eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa szczepionki przeciw Meningococom typu C oraz szczepionki pneumokokowej sacharydowej według 2 pakietów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Kraków: Dostawa szczepionki przeciw Meningococom typu C oraz szczepionki pneumokokowej sacharydowej według 2 pakietów
Numer ogłoszenia: 95213 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4110833, 4211344, 4211186, fax 012 4213765.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szczepionki przeciw Meningococom typu C oraz szczepionki pneumokokowej sacharydowej według 2 pakietów.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionki przeciw Meningococom typu C oraz szczepionki pneumokokowej sacharydowej skoniugowanej adsorbowanej, zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do SIWZ, poniżej 206 000 eur

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.45.16.00 - Szczepionki Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.16.00 - Szczepionki .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Złożą dokumenty określone w punkcie VII SIWZ. Ocena spełniania warunków umożliwiających udział w postępowaniu będzie dokonywana poprzez: - bezpośrednie badanie kompletności i wiarygodności złożonych dokumentów - sprawdzenie dokumentów pod względem zgodności z ustawą oraz obowiązującymi przepisami i wymogami SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnione i podpisane - odpowiednio załączniki nr 1 i 2 do SIWZ; 2. Wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy (według załącznika nr 5 do SIWZ); 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 oraz art. 24 ustawy (według załącznika nr 6 do SIWZ); 6. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, o których mowa w ust. 3 (według załącznika nr 7 do SIWZ) 7. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. Świadectwo rejestracji); 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę gwarancyjną minimum 300 000 zł. 9. Wykaz co najmniej 2 wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, o wartości ok. 200 000 zł w ciągu roku (według załącznika nr 8 do SIWZ ) oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy wykonane zostały należycie -tj. np. referencje; 10. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (np. zezwolenie na prowadzenie Hurtowni Farmaceutycznej lub inne zezwolenie na prowadzenie sprzedaży leków). 11. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument wymieniony w ust. 5 niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenia, o którym mowa w ust. 1-4 oraz 7-10 niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców. B) Dokumenty, o których mowa w ust. 3, 7-8, 10 niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, D) Dokumenty, o których mowa w pkt. C) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt C), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciecyszpital.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika w Krakowie ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika w Krakowie ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków, Sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szczepionki przeciw Meningococom typu C, inj. 0,5 ml x 1 amp., ilość: 2300.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szczepionki pneumokokowej sacharydowej skoniugowanej adsorbowanej 0,5ml x 1 amp.-strz, ilość: 340.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.