eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łochów › Przebudowa drogi leśnej p. pożarowej i wywozowej w leśnictwie Miednik o długości 1890 m w oddziałach 19f ; 19h ; 27b ; 27c ; 28g ; 28h ; 29g - Nadleśnictwo Łochów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-24

Łochów: Przebudowa drogi leśnej p. pożarowej i wywozowej w leśnictwie Miednik o długości 1890 m w oddziałach 19f ; 19h ; 27b ; 27c ; 28g ; 28h ; 29g - Nadleśnictwo Łochów
Numer ogłoszenia: 95148 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Łochów , ul. Wyszkowska 28, 07-130 Łochów, woj. mazowieckie, tel. 025 6751124, 6752078, faks 025 6752124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_lochow/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej p. pożarowej i wywozowej w leśnictwie Miednik o długości 1890 m w oddziałach 19f ; 19h ; 27b ; 27c ; 28g ; 28h ; 29g - Nadleśnictwo Łochów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wg opracowanego projektu. Projekt obejmuje przebudowę drogi leśnej wewnętrznej w Nadleśnictwie Łochów, w leśnictwie Miednik w zakresie wykonania: nawierzchni jezdni, mijanek, skrzyżowań, zjazdy, przepustu. Projekt niniejszy zakłada przebudowę drogi leśnej p. pożarowej i wywozowej w leśnictwie Miednik o długości 1890 m w oddziałach 19f ; 19h; 27b ; 27c ; 28g ; 28h ; 29g . Stan projektowany - wytyczne techniczne - prędkość projektowa - 30 km/h - kategoria ruchu - KR1 - szerokość korony - 6.00 m - szerokość jezdni - 3,75 m, poboczy 0.75 m - spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3% - droga jednopasmowa z mijankami. Planuje się poszerzenie istniejącej korony na całym odcinku drogi po prawej lub po lewej stronie , wykonanie utwardzenia nawierzchni drogi dwuwarstwową warstwą z kamienia łamanego 31.5-63 mm gr. 15 cm i warstwą gr 5 cm z kamienia łamanego o granulacji 0-31.5 oraz warstwy odcinającej z pospółki żwirowej 0/40 mm gr. 15 cm na istniejącym podłożu. W miejscach o słabej nośności podłoża zaplanowano na odcinku od km 0+120 do km 0+350 geowłókninę i geokratę wys. 15 cm wypełnioną pospółką . Przyjęta grubość 15 cm z pospółki ma za zadanie poprawienia nośności podłoża drogi. Niweletę projektowanej drogi dowiązano do istniejącej niwelety pogrubiając ją o warstwy konstrukcyjne. Konstrukcja projektowana / droga + pobocza Istniejące podłoże pisakowe - Warstwa odcinająco odsączająca z pospółki żwirowej 0/40 mm gr. 15 cm - nawierzchnia tłucznia z kamienia łamanego 31.5-63 mm gr. 15 cm zaklinowana warstwą gr. 5 cm z kruszywa łamanego 0/31.5 mm . - część jezdna drogi 3.5 m , pobocza szer. 2 x 0.75 m konstrukcji nawierzchni drogi - pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne 3 % , - spadek podłużny drogi dostosowany do ukształtowania terenu , Parametry drogi : - długość 1850 +40 = 1890.0 m, szerokość 5 m , - część jezdna szer. 3.50 m , pobocza 2x0.75 m - mijanki szer. 6 m , pobocza 2x 0.75 m o konstrukcji drogi głównej - droga dł. 40 m - przedłużenie linii oddziałowej - skrzyżowania zgodnie z rysunkami o konstrukcji drogi głównej - zjazdy wyokrąglone promieniem R=11 m o konstrukcji drogi głównej - spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3% - nachylenie skarp 1:1 Materiałem do wykonania nawierzchni z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie powinno być kruszywo łamane, uzyskane w wyniku przekruszenia surowca skalnego lub kamieni narzutowych i otoczaków Uziarnienie kruszywa powinno być zgodne z wymaganiami podanymi w OSTD- D-05.02.01.. Kruszywo po-winno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. Mijanki Mijanki usytuowano w km 0+300 , 0+810, 1+170 , 1+500 : Mijanka umożliwia minięcie się pojazdów jadących przeciwnych kierunkach. Szerokość jezdni wraz z mijanka 3.5+2.5 = 6.0 m na długości 23 m, pobocza z mieszanki z kamienia łamanego -jak konstrukcja drogi głównej . Skosy 1:7, mijanki dł. 18 m o jednostronnym spadku. Zjazdy Zjazdy w km 0+110, Zjazdy na drogi leśne dł. 11 m zaprojektowano stosując wyokrąglenia łuków