eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Przebudowa systemu odwodnienia drogi powiatowej Nr 1665 O w Korzękwicach Znak sprawy TN.343.38.2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-21

Nysa: Przebudowa systemu odwodnienia drogi powiatowej Nr 1665 O w Korzękwicach Znak sprawy TN.343.38.2016
Numer ogłoszenia: 95155 - 2016; data zamieszczenia: 21.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie , ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. (077) 4482408, faks (077) 4482408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa systemu odwodnienia drogi powiatowej Nr 1665 O w Korzękwicach Znak sprawy TN.343.38.2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Przebudowę systemu odwodnienia drogi powiatowej Nr 1665 O w Korzękwicach Zakres robót : - roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne - kanalizacja deszczowa, - roboty montażowe - kanalizacja deszczowa, - roboty wykończeniowe, - przepust pod drogą, - przepust pod zjazdami, - roboty odtworzeniowe: elementy ulic,podbudowy,nawierzchnie, - tereny zielone, Zakres rzeczowy: Roboty przygotowawcze 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - sieć kanalizacji deszczowej na długości 0,08 km, 2) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym- przykanaliki wpustów ulicznych, przyłącza rur spustowych budynku świetlicy wiejskiej na długości 0,05 km, Roboty rozbiórkowe 3) Roboty remontowe - cięcie piła nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm 26-75 pojazdów na godzinę - cięcie nawierzchni jezdni dla zabudowy kanalizacji deszczowej na długości 62,00 m, 4) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych o grubości 3cm na powierzchni 66,50 m2, 5) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - dalszy 1 cm grubości - grubość w-wy 10 cm na powierzchni 66,50 m2, 6) Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14*12 cm lub żużlowej 14*14cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin paskiem ( do ponownego wbudowania) na powierzchni 117,10 m2, 7) Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 50*50*7cm na podsypce piaskowej (do przekazania właścicielowi) na powierzchni 14,50 m2, 8) Rozebranie krawężników betonowych 15*30 cm na podsypce cementowo- piaskowej (do ponownego wbudowania) na długości 53,00 m, 9) Rozebranie ław pod krawężniki z betonu w ilości 3,34 m3, 10) Rozebranie obrzeży 8*30 cm na podsypce piaskowej - obrzeża na ławie betonowej (do ponownego wbudowania) na długości 35,00 m, 11) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu o grubości 12 cm na powierzchni 75,60 m2, 12) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. I-III w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku na odległość do 1km samochodami samowyładowczymi w ilości 19,06 m3, 13) Dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej ( kat. gr. I- IV) krotność= 46 w ilości 19,06 m3, 14) Opłata za składowanie gruzu na wysypisku miejskim w ilości 19,06 m3, Roboty ziemne - kanalizacja deszczowa 15) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III- IV z transportem urobku na odległość do 1km samochodami samowyładowczymi - sieć kanalizacji deszczowej w ilości 157,19 m3, 16) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III- IV z transportem urobku na odległość do 1km samochodami samowyładowczymi - przykanaliki kanalizacji deszczowej, przyłącza rur spustowych budynku świetlicy wiejskiej w ilości 79,88 m3, 17) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III- IV z transportem urobku na odległość do 1km samochodami samowyładowczymi - studnie kd w ilości 35,95 m3, 18) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III- IV z transportem urobku na odległość do 1km samochodami samowyładowczymi - wpusty uliczne w ilości 11,67 m3, 19) Ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km ( kat. gr. IV) - sieć kanalizacji deszczowej w ilości 39,30 m3, 20) Ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km ( kat. gr. IV) przyłącza kanalizacji deszczowej, przyłącza rur spustowych budynku świetlicy wiejskiej w ilości 19,97 m3, 21) Ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km ( kat. gr. IV) studnie kd w ilości 8,99 m3, 22) Ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km ( kat. gr. IV) - wpusty uliczne w ilości 2,92 m3, 22) Dodatek za każdy rozpoczęty 1km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej ( kat. gr. I- IV) - wywóz urobku na składowisko odpadów komunalnych - krotność= 19 w ilości 157,94 m3, 23) Pełne umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi (wpraskami) w gruntach suchych - wyk. o szer. do 1m i głęb. do 3,0 m, grunt kat. I- IV - sieć kanalizacji deszczowej na powierzchni 357,26 m2, 24) Umocnienie ścian wykopów palami szalunkowymi na gł. do 3,0 m pod komory, studzienki itp. na sieciach zewnętrznych w gruntach suchych kat. I- IV wraz z rozbiórką - studnie kd na powierzchni 35,95 m2, 25) Pełne umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi (wpraskami) w gruntach suchych - wyk. o szer. do 1m i głęb. do 3,0 m, grunt kat. I- IV - przykanaliki wpustów ulicznych na powierzchni 165,94 m2, 26) Umocnienie ścian wykopów palami szalunkowymi stalowymi na gł. do 3,0 m pod komory, studzienki itp. na sieciach zewnętrznych w gruntach suchych kat. I- IV wraz z rozbiórką - wpusty uliczne kd na powierzchni 33,77 m2, 27) Podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych podsypka pod rurociąg i studzienki gr. 20 cm - kanał deszczowy, studnie, studnie