eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m.st. Warszawy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Warszawa: Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m.st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 95051 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich , ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6549192, faks 0-22 8909211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m.st. Warszawy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m.st. Warszawy. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 5.150.000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne i szczegółowe. 1.1. Warunki ogólne, Wykonawcy muszą wykazać, że: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków ogólnych), że warunek określony w pkt 1.1.4. spełnia każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt 1.1.1., 1.1.2., 1.1.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 1.3. Warunki szczegółowe: 1.3.1. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 3 zamówienia o złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, to jest zrealizował zadania polegające na budowie lub wymianie nawierzchni chodnika z płyt betonowych lub kostki betonowej o łącznej powierzchni minimum 20.000m2. 1.3.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1.3.1. 1.3.3. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na stanowiska wymienione w poniżej: Lp.; Stanowisko ; Wymagana liczba osób ; Doświadczenie zawodowe jako kierownik podobnych robót lub z-ca kierownika ; majster robót drogowych (liczba lat pracy). 1. Kierownik budowy (odpowiedzialny za wykonanie robót branży drogowej); 1 osoba ; 5 lat. 2. Majster robót drogowych; 1 osoba; 5 lat. Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). W przypadku uprawnień budowlanych wydanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) winien posiadać uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Osobami - Kandydatami na stanowiska wymienione powyżej mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 1.3.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1.3.3. 1.3.5. Potencjał ekonomiczno - finansowy. Wykonawca musi wykazać: 1.3.5.1 Średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie rachunków zysku i strat: pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) na każdą składaną część. 1.3.5.2 Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) na każdą składaną część. 1.3.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać ( w zakresie warunków szczegółowych), że warunki określone w pkt 1.3.5.1., 1.3.5.2., spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU 2.1 Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu (ogólnych, szczegółowych) należy załączyć: 2.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał nr 1 do oferty; 2.1.2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 2 do oferty; 2.1.3. Informacja o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy) - zał. nr 3 do oferty. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wskazanej osoby, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymagane jest ich posiadanie (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) 2.1.3.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w informacji, o której mowa w pkt 2.1.3., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.1.4. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) - zał. nr 4 do oferty. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie. 2.1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.6. Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty za okres jak w zdaniu poprzednim. 2.1.7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 2.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1.5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 2.4.1. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika; 2.4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1.2., 2.1.5., powinny być złożone przez każdy podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdm.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich - KANCELARIA - ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich - KANCELARIA - ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Pełnomocnictwo lub umowa o współdziałaniu musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m.st. Warszawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m.st. Warszawy: Al. Krakowska odc. Łopuszańska - pętla ZTM (z wyłączeniem odcinków z nową nawierzchnią)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m.st. Warszawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m.st. Warszawy: Szaserów -odc. Chłopickiego - Wiatraczna, str. płn Grochowska- odc. Zieleniecka - Chłopickiego, str. płd.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m.st. Warszawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m.st. Warszawy: Kazimierzowska - odc. Odyńca - Madalińskiego Batorego - odc. A. Boboli - Wiśniowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m.st. Warszawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana nawierzchni chodników w ulicach m.st. Warszawy: Jaiellońska - odc. Al. Solidarności - R. Starzyńskiego, str.wsch. Radzymińska - odc. Ząbkowska - Naczelnikowska.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.