eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › wykonanie robót budowlanych w ramach ostatniego etapu budowy łącznika między budynkiem głównym a pawilonem "A" oraz wykonanie wentylacji mechanicznej w części socjalno-technicznej sali sportowej Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Mińsku Mazowieckim



Ogłoszenie z dnia 2017-06-09

Ogłoszenie nr 95053 - 2017 z dnia 2017-06-09 r.

Mińsk Mazowiecki: wykonanie robót budowlanych w ramach ostatniego etapu budowy łącznika między budynkiem głównym a pawilonem "A" oraz wykonanie wentylacji mechanicznej w części socjalno-technicznej sali sportowej Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Mińsku Mazowieckim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 502410-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 79261-2017; 84174-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie, krajowy numer identyfikacyjny 18736900000, ul. ul. 1 PLM "Warszawa" Nr 1 , 05300 Mińsk Mazowiecki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 257 582 382, faks 257 580 008, e-mail zsmsc@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zsmsc.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie robót budowlanych w ramach ostatniego etapu budowy łącznika między budynkiem głównym a pawilonem "A" oraz wykonanie wentylacji mechanicznej w części socjalno-technicznej sali sportowej Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Mińsku Mazowieckim

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Z.Sz.KG.241.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z podziałem na następujące CZĘŚCI: 1) CZĘŚĆ I - wykonanie robót budowlanych w ramach ostatniego etapu budowy łącznika między budynkiem głównym a pawilonem "A" obejmująca: a) wykucie okien i drzwi, b) częściowe zamurowanie otworów pustakami gazobetonowymi wraz z otynkowaniem i pomalowaniem, c) zamurowanie otworów po wykutych oknach pustakami szklanymi o odporności ogniowej E60 ponad dachem łącznika, d) wykonanie tynków cementowo-wapiennych IV. kategorii na ścianach i ościeżach, e) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt GKF o grubości 12,5 mm na metalowych rusztach, f) pomalowanie ścian i sufitów, g) częściową wymianę okien i drzwi na okna i drzwi o odporności ogniowej EI30 i EI60, h) montaż parapetów wewnętrznych, i) wymianę istniejących drzwi na drzwi dymoszczelne, j) montaż balustrad stalowych przy podjeździe dla niepełnosprawnych, k) częściową wymianę istniejącego docieplenia ze styropianu na docieplenie z wełny mineralnej grubości 12 cm. wraz z wykonaniem warstw elewacyjnych, l) wykonanie docieplenia ścian łącznika z wykonaniem warstw elewacyjnych i obróbkami blacharskimi (parapety zewnętrzne zostaną przekazane przez zamawiającego), m) wykonanie kanalizacji deszczowej łącznika, 2) CZĘŚĆ II - wykonanie wentylacji mechanicznej w części socjalno-technicznej sali sportowej obejmująca: a) dostarczenie i montaż: - kształtek i kanałów wentylacyjnych, - nawiewników i wywiewników, - klap odcinających, - przepustnic regulacyjnych, - filtrów, - podstaw dachowych, - czerpni, - wyrzutni, - nagrzewnicy, - centrali wentylacyjnej, - wentylatorów, - izolacji kanałów, b) dostarczenie materiałów dodatkowych, takich jak: uszczelki, króćce elastyczne, blacha na kształtki, c) zabezpieczenie antykorozyjne elementów instalacji, d) wykonanie prób, pomiarów, regulacji instalacji (regulację instalacji należy wykonać po sprawdzeniu, że instalacja jest drożna i stwierdzeniu tego przez Nadzór Techniczny wpisem do Dziennika Budowy), e) uzyskanie od producentów, bądź opracowanie wszelkich dokumentów koniecznych do uzyskania aprobat, atestów dla elementów instalacji, dopuszczających do stosowania jako materiałów budowlanych, f) rozruch i odbiór instalacji włącznie ze sporządzeniem wymaganych protokołów, g) zapewnienie konserwacji w okresie gwarancyjnym. 2. Wykonawca może rozpocząć realizację zamówienia w ramach CZĘŚCI I od dnia 26 czerwca 2017 r. 3. Wykonawca może rozpocząć realizację zamówienia w ramach CZĘŚCI II od dnia podpisania umowy. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarach robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia sprzęt musi być fabrycznie nowy i nie może być wycofany z produkcji w dniu upływu terminu składania ofert. 7. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w wymienionych wyżej dokumentach pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 8. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 9. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania szkoły oraz bezpieczeństwa użytkowników. 10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45214200-2
Dodatkowe kody CPV: 45540000-1, 45300000-0, 45331210-1, 45310000-3, 45332300-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: wykonanie robót budowlanych w ramach ostatniego etapu budowy łącznika między budynkiem głównym a pawilonem A
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT542996.86
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Remontowo-Budowlany Zbigniew Czapski, , ul. Budowlana 22, 05-300 , Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 363804,33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 363804,33
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 438587,90
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: wykonanie wentylacji mechanicznej w części socjalno-technicznej sali sportowej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT97506.57
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ETB Andrzej Kłosiński, , ul. Wyszyńskiego 32/34 m. 85, 05-300, Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72217.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55162.87
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72700.71
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.