robót. 2.3. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i przedstawi odpowiednie oświadczenie dokumenty: 1) Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi: a) kierownik budowy - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj.: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. b) kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj.: uprawnienia budowlane elektryczne kwalifikacyjne grupa D do 1 kV + pomiary, c) kierownik robót sanitarnych - uprawnienia budowlane w branży sanitarnej odpowiednie do przedmiotu zamówienia, d) pracownicy (wykonujący roboty) uprawnienia elektryczne kwalifikacyjne - grupa E do 1 kV, w tym co najmniej dwóch z uprawnieniami do pomiarów, e) pracownicy (wykonujący roboty spawalnicze) uprawnienia spawalnicze w zakresie konstrukcji stalowych. f) aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej dla kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych. 2) Wykonawca przedstawi dla osób wymienionych w ust. 2 pkt. 2.3. kserokopie wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej dla kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca wykaże jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ubezpieczenie działalności zawodowej, na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 złotych. W celu potwierdzenia spełniania warunku przedstawionego w niniejszym ustępie Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymienionych w ustępach 1 ¸3 oparty będzie na zasadzie: TAK/NIE (SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.04.2006, cena - 320,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.04.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.04.2006, godzina 10:15, Uniwersytet Warszawski, Dział Zamówień Publicznych, oficyna "Pod wizytkami" ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 34.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 13.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.