Ogłoszenie z dnia 2008-05-07
Tarnowskie Góry: Świadczenie usług w zakresie robót konserwacyjnych i utrzymania pogotowia awaryjnego w budynkach oraz lokalach administrowanych przez MTBS Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 95057 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. (032) 3809006, 3809031, fax (032) 380 90 18.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.mtbstg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spólka z o.o. z wiekszosciowym udziałem gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie robót konserwacyjnych i utrzymania pogotowia awaryjnego w budynkach oraz lokalach administrowanych przez MTBS Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie robót konserwacyjnych i utrzymania pogotowia awaryjnego w budynkach oraz lokalach administrowanych przez MTBS Sp. z o.o. przez okres 2 lat
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wysokość wadium: 20.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, 3. złożą wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane w niniejszej SIWZ, 4. wykażą realizację co najmniej jednego zamówienia o charakterze i wielkości odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, 5. wykażą zatrudnianie osób posiadających: 5.i. uprawnienia elektryczne, 5.ii. uprawnienia w zakresie urządzeń i instalacji gazowych, 5.iii. uprawnienia budowlane (technik).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast wyżej wymienionego dokumentu składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w.w. dokument musi być złożony przez każdego z nich. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w.w.dokument musi być złożony przez każdego z nich. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w.w. informacji składają odpowiedni dokument wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w.w. dokument musi być złożony przez każdego z nich. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w.w. dokumentów składają odpowiednie dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wypełniony i podpisany formularz Oferta , 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług odpowiadających zakresem rzeczowym i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że zostały wykonane należycie. 8. Informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności . 9. Wykaz osób kierownictwa z podaniem pełnionej funkcji, posiadanych kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10. Dowód wniesienia wadium. 11. Oświadczenie o zobowiązaniu się do odpłatnego korzystania z usług świadczonych przez Zamawiającego w zakresie między innymi: najmu lokalu, telefonu, itp. wg skalkulowanych stawek na podstawie ponoszonych kosztów przez Zamawiającego. 12. Stawki roboczogodzin wraz z czynnikami cenotwórczymi dla poszczególnych branż.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mtbstg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Towarowa 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Towarowa 1 pok. nr 205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Spółki na terenie Gminy Tarnowskie Góry i Lubliniec 46 091,10 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacje i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Miasteczko Śląskie i Wspólnot Mieszkaniowych na terenie Gminy Miasteczko Śląskie i Tarnowskie Góry komunalne 3 868,84 m2 wspólnoty 36 072,40 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacje i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Spółki na terenie Gminy Zabrze pow. użytk. 11 359,72 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Remont drogi powiatowej DP 3241 S w Gminie Ożarowice - etap I
- BZP.271.17.2024 Termomodernizacja Przedszkola nr 9 oraz Oddziału II Żłobka nr 1 w Tarnowskich Górach
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU, ZBIERANIA I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A. W TARNOWSKICH GÓRACH
- "Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Tarnowskie Góry"
- BZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Tarnowskie Góry - Etap 1
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług całodobowej obsługi technicznej siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach
- Świadczenie usług pogotowia technicznego (awaryjnego) dla nieruchomości zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Konserwacja i usuwanie awarii (w tym zagrożeń awarią) w budynkach i na terenach stanowiących własność MTBS Sp.z o.o.
- Prace konserwatorskie i restauratorskie przy ołtarzu głównym z obrazami i rzeźbami z Kościoła Parafialnego pw. Wszystkich Świętych w Giecznie
- Oczyszczanie pasów drogowych na terenie miasta Legnicy w okresie: 01.07.2024r. ÷ 31.08.2024r.
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.