wpustów w ilości 24,11 m3, 28) Podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych podsypka pod rurociąg i studzienki gr. 20 cm - przyłącza kanalizacji deszczowej w ilości 9,90 m3, 29) Podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych obsypka gr. 30 cm pod kanał - sieć kanalizacji deszczowej ( 400) w ilości 54,07 m3, 30) Podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych obsypka gr. 30 cm ponad kanał - przyłącza kanalizacji deszczowej (200) w ilości 18,39 m3, 31) Zasypywanie wykopów o ścianach pionowych o szerokości 0,8 - 2,5 m i głęb. do 3,0 m w gr. kat. I-III współczynnik zagęszczenia Js= 1,00 - zasyp pospółką w ilości 177,96 m3, Roboty montażowe - kanalizacja deszczowa 32) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 400 mm na długości 83,90 m, 33) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm na długości 38,50 m, 34) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm na długości 6,50 m, 35) Kształtki PVC kanalizacyjne jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 400 mm - trójnik w ilości 1 szt. 36) Kształtki PVC kanalizacyjne jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 400 mm - trójnik 400-200 w ilości 1 szt, 37) Kształtki PVC kanalizacyjne jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 400 mm - kolano w ilości 1 szt, 38) Kształtki PVC kanalizacyjne jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 160 mm - kolano w ilości 4 szt, 39) Kształtki PVC kanalizacyjne jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 160 mm - czyszczak w ilości 2 szt, 40) Kształtki PVC kanalizacyjne jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 160 mm - redukcja 110-160 w ilości 2 szt, 41) Kształtki PVC kanalizacyjne jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 160 mm - przejście szczelne w ilości 2 szt, 42) Wylot żelbetowy prefabrykowany, zgodny z rys. szczegółowym w ilości 1 szt, 43) Osadnik żelbetowy z krata na wlocie przed studnią D5, zgodny z rys. szczegółowym w ilości 1 szt, 44) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębokości 3m w ilości 6 studni, 45) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie za każde 0,5 m różnicy głębokości w ilości - 12, 46) Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu- wpusty uliczne przykrawężnikowe w ilości 5 szt, 47) Próba wodna szczelności kanałów rurowych o śr. nominalnej 400 mm w ilości 6 prób, 48) Próba wodna szczelności kanałów rurowych o śr. nominalnej 200 mm w ilości 5 prób, Roboty wykończeniowe 49) umocnienie dna i skarp zbiorników terenowych płytami drogowymi wielootworowymi - płyt ażurowe 60*40*9 na powierzchni 9,60 m2, Przepust pod drogą 50) Wykopy oraz przekopy o głębokości do 3,0 m wyk. na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 - 0,60 m3 w gr. kat. III- IV w ilości 19,01 m3, 51) Wykopy liniowe o szerokości 0,8 - 2,5 m i głębokości do 1,5 m o ścianach pionowych w gruntach suchych kat. III- IV w ilości 4,75 m3, 52) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. I-III w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku na odległość do 1km samochodami samowyładowczymi w ilości 23,76 m3, 53) Dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej ( kat. gr. I- IV) - krotność= 19 w ilości 23,76 m3, 54) Opłata za składowanie gruzu na wysypisku miejskim w ilości 23,76 m3, 55) Podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych - fundament z pospółki pod przepustem w ilości 5,28 m3, 56) Kanały z rur polietylenowych o śr. nominalnej 600 mm - rura śr. 600 mm na długości 12,0 m, 57) Podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych w ilości 15,09 m3, 58) Przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe betonowe w ilości 0,80 m3, 59) Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 60 cm w ilości 2 szt, Przepust pod zjazdami 60) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - przepusty pod zjazdami na długości 0,03 km, 61) Wykopy oraz przekopy o głębokości do 3,0 m wyk. na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 - 0,60 m3 w gr. kat. III- IV w ilości 32,65 m3 62) Wykopy liniowe o szerokości 0,8 - 2,5 m i głębokości do 1,5 m o ścianach pionowych w gruntach suchych kat. III- IV w ilości 8,16 m3, 63) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. I-III w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku na odległość do 1km samochodami samowyładowczymi w ilości 40,81 m3, 64) Dodatek za każdy rozpoczęty 1km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej ( kat. gr. I- IV) - krotność= 19 w ilości 40,81 m3, 65) Opłata za składowanie gruzu na wysypisku miejskim w ilości 40,81 m3, 66) Podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych - fundament z pospółki pod przepustem w ilości 11,66 m3, 67) Przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 60 cm - przepusty z rur śr. 60 cm na długości 26,50 m, 68) Podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych - dla rur śr. 60 cm w ilości 15,83 m3, 69) Przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe betonowe w ilości 3,20 m3, 70) Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 60 cm w ilości 8 szt, Roboty odtworzeniowe Elementy ulic 71) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15*30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo- piaskowej - ława betonowa pod krawężniki F= 0,063 m2-mb na długości 45,50 m, 72) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15*30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo- piaskowej (krawężniki z odzysku)- ława betonowa pod krawężnikiem F= 0,0630 m2-m na długości 53,0 m, 73) Obrzeża betonowe o wymiarach 30*8cm na podsypce cementowo- piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową na długości 41,0 m, 74) Obrzeża betonowe o wymiarach 30*8cm na podsypce cementowo- piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową (obrzeża z odzysku) na długości 35,0 m, 75) Ława pod krawężniki betonowa zwykła 26-75 pojazdów na godzinę - ława betonowa pod obrzeże betonowe o pow. 0,021 m2 na 1 mb w ilości 1,60 m3, Podbudowy 76) Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV na powierzchni 248,40 m2, 77) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - jezdnia gr. 30 cm - krotność= 2 na powierzchni 66,50 m2, 78) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - zjazdy gr. 20 cm - krotność= 1,25 na powierzchni 82,80 m2, 79) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - chodniki, gr. 12 cm - krotność = 0,8 na powierzchni 111,60 m2, Nawierzchnie 80) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8cm na podsypce cementowo- piaskowej - chodnik (kostka betonowa z odzysku) na powierzchni 36,0 m2, 81) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8cm na podsypce cementowo- piaskowej - chodnik na powierzchni 75,60 m2, 82) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej - zjazd (kostka z odzysku) na powierzchni 81,10 m2, 83) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8cm na podsypce cementowo- piaskowej - zjazd na powierzchni 30,80 m2, 84) Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4cm 26-75 pojazdów na godzinę - jezdnia na powierzchni 66,50 m2, 85) Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa - każdy dalszy 1 cm grubość po zagęszczeniu - krotność = 2 na powierzchni 66,50 m2, 86) Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - skropienie nawierzchni jezdni przed ułożeniem warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 w na powierzchni 66,50 m2, 87) Nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm - warstwa ścieralna AC 11S- jezdnia na powierzchni 66,50 m2, 88) Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o gr. 15cm na powierzchni 60 m2, 89) Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych w ilości 1 szt, 90) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych w ilości 1 szt, Tereny zielone 91) Dostawa i rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne z transportem taczkami na terenie płaskim w ilości 20 m3, 92) Wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. IV bez nawożenia na powierzchni 100 m2. oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót, oraz inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót, 2) Projekt budowlany, 3) Specyfikacja techniczna, wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) Zachowania przepisów BHP, 2) Zamawiający posiada ważny zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót . Na podstawie zatwierdzonego projektu Wykonawca zgłosi odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót. Po zakończeniu robót zgłosi odpowiednim organom przywrócenie poprzedniej organizacji ruchu. 3) Wykonawca opracuje PZJ i plan BIOZ, 4) Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram robót, 5) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie budowy odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( art. 17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz.U. Nr 62 poz.628 z póź. zmianami), 6) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny, 7) Przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową ww systemu odwodnienia drogi Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem, Uwaga 1) Błąd w kosztorysie ofertowym polegający na nieujęciu danej pozycji przedmiaru ( w tym także polegający na wprowadzeniu ewentualnymi zmianami i wyjaśnieniami treści do SIWZ), nie stanowi błędu, który można poprawić na podstawie art. 87 ust.2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Błąd taki będzie stanowił o niezgodności treści oferty z treścią SIWZ, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 - treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. 2) Podanie typu wyrobu lub producenta, w kosztorysie inwestorskim, przedmiarze, specyfikacji technicznej oznacza, iż jest to rozwiązanie przykładowe, służące jedynie do określenia jakości i cech urządzenia czy materiału, o którym mowa. Dopuszcza się stosowanie wyrobów o równoważnych parametrach. Zastosowane materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty, aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie i atesty. Wizja w terenie: Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej będzie możliwe, po uprzednim pisemnym lub telefonicznym (tel.fax +48 77 44 82 408) lub e-mailowym (zdpnysa@poczta.onet.pl) po ustaleniu z pracownikiem Zamawiającego. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.08 - 45.10.00.08 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej: - jednego zadania polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie odwodnienia drogi ( np. budowa, przebudowa przepustu, budowa kolektora kanalizacji deszczowej,) Ocena spełniania warunku, nastąpi na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten ostanie spełniony jeżeli Wykonawca składający ofertę wykaże, że dysponuje do wykonania zamówienia publicznego osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach określonych w poniższej tabeli, legitymujących się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone. Tabela. Lp. Stanowisko Wymagana liczba osób Doświadczenie i uprawnienia min. ( w latach) 3 lata i praca na stanowisku kierownika robót lub budowy na co najmniej jednym zadaniu j/w w pkt. 5.2.2. Podać nazwę zadania,wartość i inwestora,uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie 1.Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - min. 3 lata od uzyskania uprawnień i doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub robót na co najmniej jednym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub remoncie drogi ( w tym odwodnienie polegające np. na budowie, przebudowie lub remoncie przepustu,budowie kolektora kanalizacji deszczowej) ilość osób 1 Kandydatów na stanowisko wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu powierzonych czynności z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami Wykonawca przedstawi zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz oraz oświadczy, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Zamawiający musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 100 000 PLN. 2) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100 000 PLN. Uwaga: Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane powyżej Wykonawca przeliczy: - dla posiadanych środków finansowych - zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu, - dla ubezpieczenia - wg średniego kursu NBP na 7 dni przed terminem składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

potwierdzenie wpłacenia wadium, oferta, kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z ar.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, pod warunkiem przeprowadzenia jej zgodnie z poniższymi zapisami. 1/ Zmiany mogą być zainicjowane poprzez złożenie pisemnego wniosku. Może to być: - wniosek Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany, - wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycje zmiany, - wniosek Wykonawcy, Wniosek musi zawierać: - opis zmiany, - uzasadnienie zmiany, - koszt zmiany oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, - czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy, Uzasadnienie zmiany powinno zawierać opis korzyści z tytułu dokonania zmiany dla Zamawiającego np. w zakresie terminu lub kosztów (budowy lub eksploatacji) lub poprawy parametrów technicznych sprawnościowych oraz opis skutków zmian. 2/ Zmiany mogą obejmować: - zmiany ilości każdej pracy objętej umową, - zmianę jakości i innych cech charakterystycznych którejkolwiek części pracy, - zmianę poziomu, pozycji czy też wymiarów którejkolwiek części robót, - rezygnacja z jakiejkolwiek pracy (jednak bez prawa zlecenia jej osobom trzecim), - zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót, - zmiany nr konta bankowego, 3/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: - przekazania terenu budowy, -przekazania dokumentów budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych dokumentów wymaganych przepisami do których Zamawiający był zobowiązany, - przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji, - zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosku o dokonanie prób dodatkowych, -zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, - jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się opisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, 4/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: - zawieszenia robót przez Zamawiającego, - wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, - szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, - zmiany dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek Zamawiającego (lub Wykonawcy), - siły wyższej, Utrata prawa do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli oraz w zakresie, w jakim uchybienie do Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu przez Wykonawcę. 5/ Sposób obliczenia zmiany wynagrodzenia Podstawę sporządzenia kosztorysu na roboty wynikające ze zmiany dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi: - dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - kosztorys ofertowy w części cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzania kosztorysu ofertowego, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów, zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót, - kalkulacja szczegółowa w oparciu o uzgodnione z Zamawiającym publikacje jednostkowych nakładów rzeczowych (kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z Zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych. Utrata prawa do zmiany wynagrodzenia. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnej zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie, w jakim uchybienie do Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu przez Wykonawcę. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są we wzorze umowy załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wzór umowy określający warunki, na jakich Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego określa załącznik nr 7 do siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl lub http://spnysa.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie w likwidacji, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 5 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2016 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie w likwidacji, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 3 II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.