eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja auli w zakresie robót budowlanych, instalacji elektrycznych i sanitarnych w Zespole Szkół im. M. Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie - zamówienie uzupełniające do zamówienia 87/ZP/11 (sprawa nr 19/ZP/12)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-26

Warszawa: Modernizacja auli w zakresie robót budowlanych, instalacji elektrycznych i sanitarnych w Zespole Szkół im. M. Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie - zamówienie uzupełniające do zamówienia 87/ZP/11 (sprawa nr 19/ZP/12)
Numer ogłoszenia: 95199 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79389 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja auli w zakresie robót budowlanych, instalacji elektrycznych i sanitarnych w Zespole Szkół im. M. Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie - zamówienie uzupełniające do zamówienia 87/ZP/11 (sprawa nr 19/ZP/12).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniającego jest wykonanie robót budowlanych tego samego rodzaju, które są wykonywane podczas realizacji zamówienia podstawowego i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wskazane poniżej kody CPV planowanych do wykonania robót budowlanych są tożsame z kodami zawartymi w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie n/w robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej: 1)roboty związane z przystosowaniem łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych, 2)montaż żaluzji wewnętrznych sterowanych w oknach, 3)wymiana drzwi zewnętrznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INBUD s.c. Bartosz Woszczyna, Tadeusz Woszczyna, ul. Zwycięzców 32/20, 03-938 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71293,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87237,00

  • Oferta z najniższą ceną: 87237,00 / Oferta z najwyższą ceną: 87237,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie uzupełniające dotyczy robót związanych z modernizację auli w zakresie robót budowlanych, instalacji elektrycznych i sanitarnych w Zespole Szkół im. M. Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie n/w robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej: 1)roboty związane z przystosowaniem łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych, 2)montaż żaluzji wewnętrznych sterowanych w oknach, 3)wymiana drzwi zewnętrznych. Powyższe roboty polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego, tj.: modernizacji auli w zakresie robót budowlanych, instalacji elektrycznych i sanitarnych w Zespole Szkół im. M. Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie - sprawa nr 87/ZP/11. Kody CPV planowanych do wykonania robót budowlanych są tożsame z kodami zawartymi w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. W ogłoszeniu o zamówieniu w postępowaniu podstawowym (ogłoszenie nr 298773-2011 z dnia 16.11.2011 r.), które było przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę 461.035,98 zł. Wartość zamówienia wraz z robotami uzupełniającymi została ustalona na kwotę (netto) 691.553,97 zł. W tym wartość przewidywanych zamówień uzupełniających została ustalona na kwotę 230.517,99 zł co stanowiło 50% wartości zamówienia podstawowego. Umowa na zamówienie podstawowe została zawarta w dniu 22.12.2011r. nr IR-C-WOL/V/10/15-149/2011/2348 z Bartoszem Woszczyną i Tadeuszem Woszczyną, wspólnikami spółki cywilnej, działającymi wspólnie pod nazwą INBUD s.c. Bartosz Woszczyna, Tadeusz Woszczyna, ul. Zwycięzców 32/20, 03-938 Warszawa. Niniejsze zamówienie jest pierwszym zamówieniem uzupełniającym na roboty budowlane i jego wartość netto wynosi 70.924,39 zł co stanowi ok. 15,38 % wartości zamówienia podstawowego i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Reasumując powyższe, zaistniały przesłanki do udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.