R=11m. Konstrukcja zjazdów jak drogi głównej. Skrzyżowania Skrzyżowania usytuowano w km 0+000, 0+530 1+170, 1+365, 1+820 Skrzyżowania umożliwia minięcie się pojazdów oraz zapewniają bezkolizyjny wjazd lub zjazd na inna drogę. Konstrukcja nawierzchni skrzyżowań jak konstrukcja drogi głównej. Łuki wyokrąglone promieniem 11 i 7 m. Przed skrzyżowaniem drogi projektowanej z inna drogą następuje poszerzenie i włączenie się do istniejącej drogi . Szerokość jezdni wraz z mijanka 3.5+2.5 = 6.0 m + pobocza 0.75 m x2 - 1.5 m . Długość mijanki 23 m. Mijanka i pobocza z mieszanki z kamienia łamanego -jak konstrukcja drogi głównej . Skosy 1:7 dł. 18 m o jednostronnym spadku. ROZWIĄZANIE WYSOKOŚCIOWE DROGI Zaprojektowana niweleta drogi zapewnia: - płynne połączenie z odcinkami stykowymi, - widoczność pionową i wygodę jazdy . - ekonomiczne roboty ziemne powiązane z wymaganą płynnością, Obiekty inżynierskie. Przepust fi 400 mm w km 0+120, 0+875 Na trasie projektowanej drogi zaplanowano przepusty rurowe fi 400 mm dł. 7.5 m - 2 szt. Rury przepustu strukturalne SN8 ułożone na ławie żwirowej gr. 20 cm . Wlot i wylot przepustu zabezpieczony ściankami czołowymi z kamienia polnego na pod-kładzie z betonu C12/15 gr. 15 cm Przepusty położone są na trasie istniejącego rowu leśnego związanego z produkcją leśną. ODWODNIENIE Dla zapewnienia właściwego odwodnienia drogi zaprojektowano spadek poprzeczny dwustronny wynoszący 3% dla jezdni. Pozwoli to na szybkie spływy wód powierzchniowych z nawierzchni i korpusu drogi do naturalnych wgłębień terenu i zaplanowanych muld przydrożnych o przekroju trójkątnym. Korpus drogowy jest wyniesiony średnio ok. 25-30 cm ponad istniejący teren lub przebiega w lekkim nasypie. ROBOTY ZIEMNE Roboty ziemne przewiduje się wykonać sprzętem mechanicznym tj. spycharkami , samochodami , wywrotkami z użyciem koparki Ziemię z koryta wywieźć poza teren budowy . Na łukach zebrać skarpy , wzniesienia zlikwidować a zagłębiania zasypać gruntem. Na poszerzenie nasypów gdzie ma być ułożona geokrata grunt z kruszywa naturalnego pozyskać z zewnątrz , do zasypania dołów po karpach grunt należy pozyskać z niwelacji istniejących górek. Zwraca się uwagę na konieczność prowadzenia robót w sposób gwarantujący ciągłe odprowadzenie wód powierzchniowych i gruntowych. Zagęszczenie gruntu należy wykonać z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu dla danego gruntu. Rozłożone warstwy gruntu należy zagęszczać od krawędzi nasypu kierunku jego osi. Warunki wykonania Kruszywo naturalne i łamane powinno być rozkładane w warstwie o jednakowej grubości przy użyciu układarki lub równiarki. Zagęszczenie kruszywa należy dokonywać walcami stycznymi gładkimi o nacisku jednostkowym nie mniejszym niż 30kN/m. Zagęszczenie nawierzchni o daszkowym spadku poprzecznym powinna rozpoczynać się od dolnej krawędzi i przesuwać pasami podłużnymi. Dobór walca do zagęszczenia należy dobierać w zależności od twardości kruszywa. Zagęszczenie można zakończyć, gdy przed walcem przestają się tworzyć fale, a ziarno kruszywa pod naciskiem walca nie wtłacza się w nawierzchnie, lecz miażdży się na niej. W czasie zagęszczania walcem gładkim zaleca się skropić kruszywo wodą tak często aby było stale wilgotne, wówczas kruszywo mniej się kruszy i uzyskuje się większą szczelność kruszywa. Warunki odbioru robót Przy realizacji dla poszczególnych grup robót obowiązują zasady i wymogi Szczegółowych Specyfikacji Technicznych. Zgodnie ze specyfikacją techniczną i zaleceniami RDLP należy najpierw wykonać odci-nek próbny drogi o długości minimum 400 mb. Wykonany odcinek poddać badaniom na prawidłowe zastosowanie kruszyw i stopień zagęszczenia poszczególnych warstw. a/ Podłoże: W podłożu zlegają piaski drobne i gliny piaszczyste. Zagęszczenie gruntu w wykopach na głębokości 20-50 cm i miejscach zerowych robót ziemnych powinno spełniać wymagania, dotyczące minimalnej wartości wskaźnika za-gęszczenia nie mniejszy niż (Is=0.95). b/ Warstwa odcinająca - wskaźnika