eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sierpcu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Sierpc: Przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sierpcu.
Numer ogłoszenia: 95154 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu , ul. Witosa 2, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2754212, faks 024 2754212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sierpcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla 40 bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sierpcu, ul. Witosa 2 finansowane ze środków Funduszu Pracy w tym: - szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG, - szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie Kwalifikacja wstępna przyspieszona, - szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie Obsługa kasy fiskalnej, - szkolenie grupowe dla 10 osób bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie Pracownik biurowy z elementami kadr i płac..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późń. zm.). Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca: 1) złoży oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych aktualnego na 2013 rok, 2) wykaże, że spełnia wymagania do prowadzenia szkoleń i egzaminów spawaczy - dotyczy części 1 zamówienia, 3) jeżeli instytucja szkoleniowa posiada ważny atest/certyfikat do prowadzenia szkoleń i egzaminów spawaczy, uzyskany na podstawie wymagań instytucji podległych Ministrowi Gospodarki lub innemu właściwemu - dotyczy części 1 zamówienia, 4) jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia wymagania do prowadzenia szkoleń w zakresie Kwalifikacji wstępnej przyspieszonej - dotyczy części 2 zamówienia, 5) jeżeli instytucja szkoleniowa złoży oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia - dotyczy części 2 zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 szkolenia zgodne z częścią przedmiotu zamówienia, o którą Wykonawca się ubiega. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego wykazu wykonanych szkoleń w zakresie objętym zamówieniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym (lokal, wyposażenie, sprzęt, stanowiska do zajęć praktycznych) dostosowanym do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych w celu wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kadrą dydaktyczną posiadającą wykształcenie minimum średnie oraz doświadczenie zawodowe w ostatnich 3 latach w przeprowadzaniu zajęć dydaktycznych (wykłady, zajęcia praktyczne) w zakresie objętym częścią przedmiotu zamówienia, o którą Wykonawca się ubiega. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oferta instytucji szkoleniowej , 2) pełnomocnictwo, jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 3) pełnomocnictwo, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (jeśli dotyczy), 4) harmonogram szkolenia obejmujący pełną realizację programu w rozbiciu na poszczególne dni, uwzględniający tematykę zajęć, liczbę godzin zegarowych z uwzględnieniem przerw w danym dniu oraz godzin, w jakich zajęcia będą się odbywały, nr sali wykładowej, imię i nazwisko wykładowcy, 5) wzór ankiety opracowanej przez Wykonawcę dla uczestnika szkolenia służącej do oceny szkolenia, 6) wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, 7) program szkolenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - jakość oferowanego programu szkolenia, - 15
  • 3 - posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług, - 15
  • 4 - sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu ul. Witosa 2 09-200 Sierpc.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu ul. Witosa 2 09-200 Sierpc.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy. Program szkolenia musi być zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Powinien zawierać minimum 150 godzin szkolenia. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie jego uczestników do wykonywania pracy na stanowisku spawacza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość oferowanego programu szkolenia - 15
    • 3. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 15
    • 4. sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kwalifikacja wstępna przyspieszona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy. Program szkolenia musi być zgodny z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010r. Nr 53, poz. 314) - minimum 140 godzin zajęć. Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do uzyskania pozytywnego wyniku testu kwalifikacyjnego przeprowadzanego przez właściwą komisję egzaminacyjną, powołaną przez wojewodę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość oferowanego programu szkolenia - 15
    • 3. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 15
    • 4. sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy. Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu zapisów prawnych regulujących zastosowanie kas fiskalnych w placówkach handlowych, budowy i wyposażenia kas rejestracyjnych, funkcji umożliwiających programowanie kasy, rejestracji i sprzedaży przez kasę, raportów kasowych, kodów kreskowych oraz urządzeń współpracujących z kasami - minimum 35 godzin zegarowych. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników kursu wiedzy teoretycznej i praktycznej związanej z obsługą kasy fiskalnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość oferowanego programu szkolenia - 15
    • 3. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 15
    • 4. sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pracownik biurowy z elementami kadr i płac.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy. Program szkolenia musi zawierać zagadnienia z zakresu: organizacji i funkcjonowania komórki spraw osobowych; prowadzenia ewidencji pracowników, doboru pracowników, prawa pracy i bhp, płac, podatków, ZUS-u, programu PŁATNIK - minimum 150 godzin zegarowych. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie jego uczestników do wykonywania pracy na stanowisku pracownika biurowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość oferowanego programu szkolenia - 15
    • 3. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 15
    • 4. sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.