eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykoanie projektu budowlano- wykonawczego odbudowy cieku Ceglanka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Poznań: Wykoanie projektu budowlano- wykonawczego odbudowy cieku Ceglanka
Numer ogłoszenia: 95159 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, faks 061 8785210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykoanie projektu budowlano- wykonawczego odbudowy cieku Ceglanka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlano- wykonawczego odbudowy cieku Ceglanka. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego - 5 egz.; zawierającego: - wykonanie uzupełniających badań geotechnicznych wraz z dokumentacją, - wykonanie uzupełniających pomiarów - aktualizacja mapy zasadniczej profilu przekrojów poprzecznych, - wykonanie uzupełniających pomiarów inwentaryzacyjnych istniejących budowli hydrotechnicznych i istniejących wylotów wraz z ich oceną, - wykonanie hydrologii cieku wraz z oceną zrzutów ścieków projektowanych i istniejących, - wykonanie operatu wodno-prawnego, - projekt zagospodarowania terenu, - inwentaryzacja zadrzewień, - projekt przebudowy koryta cieku z profilem podłużnym dla cieku Ceglanka i jego dopływu - materiały dotyczące własności gruntów, - projekt nowych budowli hydrotechnicznych, - kosztorysy inwestorskie - 3 egz., - przedmiary robót - 3 egz., oraz dokumentację uzupełniającą: b) specyfikację technicznego wykonania i odbioru robót - 3 egz. wraz z uzyskaniem c) decyzji - pozwolenia wodno-prawnego, d) decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, e) decyzji - pozwolenia na budowę.,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1 dysponowanie minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia projektowe w zakresie melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych łącznie z wpisem na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa; 2.2 posiadanie doświadczenia w zakresie wykonania z należytą starannością minimum trzech prac projektowych z zakresu regulacji rzek, renowacji zbiorników wodnych lub budowli hydrotechnicznych, wykonanych w okresie 21.06.2006-21.06.2009 r., o wartości ( brutto) każdej z prac minimum 50 000 zł. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełniania w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art.22 ust.1 i 2 ustawy ; 3. Wypełniony i podpisany wykaz prac z podaniem ich wartości ,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wykonane zostały należycie, w zakresie wymaganym w pkt. V.2.2 SIWZ; 4. Dokument potwierdzający posiadanie przez min. jedną osobę przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia uprawnień projektowych w zakresie melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych łącznie z wpisem na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów. Ponadto dokumentami wymaganymi są: 1. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. Podpisana i odpowiednio wypełniona oferta..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Miasta Poznania, Biurze Zamówień Publicznych, pl. Kolegicaki 17, 61-841 Poznań, pok. 444.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Miasta Poznania, Biurze Zamówień Publicznych, pl. Kolegicaki 17, 61-841 Poznań, pok. 446.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 02.08.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.