zagęszczenia nie mniejszy niż (Is=0.98). Wilgotność kruszywa podczas zagęszczania powinna być równa wilgotności optymalnej z tolerancją od -20% do +10% jej wartości. W przypadku, gdy wilgotność kruszywa jest wyższa od wilgotności optymalnej, kruszywo należy osuszyć przez mieszanie i napowietrzanie. W przypadku, gdy wilgotność kruszywa jest niższa od wilgotności optymalnej, kruszywo należy zwilżyć określoną ilością wody i równomiernie wymieszać. c/ nawierzchnia Nawierzchnia powinna spełniać wymagania dotyczące nośności Is nie mniejszy niż (Is=1). Jeżeli nośność nawierzchni będzie mniejsza od wymaganej, to Wykonawca wykona wszelkie roboty niezbędne do zapewnienia wymaganej nośności na własny koszt i własnym staraniem. Pomiary nośności można wykonać płytą o średnicy 30 cm, zgodnie z BN-64/8931-02 Pomiar należy wykonać nie rzadziej niż raz na 100 mb , lub według zaleceń inspektora nadzoru Pomiary szerokości i grubości warstw co 100 m. Zakres prac 1. wykonać niwelację oraz zlikwidować miejscowe zagłębienia, 2. wykonać poszerzenie do projektowanej szerokości. 3. na przewężeniach poszerzyć wykop 4. na całej długości wykonać warstwę odcinającą z pospółki żwirowej gr. 15 cm, 5. na całej długości wykonać nawierzchnię z kamienia łamanego 31.5-63 mm za-klinowaną warstwą gr. 5 cm z kruszywa łamanego o granulacji 0/31.5 mm . Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie projektu budowlanego wykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego. Projekt budowlany obejmuje: Rys. nr 1 - Plan zagospodarowania Rys. nr 2 - Przekrój poprzeczny Rys. nr 3 - Mijanka Rys. nr 4-5 - Skrzyżowania Rys. nr 6 - Przepust pod drogą Informacja BiOZ Szczegółowy opis robót - opis przedmiotu zamówienia, zawarty jest w projekcie budowlanym wykonawczym, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) jest zawarty w załącznikach nr 1- Opis przedmiotu zamówienia do Rozdziału II SIWZ, na które Zamawiający ogłosił składanie ofert. 3. OPZ obejmuje ustalony przez Zamawiającego z należytą starannością przewidywany zakres prac do wykonania w Nadleśnictwie w ramach planu inwestycji na rok 2015. 4. Faktycznie zlecane, w ramach zawartej w wyniku niniejszego postępowania umowy o zamówienie publiczne, ilości lub zakres prac określonych jako przewidywane w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia w ramach czynności należących do tego samego typu planu mogą ulec zmianie, stosownie do zapotrzebowania dyktowanego bieżącymi potrzebami Zamawiającego w zakresie inwestycji , zwiększeniu - max do 50% łącznej ceny ofertowej netto, na które Wykonawca uzyska zamówienie. 5. Szczegółowe opisy poszczególnych czynności składających się na poszczególne pozycje ujęte w Opisie przedmiotu zamówienia zostały określone w przedmiarach robót i Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót 6. Warunki wykonywania zamówienia zostały szczegółowo określone w Rozdziale V SIWZ Wzór umowy. SIWZ Rozdział II Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) Załączniki: Zał. Nr 1 do OPZ - Opis techniczny Zał. Nr 1 do OPZ - Plan zagospodarowania Rys. nr 1 Zał. Nr 1 do OPZ - Przekrój poprzeczny Rys. nr 2 Zał. Nr 1 do OPZ - Mijanka Rys. nr 3 Zał. Nr 1 do OPZ - Skrzyżowania Rys. nr 4-5 Zał. nr 1 do OPZ - Przepust pod drogą Rys. nr 6 Zał. Nr 1 do OPZ - Przedmiar robót Informacja dotycząca B i O Z. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 7600.00 PLN (słownie: siedem tysięcy sześćset złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku spośród następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP Węgrów na numer konta 83 1020 4476 0000 8902 0017 3740 lub BS Łochów nr konta 35 9233 0001 0000 0228 2000 0010; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien oryginał gwarancji lub poręczenia złożyć wraz z ofertą w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopię dokumentu wadialnego dołączyć do oferty. 