eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › modernizacja rurociągów magistralnych na terenie m. Tarnowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-21

POZYCJA 9515

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tarnów: modernizacja rurociągów magistralnych na terenie m. Tarnowa Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Tarnowskie Wodociągi sp. z o.o., do kontaktów: Alfred Ważny, ul. Narutowicza 37, 33-100 Tarnów, tel. +48 14 6235300, fax +48 14 6235400, e-mail: biuro@tw.tarnow.pl, www.tw.tarnow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja rurociągów magistralnych na terenie m. Tarnowa. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Projektowanie i wykonanie renowacji rurociągów magistralnych wodociągowych. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie metodami bezwykopowymi renowacji magistral wodociągowych na terenie miasta Tarnowa zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC. *) Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowanie i Budowa dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę - wydanie angielsko-polskie 2004 r. (tłumaczenie 1, wydanie 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej FIDIC. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: na terenie Gminy Miasta Tarnów. Kod NUTS: PL061. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 45.23.32.10 - Roboty w zakresie nawierzchni autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.10 - Roboty w zakresie nawierzchni autostrad Oryginalny kod CPV: 74.14.21.20 - Usługi projektowe, inne niż w zakresie robót budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Renowacja rurociągów magistralnych wodociągowych. Zaprojektowanie i wykonanie renowacji magistral wodociągowych metodami bezwykopowymi na terenie miasta Tarnowa zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC. Do wykonania przewiduje się: Renowację 6 230 m magistrali wodociągowej, DN 400 - 600 mm *) Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowanie i Budowa dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę - wydanie angielsko-polskie 2004 r. (tłumaczenie 1, wydanie 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej FIDIC. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.03.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 30 000 euro. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie z podatkiem VAT. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Funduszu Spójności, płatności dokonywane będą według zasad opisanych w Warunkach Szczegółowych Kontraktu stanowiącą - część II SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie których oferta została uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy muszą zawrzeć umowę konsorcjum w drodze umowy cywilno-prawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) spełniać warunki udziału w postępowaniu z art. 22 uPzp i nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek musi być spełniony dla każdego z nich), 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w liczbie co najmniej 35 pracowników oraz liczebności co najmniej 5 osób personelu kierowniczego. b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Ekspert 1 - Przedstawiciel Wykonawcy posiadający co najmniej 7 lat doświadczenia (kierowanie lub koordynacja) w zarządzaniu kontraktami na roboty oraz wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu jednej zakończonej inwestycji w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC. - Ekspert 2 .- Projektant posiadający co najmniej 7 letnie doświadczenie przy projektowaniu sieci wodociągowych, w tym wykazać się zaprojektowaniem renowacji sieci wodociągowych o min. średnicy DN 300 i łącznej długości min. 1500 m.b. - Ekspert 3 - Kierownik Budowy posiadający co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu inżynierii sanitarnej, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika budowy. - Ekspert 4 - Kierownik robót sanitarnych posiadający co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu budowy sieci wod. - kan., w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika takich robót; c) Wykonać w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o min. DN 400 i łącznej długości min. 2000 m.b. Za roboty o podobnym charakterze Zamawiający uważa renowacje sieci wodociągowych metodami bezwykopowymi z zastosowaniem rur PE. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej I finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął średni roczny przychód w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, co najmniej w wysokości 5 mln PLN. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 mln. PLN. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 96 poz. 817) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - odpowiednie uprawnienia budowlane stwierdzające przygotowanie zawodowe; wymagane dla Ekspertów od nr 2 do nr 4 - dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; wymagane dla Ekspertów w od nr 2 do nr 4; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), f) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Pzp i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z Wykonawców, dopuszcza się też możliwość wspólnego złożenia oświadczenia przez uczestników konsorcjum lub złożenia takiego oświadczenia przez Lidera (Pełnomocnika) konsorcjum występującego w imieniu wszystkich jego uczestników), 1. Stosownie do treści par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.2.1.1)a)d)e) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.2.1.)a)c)d)e) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić streszczenie informacji finansowych 2. Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej . W przypadku Wykonawców zagranicznych do obliczenia średniego rocznego przychodu Wykonawca przyjmie średni kurs NBP na ostatni dzień danego roku. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem www: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm. W przypadku powyższych dokumentów (poza wartością przychodu) sporządzonych w walucie innej niż złoty Wykonawca przeliczy wartości określone w dokumentach na złote według średniego kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informacją na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego. b) Wykonawca (jeden dokument dla Wykonawców składających ofertą wspólną) przedłoży wykaz osób niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia oraz Informacje o osobach wyznaczonych do wykonywania zamówienia. c) Wykonawcy (jeden dokument dla Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia". 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 103 - 102697 z dnia 31.05.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2003/PL/16/P/PE/045-04/02. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 21.03.2006, cena - 100 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Spółki lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.03.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.03.2006, godzina 12:30, Tarnowskie Wodociągi sp. z o.o. ul. Narutowicza 37, 33-100 Tarnów, Polska, I piętro (sala konferencyjna, pok. nr 200).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Fundusz Spójności "Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Tarnowie" 2003/PL/16/P/PE/045. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.