eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › część III Usunięcie wad oraz usterek po wykonanych robotach konserwatorsko-budowlanych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-14

Ostrołęka: część III Usunięcie wad oraz usterek po wykonanych robotach konserwatorsko-budowlanych.
Numer ogłoszenia: 9512 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348736 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce, pl. Gen. Józefa Bema 8, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 0-29 764 54 43, faks 0-29 764 35 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: część III Usunięcie wad oraz usterek po wykonanych robotach konserwatorsko-budowlanych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: część III Usunięcie wad oraz usterek po wykonanych robotach konserwatorsko-budowlanych. 1.2. przewiduje się wykonanie zamówienia w okresie nie dłuższym niż 3 miesiące, ustalone w terminie od od 01.04.2015 r. do 30.09.2015 r. W ramach zamówienia Wykonawca usunie wymienione poniżej, ujawnione wady i usterki powodujące zalania i zaciekania w budynku pomnika mauzoleum: 1) Wadliwe wykonanie hydroizolacji dachu 2) Wadliwe połączenia hydroizolacji dachu (tarasów) z attykami 3) Wadliwie obsadzone wpusty na dachu 4) Wadliwe wykonanie hydroizolacji schodów na dach 5) Wadliwe poprowadzenie przewodów elektrycznych przez stropodach - przecieki przez peszle 6) Wadliwe wykonanie obróbek blacharskich 7) Wadliwe wykonanie hydroizolacji tarasu głównego 8) Wadliwe wykonanie hydroizolacji schodów z tarasu głównego 1.3. W celu usunięcia wad i usterek Wykonawca wykona w szczególności: 1. Wymianę wpustów dachowych 2. Demontaż warstwy hydroizolacyjnej dachu z rozbiórką szlichty na całej powierzchni Dachu 3. Montaż progu oddzielającego powierzchnię tarasu widokowego (dachu) od schodów 3. Uszczelnienie warstwy paro-izolacyjnej na całej powierzchni dachu 4. Ułożenie nowej szlichty 5. Ułożenie nowej hydroizolacji z prawidłowymi połączeniami z attyką na całej powierzchni dachu 6. Ocieplenie attyk zgodnie z projektem 7. Zdjęcie (demontaż) płyt z tarasu głównego wokół betonowych płyt elewacyjnych w celu skontrolowania i poprawienia połączeń hydroizolacji ze ścianami budynku oraz termoizolacji z XPS, oraz usunięcia warstwy agrowłókniny 8. Uszczelnienie hydroizolacji na odsłoniętych brzegach tarasu głównego 9. Odwodnienie boczne, liniowe po obu stronach tarasu głównego 1.4. Wykonawca usunie skutki ujawnionych wad i usterek, tj. wykona prace naprawcze zniszczeń spowodowanych przeciekami opadów atmosferycznych, w szczególności: 1. Usunięcie zagrzybienia na ścianach i sufitach 2. Wymianę części sufitów podwieszanych 3. Naprawę części struktury tynków wewnętrznych 4. Naprawę spoin zewnętrznych (wykruszenia, spękania) 5. Uzupełnienie odprysków zewnętrznych elementów z betonu architektonicznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane CIECHBUD Sp. z o.o., ul. Gen. J. Hallera 32, 13-200 Działdowo, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 277062,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 366868,71

  • Oferta z najniższą ceną: 266536,72 / Oferta z najwyższą ceną: 625052,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.