6. W razie wnoszenia wadium w formie pieniężnej w tytule przelewu należy umieścić następującą informację: Przebudowa drogi leśnej wewnętrznej na odcinku od km 0+000,00 do km 3+477,32; Obręb: Węgrów w leśnictwie Wrotnów - Nadleśnictwo Łochów - nr postępowania S.270.01.2015 . 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1., w formie lub formach, o których mowa w pkt. 2., zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13. 9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca winien wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt. 12.3. SIWZ, nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Odmowa wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt. 9.2. SIWZ, nie powoduje utraty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn. że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą przebudowę drogi rodzajowo porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości co najmniej 500 000, 00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. że dysponują (lub będą dysponować) co najmniej 1 osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i posiadającą aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. Dopuszcza się wykazanie spełniania powyższych wymagań poprzez przedstawienie większej lub mniejszej ilości osób, pod warunkiem, że wszystkie wskazane osoby łącznie posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia budowlane oraz każda z nich posiada aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie określonym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, tj. warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej, tzn. tzn. że posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niz 500 000,00 PLN opłaconą polisę potwierdzić stosownym dokumentem np. dowód wpłaty, transakcja bankowa. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zastrzega się prawo zmiany postanowień Umowy w sytuacji zaistnienia jednej lub kilku z poniższych okoliczności: 1) konieczności wprowadzenia zmian w sposobie wykonania robót budowlanych spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej oraz w przypadku stwierdzenia niezinwentaryzowanych elementów infrastruktury; 2) konieczności zmiany terminu realizacji spowodowanej: a) wystąpieniem warunków pogodowych mających wpływ na brak możliwości prowadzenia robót budowlanych, np.: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 3 dni, powódź powodująca konieczność przerwania robót na czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu do momentu, w którym możliwa jest kontynuacja lub rozpoczęcie robót, itp.; b) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, takich jak: siła wyższa, kolizje transportowe lub komunikacyjne itp. - powodujące zniszczenia lub uszkodzenia wymagające naprawy, a także związane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemożliwych wcześniej do zidentyfikowania takich jak: głazy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony Konserwatora Zabytków itp.; c) okolicznościami leżącymi po stronie Zmawiającego; d) brakiem wydania w zgodnym z przepisami terminie przez instytucje decyzji niezbędnych dla prowadzenia prac lub zatrzymaniem robót przez urzędy Nadzoru Budowlanego; 3) konieczności zmiany wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że zmiana ta będzie spowodowana zmniejszeniem zakresu przedmiotu Umowy; 4) zmianą sposobu wypłaty wynagrodzenia, w tym wprowadzenia płatności częściowych w przypadku przerwania prac lub zmiany terminu odbioru z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 5) konieczności zmiany wynagrodzenia umownego spowodowanej zmianami w przepisach prawa, w tym zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Umowie jak również nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 Pzp. 3. Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_lochow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Łochów, ul. Wyszkowska 28, 07-130 Łochów, pok. nr 5 i 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Łochów, ul. Wyszkowska 28, 07-130 Łochów, pok. nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.